نحوه ردیابی ترافیک لیست خریدها از Surfaces در سراسر Google [Video]

thumbnail

سطوح در سراسر Google بازرگانان را قادر می سازد لیست های محصولات خود را به صورت رایگان در جستجوی Google ، Google تصاویر ، تب خرید ، Google Maps و Google لنز نمایش دهند. گزارش های مرکز بازرگان Google با کلیک بر روی داده های لیست های رایگان ، اما اینگونه است. مایک رایان در طول جلسه خرید Google ما با Live Engine Land ، مایکرو رایک ، بازاریابی ZATO در مورد نحوه ردیابی ترافیک لیست کالاهای رایگان در Google Analytics بحث کرد.

مربوط: سؤالات متداول: همه چیز درباره لیست محصولات رایگان و پرداخت شده Google Shopping

بدون ردیابی ، سطح Google+ Analytics در Google+ Analytics به صورت Google+ ارگانیک نمایش داده می شود. با کمی کار ، می توانید بخش آن را تقسیم کنید. ویلیامز گفت: “تنها کاری که شما انجام می دهید اینست که برای افزودن پارامترهای UTM جدید خود به” قوانین بازخورد “بروید.”

برای شروع ، پارامترهای UTM را ایجاد کنید تا به فید شما اضافه شود که این ترافیک را در گزارش شما متمایز می کند. سازنده آدرس اینترنتی کمپین Google Analytics می تواند کمک کند.

مطالب مرتبط  درک سال 2020: اولویت ها و فرصت های جدید بازاریابی در میان هرج و مرج

قدم بعدی ضمیمه کردن پارامترهای جدید UTM در پیوند محصولات شما با استفاده از قوانین Feed Google Center Merchant Center است. پس از افزودن و ذخیره شدن این ، باید دوباره فید خود را پردازش کنید.

کلیک بر روی تبلیغات خرید همچنان ادامه خواهد یافت تا زمانی که به UTM ردیابی نکنید تا برچسب گذاری خودکار در Google Analytics را رد کنید ، به طور عادی ردیابی می شود. “اطمینان حاصل کنید که اجازه نمی دهید پارامترهای UTM خود را برچسب گذاری خودکار Google غلبه کنند ، در غیر اینصورت چه موقع [users] با کلیک روی تبلیغات ، حتی بر روی تبلیغات تبلیغاتی ، به عنوان ترافیک Google Surfaces نیز وارد می شوید. ” برای انجام این کار ، تأیید کنید که حساب Google Ads شما روی برچسب خودکار تنظیم شده است و گزینه “برچسب دستی (مقادیر UTM) برای نادیده گرفتن برچسب زدن خودکار” در تنظیمات ویژگی Google Analytics هنوز بررسی نشده است. ویلیامز گفت ، بازرگانان با استفاده از نرم افزار ردیابی شخص ثالث نمی توانند از این راه حل استفاده کنند.

چرا اهمیت می دهیم اگرچه کلیک برای لیست های خرید نشده پرداخت در مرکز بازرگانان Google پیگیری شده است ، مسیریابی این اطلاعات از طریق Google Analytics به بازرگانان این امکان را می دهد تا رفتار کاربر را پس از کلیک پیگیری کنند. این اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعامل کاربران با سایتهای خود به بازرگانان می دهد ، که می تواند برای اطلاع از استراتژی های بازاریابی خود استفاده کند.

مطالب مرتبط  برنامه ریز عملکرد Google پشتیبانی از تاخیر در تبدیل و بودجه های مشترک را اضافه می کند

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • مشکل داده در کمپین های خرید هوشمند Google [Video]
  • نکات PPC: استراتژی های مناقصه برای کمپین های خرید Google [Video]
  • Google Smart Shopping: چگونه تفاوت آن با برنامه های خرید استاندارد است [Video]
  • چرا باید فروشگاه کامل محصولات خود را در Google Merchant Center بارگذاری کنید [Video]
  • نکات Google Merchant Center: قوانین تغذیه و قوانین تغذیه تکمیلی [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

The post نحوه ردیابی ترافیک لیست خریدها از Surfaces در سراسر Google [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top