نشان تضمین شده Google با شروع در لیست های Google Maps ظاهر می شود

thumbnail

گوگل با تبلیغات خدمات محلی ، که شامل دو “گواهینامه اعتماد” اساسی خود ، Google Guaranteed (خدمات خانگی) و Google Screened (خدمات حرفه ای) است ، دیرهنگام فشار زیادی ایجاد کرده است. و اخیراً این شرکت خارج از مشارکت در تبلیغات خدمات محلی (LSA) ، ایجاد نشان تضمین شده با Google را با پرداخت ماهیانه در اختیار مشاغل قرار داده است.

نشان در طبیعت. به عنوان بخشی از یک “نمایه به روز شده” ، نشان Google Guaranteed 50 دلار در هر ماه یا 600 دلار در سال است. نشان در نمایه مشاغل محلی و در بسته محلی ظاهر می شود. Google این برنامه را “آزمایشی” برچسب گذاری کرده است که بسته به تصویب ممکن است ادامه داشته باشد یا نداشته باشد.

اکنون ، تام ودینگتون و جوی هاوکینز از متخصصان محلی جستجو در حال مشاهده نشان تضمین شده گوگل در طبیعت هستند. (من قادر به تکثیر عکسهای صفحه آنها نبودم.) تاکنون ، SterlingSky’s Hawkins می گوید آژانس وی نتوانسته است هیچ نشان تضمین شده Google را خارج از برنامه LSA شناسایی کند.

قرار دادن Google A / B در محل قرار دادن نشان Google Guaranteed

برای بزرگنمایی کلیک کنید. عکس صفحه ارائه شده توسط: LocalU.

در نمودار بالا ، سیمپسون ایر تبلیغات LSA است. در یک نسخه از نمایه محلی Google Maps آنها ، نشان Google Guaranteed نشان داده می شود اما در مکان های دیگر چنین نیست. این شرکت در پرسش “HVAC در تامپا فلوریدا” در سه LSA برتر قرار ندارد. در یک صفحه ثانویه “بیشتر جوانب مثبت” تبلیغ کنندگان LSA دفن شده است که به احتمال زیاد در صورت مشاهده تعداد کمی از آنها دریافت خواهد کرد ، چه رسد به تماس. (به شوخی در مورد بهترین مکان برای پنهان کردن یک جسد مرده اشاره کنید)

مطالب مرتبط  چگونه می توان ROI تبلیغات Google خود را با ردیابی تماس و تجزیه و تحلیل مکالمه تقویت کرد

نشان تضمینی ممکن است منجر به CTR بالاتر شود. قابل مشاهده بودن نشان تضمین شده Google در نمایه در نتایج ارگانیک احتمالاً ارزش افزوده ای را برای تبلیغ کنندگان LSA ارائه می دهد و ممکن است کلیک های ارگانیک اضافی و / یا منجر شود.

با توجه به اینکه Google به تازگی از قیمت گذاری ثابت LSA به مناقصه منتقل شده است ، ممکن است بازاریاب های پایین خط مقدار نسبی “به روزرسانی” نمایه 50 دلار در هر ماه را در مقایسه با هزینه سرانه LSA مقایسه کنند. ارائه آنها تصویب گواهینامه اعتماد، آن را آسان تر به پرداخت 50 $ در هر ماه از آن است که برای بهینه سازی و پیشنهاد برای قرار دادن در سه LSAS.

برعکس ، ممکن است شاهد باشیم که تبلیغ کنندگان بزرگ LSA و بازاریابان مشاغل کوچک تری هزینه 50 دلار را انتخاب می کنند ، اگرچه تبلیغ کنندگان LSA هم از قرار دادن در بالای نتایج جستجو بهره مند می شوند – اگر موفق باشند – و هم از نشان در لیست های خود.

مطالب مرتبط  هنگامی که لیست Google برای کسب و کار من تبدیل به زندگی شما می شود

وجود نشان Google Guaranteed در نمایه و Local Pack ممکن است یک مزیت اعتماد مصرف کننده را ایجاد کند که منجر به CTR بالاتر می شود. من مستقیماً از Google در این مورد س askedال کرده ام ، اما این شرکت از اشتراک داده های عملکرد خودداری کرده است. با این حال گمان می کنم لیست های ارگانیک دارای نشان Google Guaranteed نرخ پاسخ بهتری را نشان می دهند یا می بینند.

چرا اهمیت می دهیم LSA برای بسیاری از تبلیغ کنندگان محلی یک برنامه بالقوه مخل است. LSAS هر دو ساده تر و “ادم” از کمپین های سنتی متن آگهی گوگل و حتی تا حد زیادی خودکار کمپین های محلی. با وجود پیشنهاد ، هیچ کلمه کلیدی ، پسوند و نسخه تبلیغی برای نوشتن وجود ندارد. و انتساب مسئله بسیار کمتری است زیرا مخاطب یا معامله در صفحه فرود ثبت می شود ، بنابراین در واقع یک حلقه بسته است.

جلسه آینده SMX را از دست ندهید: LSAs: رتبه بندی در بسته اعتماد محلی

پست نشان تضمین شده گوگل که در لیست های Google Maps ظاهر می شود اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top