نحوه نمایش در Google Discover: آخرین راهنمایی Google

thumbnail

گوگل به روزرسانی های قابل توجهی را در مورد سند راهنمایی Google Discover طراحی کرده است که به ناشران کمک کرده است تا در مورد چگونگی دریافت محتوای خود برای نشان دادن در Google Discover اطلاعاتی کسب کنند. چند روز پیش ، این سند به عنوان کنیچی سوزوکی به روز شد اولین متوجه شد ، و گوگل اکنون به طور رسمی اعلام کرد تغییر.

Google Discover فید محتوا است که در صفحه اصلی تلفن همراه Google در وب و برنامه های آن ظاهر می شود. کشف خوراک بر اساس تاریخچه جستجوی کاربران ، علایق و همچنین موضوعات و مکانهایی که دنبال می کنند شخصی سازی می شود.

E-A-T ذکر می شود. نکته اصلی که بیشتر SEO ها متوجه آن شده اند این است که گوگل در این سند از “تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس” یاد کرده است: “سیستم های سطح خودکار سیستم های ما در سایت هایی که دارای صفحات شخصی زیادی هستند وجود دارد که نشان دهنده تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس است (E-A-T). کسانی که به دنبال بهبود E-A-T هستند می توانند برخی از همان سؤالاتی را که ما صاحبان سایت ترغیب می کنند برای جستجو در نظر بگیرند ، در نظر بگیرند. در حالی که جستجو و کشف متفاوت هستند ، اصول کلی E-A-T همانطور که در مورد محتوای درون آنها اعمال می شود مشابه هستند. “

مطالب مرتبط  SEL 20200505

مرتبط: هیچ میانبری برای اقتدار وجود ندارد: چرا باید E-A-T را جدی بگیرید

پیشنهادات بهینه سازی بیشتر. Google همچنین بیشتر قسمتهای دیگر سند را به روزرسانی کرده است تا راهنمایی ناشران را در مورد استفاده صحیح از عناوین مقاله ، فعال کردن تصاویر بزرگ با کیفیت بالا و داشتن محتوای به موقع و جذاب انجام دهد.

نحوه دریافت محتوای خود در Google Discover. راهنمای جدید Google برای تمرکز روی این عناصر می گوید:

  • داشتن عناوین صفحه ای که جوهر محتوا را ضبط می کند ، اما به شکلی بدون کلیک.
  • جلوگیری از تاکتیکها برای ایجاد مصونیت درگیر با استفاده از جزئیات گمراه کننده یا اغراق آمیز در محتوای پیش نمایش (عنوان ، قطعه ، تصاویر) برای افزایش جذابیت ، یا با خودداری از اطلاعات حیاتی مورد نیاز برای فهمیدن محتوای مربوط به آن.
  • اجتناب از تاکتیک هایی که باعث جلب جذابیت با پذیرش کنجکاوی ، لقب یا عصبانیت روحی می شود.
  • داشتن محتوا که به موقع برای علایق فعلی است ، یک داستان را به خوبی می گوید ، یا بینش های بی نظیری را ارائه می دهد.
  • تهیه تاریخ های روشن ، حاشیه ها ، اطلاعات مربوط به نویسندگان ، انتشارات ، ناشر ، شرکت یا شبکه ای که در پشت آن قرار دارد ، و اطلاعات تماس جهت ایجاد اعتماد بهتر و شفافیت با بازدید کنندگان.
  • از جمله تصاویر قانع کننده و باکیفیت در محتوای شما ، به ویژه تصاویر بزرگی که احتمالاً بازدید از Discover را ایجاد می کنند. تصاویر بزرگ باید حداقل 1200 پیکسل عرض داشته و توسط آن فعال شوند max-image-preview:large تنظیمات یا با استفاده از AMP. از استفاده از آرم سایت به عنوان تصویر خودداری کنید.
مطالب مرتبط  رقابت جستجو: شما واقعاً با چه کسی رقابت می کنید؟

چرا اهمیت می دهیم Google Discover می تواند ترافیک گسترده ای به ناشران ارسال کند. همچنین می تواند یک منبع ترافیکی بسیار ناپایدار باشد. این دستورالعمل ها می توانند به ناشران کمک کنند تا بر مبنای سازگارتر ، دید بیشتری در خوراک Discover پیدا کنند. مطمئن باشید که خود را با مدرک راهنمایی و راهنمایی Google آشنا کرده اید و امیدوارم سایت شما بتواند از طریق Google Discover از ترافیک بهره مند شود.

مربوط: چگونه می توان برای Google Discover بهینه سازی کرد؟

پست نحوه نمایش در Google Discover: آخرین راهنمایی Google برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top