نرخ کمیسیون وابسته بزرگ آمازون در میان آخرین تغییرات برنامه کاهش می یابد

thumbnail

با شروع 21 آوریل ، شرکت های وابسته به آمازون که شامل ناشران و تأثیرگذار هستند ، کمیسیون های کمتری از فروش پیوند وابسته خود را در چندین دسته از محصولات مشاهده می کنند.

CNBC برای اولین بار در روز سه شنبه گزارش داد که برنامه Amazon Associates قرار است نرخ مبلغ مبلمان و محصولات بهسازی خانه را از 8٪ به 3٪ و محصولات مواد غذایی را به 1٪ برساند ، از 5٪ پایین. دسته‌بندی موارد روزمره به ویژه سختگیر خواهد بود ، زیرا مواد غذایی ، بهداشت و مراقبت شخصی و Amazon Fresh برای دیدن نرخ کمیسیون فقط به 1٪ کاهش یافته است.

مناطق تغییر نرخ طبقه بندی محصولات به شرح زیر است:

  • مبلمان ، خانه ، بهسازی خانه ، چمن و باغ ، محصولات حیوانات اهلی و شلوار جوی از 8٪ به 3٪ می رود.
  • هدفون ، زیبایی ، آلات موسیقی ، تجارت و لوازم صنعتی از 6٪ به 3٪ می رود.
  • در فضای باز ، ابزارها از 5.5٪ به 3٪ کاهش خواهند یافت.
  • دسته بندی محصولات ورزشی و کودک از 4.5٪ به 3٪ می رود.
  • خدمات بهداشتی و درمانی از 5٪ به 1٪ کاهش می یابد.
  • Amazon Fresh نیز از 3٪ به فقط 1٪ کاهش می یابد.

در اینجا نگاهی به ساختار نرخ فعلی می پردازیم:

بسیاری از هزینه های فعلی همکار آمازون که در اینجا نشان داده شده است ، در تاریخ 21 آوریل کاهش می یابد.

کاهش نرخ ها فقط یکی از تغییرات اخیر در برنامه های وابسته آمازون است.

مطالب مرتبط  کاخ سفید از ما می خواهد که از طرحواره برای اعلامیه های COVID-19 استفاده کنیم

دیگه مرد میانی نیست آمازون شبکه های وابسته شخص ثالث را از حلقه خارج می کند و فقط به طور مستقیم با ناشران کار خواهد کرد. Adexchanger هفته گذشته گزارش داد شبکه هایی مانند Skimlinks و Sovrn دیگر قادر نخواهند بود که بخشی از ناشران کمیسیونهای وابسته آمازون را دریافت کنند. آمازون در حال حاضر با هزاران ناشر رابطه مستقیمی دارد.

مکث COVID-19. تقاضای مصرف کننده بالا قابلیت تحقق آمازون را به طرز چشمگیری کاهش داده است. این فشار فروشندگان آمازون را تحت تأثیر قرار داده است ، بسیاری از آنها به دلیل کمبود موجودی مجبور به عقب نشینی تبلیغات روی محصولات شدند. طبق اطلاعات ، آمازون همچنین در برنامه های وابستگی مستقیم با ناشران مانند BuzzFeed و Vox مکث کرد.

روندهای وابسته در همین حال ، بر اساس داده های Keywee ، یک بستر توزیع محتوا ، کمپین های وابسته برای پوشاک گاه به گاه – تی شرت ، شلوار یوگا – در این مدت با تعداد زیادی از افراد که در حال کار از خانه هستند ، نسبت به سایر مقوله ها بهتر است. دسته بندی های خانواده و خانواده ، تحت هدایت اسباب بازی های حیوانات اهلی و محصولات ایمنی آنلاین کودکان.

مطالب مرتبط  چگونه فناوری در حال تغییر معنای بازاریابی مؤثر (جستجو) است

“همه اینها [campaigns] با لحن و پیام بسیار مثبتی در سطح کمپین بسته شده است ، به عنوان مثال ایموجی ها در مقایسه با سایر انواع کمپین های توزیع پولی ، بسیار شایع تر هستند. “در ایمیلی گفت: Inbar Yagur ، رئیس بازاریابی محصولات Keywee.

چرا اهمیت می دهیم این کاهش ممکن است برای ناشران ، تأثیر گذاران و سازندگان محتوا که به جریانهای درآمد شرکت های وابسته آمازون متکی هستند در زمانی که حمایت مالی از محتوا و درآمد تبلیغات در حال خشک شدن است ، آسیب برساند. انتظار دارید که شاهد تغییر کمپین ها به دسته بندی محصولات با نرخ کمیسیون بالاتر باشید.

آمازون در مورد اینکه آیا همه گیر کوروی ویروس در آگاهی از ساختار جدید نرخ نقش ایفا کرده است ، اظهار نظر نکرده است. این شرکت دوباره پذیرش برخی از محصولات غیر ضروری را از فروشندگان FBA به انبارهای خود آغاز کرده است. در ماه مارس ، آمازون به دلیل افزایش تقاضا برای کالاهای خانگی و سایر دسته بندی کالاهای اساسی ، به طور موقت مصرف محموله های کالاهای غیر ضروری را متوقف کرد ، زیرا شیوع coronavirus در ایالات متحده بدتر شد.

The post کاهش نرخ کمیسیون وابسته بزرگ آمازون در بین آخرین تغییرات برنامه برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top