نظرسنجی نشان می دهد که SEO در طول رکود ، تمرکز اصلی برای بازاریابان خواهد بود

thumbnail

یک بررسی جدید اهمیت حفظ تلاشهای سئوی شما را از طریق رکود آینده تأیید می کند. این نظرسنجی ، توسط هادی ، 317 پاسخ دهنده از شبکه گسترده هدایتگر در طیف وسیعی از صنایع ، از جمله B2B (24٪) ، خرده فروشی (12٪) ، بهداشت و درمان (11٪) ، رسانه (10٪) و دیگران (سفر و مهمان نوازی) تهیه کرده است. ، فناوری مصرف کننده ، خدمات مالی ، بیمه ، خودرو ، تجارت الکترونیکی و ساخت).

بودجه پایین است ، اما اهداف یکسان یا بالاتر است. مانند سایر تحقیقات بازاریابی در حال حاضر ، مطالعه هادی نشان می دهد که بودجه تحت تأثیر منفی قرار گرفته است. با این حال ، اکثر این پاسخ دهندگان نظرسنجی – که اکثر آنها دست اندر کار هستند – گفتند که بودجه آنها فقط اندکی کاهش می یابد یا همان مانده است. فقط 20٪ بودجه ها را می دیدند “تا حد زیادی کاهش می یابد”.

منبع: تأثیر COVID-19 بر بازاریابی (2020)

با وجود این ، 68٪ گفتند که اهداف آنها یکسان باقی می ماند (32٪) یا افزایش می یابد (36٪). بر این اساس ، 86 درصد اظهار داشتند که با توجه به کاهش بودجه و سایر شرایط ، اهداف بازاریابی آنها امسال دشوارتر خواهد بود.

مطالب مرتبط  بازاریابی محتوا در مواقع اختلال

در پاسخ به این سؤال که “آیا SEO در این مدت کم یا بیش مهم خواهد بود؟” فقط 5٪ پاسخ دادند كه سئو از اهمیت كاسته می شود.

منبع: تأثیر COVID-19 بر بازاریابی (2020)

جستجوی ارگانیک کانال برتر. جستجوی ارگانیک به عنوان کانال برتر عملکردی این بازاریابان در سال گذشته 66٪ ، به دنبال جستجو پولی (50٪) و ایمیل (50٪) مشاهده شد. رسانه های اجتماعی تنها با 14 درصد به عنوان کانال برتر در کانال برتر معرفی شدند. این برداشت ها تصمیمات بازاریابی در آینده را با رکود مواجه می کند.

منبع: تأثیر COVID-19 بر بازاریابی (2020)

این بازاریابان که با رکود جهانی روبرو هستند ، می گویند که بودجه را کاهش می دهند ، سرمایه گذاری بیشتری در سئو انجام دهند و آستانه ROI را برای تصمیم گیری در مورد بازاریابی بالا ببرند. فقط یک اقلیت (25٪) گفتند که اخراج می کنند.

مطالب مرتبط  ویدئو: درو مادور معتقد است الگوریتم رتبه بندی گوگل از سیگنال های تجربه کاربر استفاده می کند

چرا اهمیت می دهیم یافته های اصلی این نظرسنجی – این که جستجوی ارگانیک کانال برتر دیجیتال است و SEO یک تاکتیک اساسی است – توسط سایر تحقیقات و توصیه های بازاریابان دیجیتالی که به تأثیر طولانی مدت تأثیر می گذارند ، پشتیبانی می شود. هادی VP استراتژی های دیجیتال پاتریک راینهارت در تماس با من اظهار داشت كه سرمایه گذاری در سئو (“کاشتن بذر و ساختن برای آینده”) با پایان یافتن بحران سودهای قابل توجهی را پرداخت می كند.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • چرا نباید از تنظیمات فصلی Google Ads برای نوسانات COVID-19 استفاده کنید
  • آیا می توانیم در زمان بحران به اتوماسیون اعتماد کنیم؟
  • چگونه برنامه حفاظت Paycheck می تواند آژانس و مشتریان شما را نجات دهد
  • ویدئو: 8 takeaways برای تبلیغ کنندگان B2B در زمان COVID-19

پست SEO می تواند تمرکز اصلی برای بازاریابان در طی رکود باشد ، گفت: نظرسنجی برای اولین بار در موتور موتور جستجوگرها ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top