نحوه تنظیم یک چارچوب آزمایش ساده Google Ads برای بهینه سازی مداوم کمپین

thumbnail

ممکن است گوگل این امکان را برای بازاریابان فراهم کرده است که چشم خود را به تست آگهی متن با سرویس خودکار آگهی تبدیل کنند ، اما هنوز هم مزایایی برای کسانی که متعهد هستند حتی در یک کار ساده آزمایش نسخه کپی تبلیغ در کمپین های جستجوی پرداخت شده خود نیز وجود داشته باشد ، وجود دارد.

مایک هندرسون ، CMO در SuretyBonds.com ، در ارائه SMX بعدی خود درباره آزمایش تبلیغات در بستر Google Ads گفت: “تبلیغات و برنامه های افزودنی شما تنها بخشی از جستجوگرهای حساب شما هستند.” “اگر شما برچسب های عنوان ، توضیحات متا و محتوای سئو را به دست آورده اید ، باید نسخه تبلیغ خود را برای PPC آزمایش کنید.”

هندرسون خاطرنشان كرد: مزایای آزمایش كپی آگهی می تواند به سایر اقدامات بازاریابی شما نیز گسترش یابد ، از جمله ایمیل ، صفحه نمایش و كپی تبلیغات رسانه ای اجتماعی. وی خاطرنشان کرد: هنگامی که به ریتم تست آگهی رسیدید ، یک “اثر مگس افشان” وجود دارد که در آن موفقیت هایی ایجاد می کنید تا نتایج بهتر و بهتری را مشاهده کنید.

آزمایش آگهی PPC بهترین روشها

برای شروع ، ابتدا به یک نقشه احتیاج دارید. هر هفته زمان را برای آزمایش اختصاص دهید – گزارش و تکرار. هندرسون در تقویم صبح جمعه یک ساعت تا یک ساعت و نیم را مشخص می کند.

همچنین باید چرخش خودکار آگهی Google را غیرفعال کنید و تنظیمات چرخش آگهی خود را تغییر دهید تا “بهینه سازی نشود”. این 100٪ مؤثر نیست ، اما کمک می کند تا یک توزیع عادلانه تر تبلیغات در گروههای تبلیغاتی شما تقسیم شود.

در آخر ، هندرسون توصیه می کند با استفاده از عملکرد “کپی و ویرایش” در رابط کاربری ، از ایجاد تغییرات کوچک در بهترین تبلیغات خود استفاده کنید. (اگر می خواهید خارج از رابط وب کار کنید ، می توانید از ویرایشگر دسک تاپ Google Ads نیز استفاده کنید. این به شما امکان می دهد تا قبل از آپلود کردن در حساب خود ، تغییرات عمده را انجام داده و آنها را مرور کنید.) دلیل هندرسون برای شروع این راه پیشنهاد می کند زیرا شما قادر به توضیح اینکه تغییر کوچک اهرمی بوده است که تغییر ایجاد کرده است ، در حالی که اگر با همه پیام های تبلیغاتی جدید شروع کنید ، دشوار است که بگویید چه چیزی عملکرد رانندگی را تغییر می دهد. احتیاط گاهی اوقات تغییرات جزئی اثر کمی دارد.

مطالب مرتبط  از پایین به بالای قیف ، COVID-19 در حال پرت کردن استراتژی های B2B است [Video]

یک چارچوب آزمایش آگهی ساده

هندرسون گفت ، برای پنج یا شش سال ، او و تیمش از چارچوبی استفاده کرده اند که تست های آگهی مداوم ، تکراری و بهبود عملکرد را تضمین می کند.

اولین قدم یافتن فرصت ها با فیلتر کردن گزارش های گروه های تبلیغاتی شما یا با توجه به تأثیرگذاری یا کلیک بسته به اهداف ، حجم و آستانه های اهمیت آماری است. تبلیغات کم کار را مکث کنید و سپس آزمایش تغییر در مجریان عالی را شروع کنید.

برچسب ها دوست شما هستند. هندرسون به شدت استفاده از برچسب ها را برای گرفتن آزمون و تاریخ شروع آزمایش در آن گروه های تبلیغاتی توصیه می کند. هندرسون یادداشت می کند ، همچنین می توانید از لیبل ها برای ردیابی عملکرد در قیف استفاده کنید. آنها گزارش را بسیار آسان تر می کنند.

به سادگی گزارش گروه های تبلیغاتی خود را با برچسب فیلتر کنید و دامنه تاریخ را تا تاریخ شروع آزمایش کنید. سپس با استفاده از آستانه کلیک یا تصور خود فیلتر کنید تا از اهمیت آماری اطمینان حاصل کنید. هنگامی که آماده یک آزمایش جدید هستید ، حتما برچسب های جدیدی را با تاریخ راه اندازی جدید اضافه کنید.

زمان محدود؟ ابزار تغییرات Google را امتحان کنید

هندرسون اگر وقت لازم برای آزمایش هفتگی ندارید ، با استفاده از ابزار تغییرات Ads اجرا می شود. هندرسون می گوید: “این می تواند برای حساب های کوچک بسیار عالی باشد.”

این ابزار به شما امکان می دهد یک آزمایش را در چندین کمپین یا یک حساب کاربری کامل انجام دهید و دارای یک شاخص اهمیت آماری برای کمک به شما در هنگام جمع آوری داده های کافی برای تصمیم گیری در مورد برنده کمک می کند.

یادگیری ماشین + تجربه انسانی

اگر تمایلی به آزمایش تبلیغات جستجوی پاسخگو ندارید ، یا یک بار انجام داده اید و خوب پیش نرفته است ، می تواند زمان آن باشد. قالب های تبلیغاتی خودکار از بین نمی روند و برای بهبود نتایج نیز اقداماتی صورت گرفته است.

مطالب مرتبط  ما در حال استخدام یک محتوای جدید برای Search Engine Land و SMX هستیم

هندرسون با بیان اینکه درباره تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) به طور خاص صحبت می کند ، می گوید: “شما باید یاد بگیرید که با بیرون آمدن با ویژگی های جدید تانگو کنید.” او می گوید ، آنها با موفقیت در عناصر پین کردن که در تبلیغات دیگر متنی در RSA های خود کار می کردند ، موفقیت های زیادی کسب کرده اند.

این تکرار می کند Snaptech مدیر خدمات بازاریابی Amalia Fowler برای حساب های جدیدتری که سال گذشته در یک ستون به اشتراک گذاشته بود ، تکرار کرد. او گروههای تبلیغاتی را فقط با تبلیغات متنی گسترش یافته استاندارد (ETA) “اجرا می کند” تا زمانی که مطمئن نباشم می توانم برخی عناوین و توضیحات با عملکرد بالا را شناسایی کنم و بسته به حجم ، RSA را در پایان ماه یا یک ماه اضافه کنم. “

همانطور که در کلید واژه SMX بعدی من تأکید کردم ، برای موفقیت در این عصر اتوماسیون ، باید بدانید که چگونه این ویژگی و سیستم های یادگیری ماشین برای کار طراحی شده اند و اهرم های موجود برای آگاهی از عملکرد. هندرسون می گوید: “برنده سازمان یا حرفه ای جستجوگر پولی خواهد بود که می تواند قدرت یادگیری ماشین را بگیرد و آن را با تخصص و دانش و دانش مشتری خود ترکیب کند.”

صحبت های کامل مایک هندرسون را در اینجا مشاهده کنید (با ثبت نام رایگان).

اطلاعات بیشتر از SMX Next

  • ثبت نام کنید تا تمام جلسات را به صورت تقاضا ببینید!
  • بازپخش: کاری که متخصصان SEO می توانند برای اثبات الگوریتم سایتها انجام دهند
  • ستون های ایجاد لینک موفق
  • بازپرداخت: پرداختن به تنوع ، استخدام و حفظ در آژانس ها و تیم های بازاریابی

The post چگونه می توان یک چارچوب آزمایش ساده Google Ads را برای بهینه سازی مداوم کمپین تنظیم کرد ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top