نوشتن مقاله و راهنماهای مارک: قهرمانان بدون موفقیت موفقیت در بازاریابی محتوا [Video]

thumbnail

ایجاد یک استراتژی محتوا و یافتن نویسندگان واجد شرایط می تواند پایه و اساس موفقیت در بازاریابی محتوا را ایجاد کند ، اما قبل از ساختن آن پایه ، عناصر مهم دیگری نیز باید در نظر بگیرید. روند پردازش نویسنده شما و منابعی که برای نویسندگان مستقل فراهم می کنید می توانند تأثیر زیادی بر بازده سرمایه گذاری در محتوای شما داشته باشند.

فرایند اهمیت دارد. یک فرآیند سوار شدن کامل می تواند سوء تفاهم ها را قبل از وقوع از بین ببرد و لحن روابط شما با نویسندگان را تعیین کند. این فرایند باید جزئیات صریح و روشن را در مورد آنچه در محتوای آنها حاصل خواهد شد به آنها ارائه دهد.

اگر یک نماینده هستید ، از مشتری خود سؤال کنید [such as] “مخاطب هدف شما کیست؟” و “هدف این محتوا چیست؟” بنابراین شما یک استراتژی واقعی برای [your writers] جسیکا فاستر ، نویسنده کپی و استراتژی محتوا در Keys & Copy SEO ، در جلسه ما از Live با موتور جستجوگر ، با تمرکز بر چگونگی یافتن و تقویت روابط با نویسندگان محتوا گفت:

جسیکا فاستر ، نویسنده کپی و استراتژی محتوا در Keys & Copy SEO ، در مورد اهمیت رهنمودهای برند در Live با موتور جستجو لند صحبت می کند.

آماده سازی از جلو پرداخت خواهد شد. فرایند ورود به سیستم باید مجموعه خوبی از دستورالعمل های برند و خلاصه یا بیانیه هدف (SOP) را به نویسندگان شما ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود که محتوای تولید شده در خدمت مخاطبان شماست و اهداف تجاری شما را ارتقا می بخشد – “اساساً شما می دهید. آنها همه ابزار مورد نیاز برای موفقیت را به دست می آورند. “

مطالب مرتبط  اکنون توییتر دوباره در Google است

شانون K. مورفی ، استراتژیست اصلی استراتژی محتوا Shine به موتور جستجوگر زمین ، گفت: “سازندگان محتوا با استعداد می توانند هر چیزی را که شما نیاز دارید مد کنید ، اما باید راهنمایی های لازم را انجام دهند.” این می تواند در مدت زمان کارمندان داخلی شما صرفه جویی کند که در غیر این صورت می توانید برای ویرایش و انتظار برای تجدید نظر صرف کنید.

کانالهای ارتباطی را تهیه کنید. علیرغم دیکته کردن تحویل ، مارک ها و آژانس ها باید به خاطر داشته باشند که نویسندگان محتوای آزاد شرکایی هستند که علاوه بر راهنمایی ، نیاز به پشتیبانی دارند. یک راه برای انجام این کار ، برقراری گفتگوی مداوم بین کارکنان داخلی و نویسندگان شما و استقبال از سؤالات یا نگرانی های آنهاست.

مورفی گفت: “نویسنده باید در حال سؤال باشد و تحقیق کند ، در حالی که ویرایشگر محتوا باید اطمینان داشته باشد که دیدگاه برند را در مورد این موضوع خاص توجه کند ،” گفت: “به این ترتیب ، دو طرف در مورد آنچه ایجاد می شوند ، و ارزش این قطعه از طریق روند نوشتن حفظ می شود. “

مطالب مرتبط  چهار ضلعی ، مدیر عاملان PlaceIQ جمعه با Live Search Engine Land پیوستند

چرا اهمیت می دهیم بازاریابی محتوا یک سرمایه گذاری طولانی مدت است ، و رهنمودهای نامشخص مارپیچ و ارتباط ضعیف می توانند در نتیجه موفقیت طولانی مدت شما را مختل کنند. فراهم کردن پشتیبانی از نویسندگان خود ، احساس هدف و دستورالعمل واضح آنها را قادر می سازد محتواهایی را ایجاد کنند که بیشتر با مخاطبان و اهداف تجاری شما مطابقت داشته و بازده سرمایه گذاری شما را افزایش دهد.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای تماشای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید.
  • چگونه منابع نویسنده محتوا را منبع و دامپزشکی کنیم [Video]
  • نحوه ارزیابی فرصت های بازاریابی محتوا در طول COVID [Video]
  • بازاریابی محتوای همدلانه بدون اصالت صاف است [Video]
  • لیست کامل جلسات Land with Live Search.

The post نوشتن سوابق و رهنمودهای نام تجاری: قهرمانان بدون موفقیت موفقیت در بازاریابی محتوا [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top