نحوه تغییر عملکرد PPC هنگام وقایع خاص COVID-19 را ردیابی کنید

thumbnail

ما با COVID-19 و تأثیر آن بر زندگی ، اقتصاد و مبارزات PPC در سرزمین غیرقابل بازدید قرار داریم. من مدرک پزشکی ندارم ، من دانشمند نیستم ، اولین پاسخ دهنده یا کسی هستم که شغل آنها را به خط مقدم شرایط ببرد ، بنابراین من از هر کاری که می کنند تشکر می کنم.

با داشتن مهارت های من به عنوان یک متخصص PPC ، بهترین کاری که می توانم ارائه دهم این است که به مردم کمک کنم شفاف سازی کنند تا بتوانند در شرایط نامشخص بهترین تصمیمات ممکن را بگیرند.

در ، یکی از اصول اصلی نوآوری ، به اشتراک گذاری تمام اطلاعات بود. این ایده ساده است: اگر همه اطلاعات مربوط به یک موقعیت را به افراد هوشمند بدهید ، آنها به طور کلی برای حل مسئله به همان راه حل کار می کنند.

من می خواهم سهم خود را برای کمک به تبلیغ کنندگان به دست آوردن همه اطلاعات به شکل اسکریپت Google Ads که اقدامات دولت مربوط به همه گیر در معیارهای عملکرد Google Ads را پوشش می دهد.

ایده این است که به شما کمک کند تا ببینید که آیا برخی از وقایع ، مانند تعطیلی فروشگاه ، شروع پناهگاه در محل ، تعطیلی مدارس یا معرفی ارتباط از راه دور اجتماعی به هر طریقی با ترک تحصیل یا سنبله در عملکرد وجود دارد.

مطالب مرتبط  تبلیغات مایکروسافت تصاویر رایگان سهام را برای تبلیغات مخاطبان ارائه می دهد
این اسکریپت صفحه گسترده ای از داده های عملکرد Google Ads را با نشانگر برای رویدادهای مهم COVID-19 ، مانند بسته شدن مدارس ، سفارشات سرپناه در محل و غیره ایجاد می کند.

چهارچوب زمانی که داده های مربوط به عملکرد دولت را برای آن در نظر گرفته ایم ممکن است خیلی کوتاه باشد برای دیدن بسیاری از الگوهای معنی دار اما فکر می کنم این اسکریپت دارای ارزش است زیرا رئیس شما یا مشتری شما ممکن است از شما بپرسد COVID-19 چگونه روی تبلیغات آنها تأثیر می گذارد و این اسکریپت می تواند شما را نجات دهد. چند ساعت انجام کار دستی تدوین آن داده ها.

ما همچنین در Optmyzr از کاربران خود بازخورد شنیدیم که این تجسم به آنها کمک کرده است زیرا آنها در بسیاری از مکان ها به مشتریان خدمت می کنند و دشوار است که در بالای همه آنچه در همه مکانهای مختلف که ممکن است مشتریان شما تبلیغ کنند اتفاق بیفتد ، سرآمد باشید.

مطالب مرتبط  چرا اتوماسیون PPC برخی از بازاریاب های جستجو را خراب می کند

برای این اسکریپت ، ما از مجموعه داده های Kaggle با اقدامات دولت جهانی استفاده می کنیم. ممکن است کامل یا همیشه به روز نباشد اما به نظر می رسد بهترین منبع برای داده ها است.

نصب اسکریپت بسیار ساده است. فقط کافی است آن را به عنوان یک اسکریپت جدید در حساب Google Ads خود اضافه کنید ، آدرس ایمیل خود را اضافه کنید تا هنگام گزارش جدید آگاه شوید و برنامه اجرا آن را یک بار در روز تنظیم کنید.

اسکریپت را در Google Ads با نوشتن تمام کد نمونه یک اسکریپت جدید نصب کنید. سپس اسکریپت را پیش نمایش کنید تا URL گزارش دریافت کنید. تصویر از Google.com

این اسکریپت داده های حساب جغرافیایی را برای 30 روز گذشته ضبط کرده و آن را به یک صفحه Google اضافه می کند.

این صفحه گسترده با داده های عملکرد جغرافیایی خام از Google Ads و اقدامات دولت مرتبط با آن تاریخ در آن منطقه پر شده است.

سپس می توانید داده های مربوط به موقعیت جغرافیایی مورد نظر خود را فیلتر کنید و نمودار شامل فقط با معیارهای مربوط به آن منطقه به طور خودکار بروزرسانی می شود و فقط با اقدامات دولت در همان منطقه به هم ریخته می شود.

برای به دست آوردن نمودار بهتر ، داده هایی را برای مناطقی که به آنها اهمیت می دهید فیلتر کنید.

برای آمریكا ، داده ها در سطح ایالت مربوط هستند. از نظر بین المللی ، داده ها در سطح کشور بهترین هستند.

این فیلم نامه است:

The post نحوه تغییر عملکرد PPC هنگام وقایع خاص COVID-19 برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top