نوار کناری شما دارای رتبه بندی قطعه قطعه به دلیل COVID تغییر نکرد [Video]

thumbnail

“این یک است [algorithm] به روز رسانی: آنها به دلیل COVID شروع به حرکت از موقعیت یک به چهار نکردند ، [Google is] با چیز دیگری در آنجا آزمایش کنید ، “دکتر پیت مایرز ، دانشمند بازاریابی در موز ، در جلسه اختلال در جستجوی ما در Live با موتور جستجو زمین گفت.

اولگا آندریکنکو ، رئیس بازاریابی جهانی در SEMrush ، گفت: “یک درصد از کل SERP های حاوی قطعه های برجسته دارای ویژگی های برجسته نیستند ، اما این جالب بود زیرا ما آن را برای نمایش داده های مارک دار و همچنین برای اطلاعاتی نیز مشاهده کرده ایم. “

“این [new featured snippet variant] بروی کلارک ، مشاور استرالیایی ، Brodie Clark ، مشاور در استرالیا ، در شیرجه های عمیق خود در مورد نوع نتیجه جدید جستجو ، تأثیر گذاشته است.

در ابتدا ، قطعه های برجسته دارای نوار سمت راست بخشی از تلاش گوگل برای “آشکار کردن” نتایج جستجو با جمع کردن قطعه های برجسته نیستند که در ستون نتایج اصلی در کنار لیست ارگانیک منظم مربوطه با همان URL ظاهر می شوند. با این حال ، این شرکت در نهایت حرکت قطعه های برجسته سمت راست را به ستون نتایج اصلی منتقل کرد.

نتایج جستجو برای “فردی که دارای اختلال دو قطبی است” است ، که قطعه برجسته در آن در موقعیت ارگانیک هفتم ظاهر می شود.

كلارك نوشت: برخلاف قطعه های برجسته تر كه ممكن است از آنها استفاده كنید ، این موارد می توانند در موقعیت های 2-3 یا به همان اندازه موقعیت 7 ظاهر شوند ، دارای ویژگی هایی شبیه به پانل های دانش هستند و معمولاً وقتی عبارت جستجوگر سؤالی نیست ، برانگیخته نمی شوند.

مطالب مرتبط  کمترین نرخ جستجو در بازاریابی جستجو به زودی پایان می یابد

چرا اهمیت می دهیم در حالی که این انواع جدید ویژگی برجسته هنوز هم با یک جعبه متمایز می شوند و ممکن است دارای تصاویر و مواردی از این دست باشند ، اما دید سطح بالای صفحه را ارائه نمی دهند.

دانستن اینکه آیا پرس و جو مورد نظر برای رتبه بندی در آن حاوی قطعه مشخصه “معمولی” است یا یک صفحه دیگر در پایین صفحه می تواند به دنبال پیگیری این قطعه دارای ویژگی خاص اطلاع دهد یا خیر. همچنین می توانید زمینه ای را برای ترافیکی که از آن پرس و جو می توانید فراهم کنید اگر در حال حاضر دارای قطعه برجسته هستید

مطالب مرتبط  بینگ کیفیت صفحه را قبل از نمایه سازی در نظر می گیرد

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • آنچه SEO می تواند از نوسانات رتبه بندی COVID بیاموزد [Video]
  • 4 غذای آماده برای بازاریابان محتوا در زمان COVID-19
  • چگونه SEO ها به ترافیک و اختلال در بودجه نزدیک می شوند [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • نوار کناری شما دارای رتبه بندی قطعه قطعه به دلیل COVID تغییر نکرد [Video]
  • 17 راه PPC می تواند به تجارت شما در بقای بحران اقتصادی کمک کند
  • آنچه SEO می تواند از نوسانات رتبه بندی COVID بیاموزد [Video]
  • رشد درآمد آمازون در Q1 ثابت است: اکنون برای تبلیغ کنندگان چه معنی دارد

در پست نوار کناری شما ، رتبه بندی قطعه قطعه به دلیل COVID تغییر نکرد [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top