نحوه بهینه سازی صفحه دانش محلی Google خود

thumbnail

برقراری حضور در مشاغل محلی خود در نتایج جستجوی Google – و Bing – مشتریان بالقوه را قادر می سازد بدون نیاز به کلیک روی یک وب سایت ، در مورد محصولات ، خدمات و مارک شما اطلاعات کسب کنند. همچنین می تواند به شما کمک کند تا ارتباط گسترده ای با مخاطبان خود داشته باشید ، و آینده و مشتریان را به روز کنید تا آخرین پیشنهادات و تغییرات عملیاتی خود را به روز کنید ، به خصوص هنگامی که دوباره در طول همه گیری کوروی ویروس حرکت می کنید.

یک صفحه دانش محلی ، که Google نیز از آن به عنوان “نمایه تجاری” یاد می کند ، در صفحه نتایج جستجو به عنوان پورتال تجارت شما عمل می کند. بر خلاف نام های پانل دانش مارک ، ادعای یکی نسبتا ساده است – بهینه سازی آن برای جذب مشتری ، پاسخ به سؤالات و پشتیبانی از فعالیت های تجاری شما یک چالش واقعی است.

پانل دانش محلی چیست؟

پانل های دانش محلی ، جعبه اطلاعاتی هستند که گوگل برای جستجوی نمایش داده شده هایی که تفسیر آنها با هدف محلی است را نشان می دهد. آنها به طور معمول حاوی اطلاعات تجاری مانند ساعت ، مکان ، اطلاعات تماس ، بررسی ها و تصاویر هستند. با این حال ، جزئیات دقیق بسته به نوع تجارت می تواند متفاوت باشد. شما می توانید از آنها به عنوان پروفایل های تجاری فکر کنید که در نتایج جستجو ظاهر می شوند.

پانل های محلی دانش (تلفن) و دسک تاپ (سمت راست) یک مغازه پیراشکی در Providence، RI.

عواملی از قبیل ارتباط ، مسافت و برجستگی کسب و کار به قابل مشاهده بودن آن در نتایج جستجوی محلی کمک می کند ، اگرچه جزئیات دقیق الگوریتم های Google بسیار پنهانی است. و ، پرداخت رتبه های بهتر برای کسب و کار شما امکان پذیر نیست.

بینگ همچنین دارای پانل دانش محلی است که اطلاعات زیادی در مورد یک تجارت ارائه می دهد. همچنین باید نمایه تجاری محلی Bing خود را ادعا و به روز کنید ، اما برای اهداف این راهنما ، ما قصد داریم تا بیشتر در Google تمرکز کنیم.

پانل های دانش محلی در بینگ می تواند شامل پیشنهادات و موارد دیگری باشد.

مزایای داشتن یک صفحه دانش محلی

مایک بلومنتال ، مدیر جستجوی محلی در GatherUp گفت: “این منبع اصلی هدایت است ،” در بسیاری از دسته ها این مهمتر از صفحه اصلی وب سایت شما است. . . به این معنا که تعداد بیشتر منجر به تبدیل شدن به آنجا از تقریباً در هر مکان دیگری در وب می شود. “او گفت ، افزود که حفظ وب سایت شغل شما هنوز هم برای مشاهده جستجوی محلی شما بسیار مهم است (بیشتر در مورد زیر).

پانل های دانش محلی می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را قبل از بازدید از مشاغل آسان کنند و در بسیاری موارد حتی می توانند بازدید خود را تسهیل کنند: جستجوگران می توانند بررسی ها را مطالعه کنند ، در دسترس بودن محصول موجود در فروشگاه را بررسی کنند ، سؤال بپرسند ، با تجارت تماس بگیرند ، رزرو یا قرار ملاقات ها را انجام دهید ، دستورالعمل دریافت کنید ، سفارش دهید تا غذای شما تحویل داده شود و موارد دیگر ، درست از صفحه دانش محلی.

“خیلی از همه Google [My Business] جوی هاوکینز ، مالک و رئیس شرکت استرلینگ Sky با اشاره به ویژگی هایی از قبیل گوگل پست و بخش سوالات و پاسخ ها که توانایی یک تجارت را در برقراری ارتباط با مشتریان تقویت می کند ، گفت. به موقع و راحت

سئو سودمند است. همانطور که در مورد پانل های دانش مارک تجاری نیز وجود دارد ، پانل های دانش محلی ، املاک و مستغلات بیشتری را در نتایج جستجو به کسب و کارها ارائه می دهند ، که می تواند شما را از رقبا متمایز کند. آنها همچنین شامل لینک هایی به سایت شما و سایر ویژگی هایی هستند که می توانند برای جلب مشتری های آینده نگر به خدمات شما یا مکان آجر و ملات استفاده کنند ، که به طور معمول هدف سئو برای بیشتر مشاغل محلی است.

با مدیریت صحیح ، پانل های دانش محلی نیز ممکن است یک عنصر اعتبار را اضافه کنند: بررسی های مثبت ، پست های اخیر و ساعت های به روز می توانند نشان دهند that این باشد که یک تجارت برای مشتریان بالقوه اعتبار دارد.

برای شروع کار با صفحه دانش محلی خود

اگر شغل شما جدید نیست ، احتمال خوبی وجود دارد که Google قبلاً یک صفحه دانش محلی را برای شما ایجاد کرده باشد ، و جستجوگرها بتوانند به آن دسترسی داشته و با آنها ارتباط برقرار کنند ، چه ادعا کنید یا نه. دلیل این امر است که گوگل از اطلاعات و داده های در دسترس عموم شخص ثالث و کاربران برای فهرست کردن لیست های محلی خود استفاده می کند.

می توانید نام تجاری خود را در Google جستجو کنید و در صورت نمایش پانل دانش محلی ، می توانید برای ادعای لیست خود بر روی “مدیریت این لیست” کلیک کنید.

پیوند “مدیریت این فهرست” در یک صفحه دانش محلی.

همچنین می توانید برای یافتن یا افزودن مشاغل خود به Google مستقیماً به Google My Business (GMB) بروید. این گزینه اگر نام تجاری شما عمومی باشد یا دارای اصطلاحات جستجوی معمولی باشد (مثلاً “قطعات خودرو آمریکایی”) مفید است ، زیرا ممکن است Google نفهمد شما در جستجوی شغل هستید.

نحوه بهینه سازی صفحه دانش محلی خود

پس از افزودن یا ادعای شغل خود ، می توانید شروع به پر کردن اطلاعات با آن ، تصاویر و ویژگی هایی کنید که می تواند به شما کمک کند جستجوگران را به مشتری تبدیل کنید.

وب سایت شرکت شما Blumenthal گفت: “وب سایت شما مهمترین منبع داده Google برای وب است ، زیرا اگر به خوبی طراحی شده باشد ، نشان می دهد که شما کی هستید ، چه کاری انجام می دهید و کجا انجام می دهید.”

علاوه بر داشتن صفحات مفصل “درباره ما” و “مخاطب” که به هرگونه سؤال احتمالی که بازدید کنندگان شما ممکن است داشته باشند پاسخ می دهد ، بلومنتال توصیه می کند که صاحبان مشاغل به جای اینکه تنها به آرم های گرافیکی اعتماد کنند ، سیگنال های واضحی را در مورد نام تجاری خود به Google ارائه دهند.

مطالب مرتبط  فعالیتهای خانه داده های ساخت یافته اکنون توسط جستجوی Google پشتیبانی می شوند

با توجه به کمک به بازدید کنندگان (و Google) در مورد آنچه انجام می دهید بیاموزند ، “اگر می خواهید برای سرویس X یا Product Y و همچنین سرویس Z و Product P پیدا شوید ، به مطالب و خدمات نیاز دارید ، معمولاً به یکی از این موارد. وی گفت ، “این صفحه به پیوند دادن به مهمترین آن صفحات محصولات و خدمات از نسخه اصلی صفحه اصلی و کپی مربوط به بدن در سراسر سایت کمک می کند.”

هاوکینز گفت: “آنچه را که در وب سایت خود قرار داده اید ، بیشترین تأثیر را در مواردی که گوگل در نتایج جستجو نشان می دهد و همچنین مکان رتبه بندی شما است ،” می گوید: Google همچنین گاهی اوقات اطلاعات را براساس آنچه در وب سایت شما به طور خودکار به روز می کند. “

او توصیه می کند که صاحبان مشاغل به برچسب های عنوان و پیوندهای داخلی توجه ویژه ای داشته باشند. هاوکینز گفت: “به طور کلی ، عملکرد SEO معمولی برای SEO محلی مناسب است.”

گرچه برای جستجوی محلی به اندازه ملاحظاتی که در بالا ذکر شد اهمیتی ندارد ، داده های ساخت یافته نیز می توانند به SEO محلی شما بیفزایند. به عنوان مثال ، علامت گذاری به عنوان وقایع خود را با Schema می تواند آنها را قادر سازد در صفحه دانش محلی شما نمایش داده شوند.

برای مشاغل چند مکان ، Blumenthal توصیه می کند با استفاده از داده های ساخت یافته به همراه صفحه های فرود محلی و محتوای منحصر به فرد (مانند عکس ها و بررسی ها) ، به موتورهای جستجوگر کمک کنید تا بتوانند شاخه های کسب و کار خود را در تشخیص خود متمایز کنند.

تصاویر. “Google شغل شما را با تصاویری که بارگذاری می کنید ، می شناسد [and] نتایج جستجو را بر اساس پرس و جو مربوط به آن تصاویر ارائه می دهد. ” در زیر می توانید ببینید که چگونه Google می تواند از تصاویر آپلود شده در لیست GMB خود در نتایج جستجوی محلی از طریق تلفن همراه استفاده کند.

با کلیک بر روی عکس ها در چرخ دستی 3 بسته (سمت چپ) یا در چرخ دستی “جستجو توسط عکس” (سمت راست) کاربران را به سمت لیست GMB مشاغل می کشانید.

برای افزایش احتمال نمایش Google در نتایج جستجو ، تصاویر باکیفیتی را که مربوط به شغل شماست ، بارگذاری کنید.

Blumenthal به صاحبان مشاغل و SEO های محلی توصیه می کند که تصاویر خود را در API ویژن Google Cloud بارگذاری کنند تا ببینند موتور جستجوگر آن تصاویر را چگونه تفسیر می کند. از طریق وب سایت می توان به این ابزار دسترسی پیدا کرد و اشیاء موجود در تصاویر را مشخص کرد ، برچسب ها و ویژگی های کلی تصویر را اختصاص داد و موجودیت های وب و همچنین محتوای صریح را تشخیص داد تا بتوانید مناسب ترین تصاویر را برای اضافه کردن به مشخصات GMB خود انتخاب کنید.

ویژگی های پروفایل. ویژگی های نمایه در لیست GMB ، پانل دانش محلی و 3 بسته محلی ظاهر می شوند و جزئیات مربوط به نحوه فعالیت شغل خود را با یک نگاه جزئی می کنند.

ویژگی های نمایه ممکن است با یک نماد همراه باشد (مانند علامت Check سبز که در بالا نشان داده شده است).

هاوکینز در مورد ویژگی های مشخصات GMB گفت: “به دلیل COVID ، گوگل به جلو و مرکز فشار می آورد.” این شاخص های خاص به شما کمک می کند تا از نتایج جستجوی دیگر متمایز شوید ، به ویژه که مشتریان آگاه از امنیت مجدداً حمایت از مشاغل محلی را انجام می دهند: “وانت کناری” و “تحویل” برای رستوران ها در دسترس است و مشاغل در بخش بهداشت می توانند جستجوگرها را از گزینه های درمانی دیجیتال آگاه کنند. به عنوان مثال با ویژگی “مراقبت آنلاین”

ویژگی ها بسته به صنعت شما متفاوت است و می تواند در داشبورد GMB شما انتخاب شود. علاوه بر این ، مشاغل متعلق به سیاه و سفید ، به رهبری زنان و جانبازان می توانند این ویژگی های خاص را به بخش “نکات برجسته” از پروفایل های GMB خود اضافه کنند.

بررسی مشاغل محلی. علاوه بر اینکه یک عامل رتبه بندی محلی است ، بررسی ها ممکن است به عنوان نمونه هایی از صفحه دانش محلی شما ظاهر شود و رتبه بندی های ستاره ها به طور معمول درست زیر نام تجاری شما نمایش داده می شوند. این بررسی ها و رتبه بندی ها ، سابقه ثبت شغل شما را خلاصه می کند و می تواند نقش مهمی در تأثیر گذار در جستجوگرها برای بازدید یا تماس با شغل شما داشته باشد.

یک چرخ فلک از بررسی های ذکر شده حلقه های نامزدی در این لیست محلی برای اصطلاح جستجو “حلقه های نامزدی ویلیامزویل” نمایش داده شد.

نحوه ساخت بررسی محلی. انجام روشی برای درخواست بررسی و پاسخ به موقع به بازخورد می تواند به شما در ایجاد اعتبار شغل خود کمک کند ، روابط خود را با مشتریان بهبود ببخشد و به شما در بهبودی از یک بررسی منفی کمک کند. بررسی های مثبت می تواند به عنوان تأیید مشتریان بالقوه باشد و بررسی های مهم همچنین بازخوردهایی را ارائه می دهد که می تواند برای بهبود پیشنهادات و خدمات شما استفاده شود.

بررسی هایی درباره شغل شما احتمالاً خارج از Google نیز وجود دارد: رتبه بندی های ستاره ها از سایت هایی مانند Yelp ، Facebook ، Tripadvisor یا سایر سیستم عامل ها ممکن است در نتایج جستجوی نام تجاری شما یا در بخش “بررسی از وب” در صفحه دانش محلی شما ظاهر شود. اگرچه ممکن است به اندازه مواردی که در صفحه دانش شما ظاهر می شوند برجسته نباشند ، این بررسیها هنوز هم می تواند بر مشتریان بالقوه تأثیر بگذارد ، بنابراین مهم است که حضور در آن سیستم عاملها را حفظ کرده و به پیامها و نظرات پاسخ دهید.

نظارت بر سوالات و پاسخ ها. کاربرانی که به حساب های Google خود وارد شده اند می توانند از شما در مورد صفحه اصلی دانش خود از شما سؤالاتی درباره کسب و کار شما بپرسند. سؤالاتی که بیشترین استفاده از انگشت شست توسط کاربران را دریافت می کند ، به احتمال زیاد به عنوان بخشی از صفحه دانش شما همراه با پاسخ های مربوطه نمایش داده می شوند.

مطالب مرتبط  ویدئو: Katherine Watier Ong در مورد چگونگی رشد تیم SEO خود

در این بخش یک روش اضافی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود و اطلاع رسانی بیشتر در مورد شغل خود به شما ارائه می دهد. همچنین می توانید بین سؤالاتی که افراد برای بهبود توضیحات ، وب سایت ، محصولات و خدمات GMB خود ارائه می دهند ، بینش جمع کنید.

مشابه Google ، پنل دانش محلی Bing نیز دارای یک بخش سؤال و پاسخ است. با این حال ، اجرای بینگ کاملاً متفاوت است: سوالات و پاسخها مستقیم از وب سایت مشاغل گرفته می شوند و راهی برای کاربران وجود ندارد که سؤالاتی را که در این زمینه نمایان می شود بپرسند.

بخش پرسش و پاسخ از یک صفحه دانش محلی Bing. با کلیک بر روی پیوندهای “بیشتر بخوانید” یا “وب” ، کاربران به صفحه وب مشاغل منتقل می شوند که حاوی همان سؤال و پاسخ هستند.

صاحبان مشاغل می توانند بخش پرسش و پاسخ یا سؤالات متداول را به وب سایتهای خود اضافه کنند ، که ممکن است در صفحه دانش محلی Bing خود نشان دهند.

مربوط: پرسش و پاسخ Google برای کسب و کار من: آنچه ممکن است از دست ندهید

نوشته ها. هاوکینز گفت ، “ارسالهای Google به شما این امکان را می دهد که مصرف کنندگان را در مورد چیزهای جدیدی که با تجارت یا موارد ویژه شما در حال انجام است ، به روز کنید.”

این ویژگی صاحبان مشاغل را قادر می سازد با انتشار اخبار ، رویدادها ، تصاویر ، نظرسنجی ها و فیلم ها مستقیماً در صفحه دانش محلی خود ، مخاطبان را درگیر خود کرده و حضور تازه ای در جستجو داشته باشند. در نتایج جستجوی دسک تاپ ، پست ها به عنوان یک بخش قابل ارتقا در صفحه دانش محلی نمایش داده می شوند و در نتایج جستجوی تلفن همراه ، می توانید به آنها در تب “به روز رسانی های کسب و کار” دسترسی پیدا کنید.

یک پست در برگه به ​​روز رسانی یک صفحه دانش محلی ، که در یک دستگاه تلفن همراه مشاهده شده است.

پست ها برای مشاغلی که می خواهند به محصولات ، خدمات یا تبلیغاتی که ممکن است درحال اجرا باشد ، می پردازند ، ایده آل است ، اما می تواند برای ارتباط با اطلاعات مهم نیز مورد استفاده قرار گیرد ، مانند آنچه که مشتریان با توجه به اینکه عملیات شما با دستورالعمل های بسته یا COVID سازگار باشد ، می توانند انتظار داشته باشند. .

مربوط: چگونگی برقراری ارتباط مشاغل محلی با مشتریان در طول COVID-19

هر نوع پست دارای خصوصیات و محدودیتهای مختلف است. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آنها در صفحه راهنمای Google Knowledge Panel کسب کنید.

ویژگی های اضافی لیست محلی. راهنمایی بالا اصول مدیریت پنل دانش محلی شما را در بر می گیرد. علاوه بر این عناصر ، بسیاری از ویژگی های دیگر نیز وجود دارد که می تواند قابلیت های مشخصات GMB شما را گسترش دهد.

دکمه “درخواست یک نقل قول” همانطور که در صفحه دانش محلی دسک تاپ ظاهر می شود.

به عنوان مثال ، می توانید یک دکمه پیام رسانی را به صفحه دانش محلی خود اضافه کنید تا به مشتریان اجازه دهید در زمان واقعی با شما تماس بگیرند. برخی از مشاغل نیز ممکن است واجد شرایط دکمه “درخواست نقل قول” باشند (در تصویر بالا) صاحبان مشاغل که تصمیم به پیاده سازی این ویژگی ها دارند باید ظرف 24 ساعت به مشتریان پاسخ دهند ، در غیر این صورت Google ممکن است آنها را غیرفعال کند.

مشتریان بالقوه همچنین می توانند یک قرار ملاقات را ترتیب دهند یا از طریق صفحه دانش محلی شما رزرو کنند. برای فعال کردن این قابلیت ، صاحبان مشاغل باید با یکی از ارائه دهندگان برنامه ریزی پشتیبانی شده Google ثبت نام کنند.

بخش “ببینید چه چیزی در فروشگاه است” از یک صفحه دانش محلی است.

فروشندگان محلی می توانند موجودی خود را از طریق ویژگی “ببینید چه چیزی در فروشگاه است” (در تصویر بالا) ، که توسط برنامه های Google Merchant Center تهیه شده است ، در دسترس جستجوگران قرار می دهد. این ویژگی از طریق Google POS / شرکای داده موجودی در دسترس است ، اما صاحبان مشاغل که دارای دانش هستند نیز می توانند با ایجاد فیدور موجودی محصول محلی خود آنها را پیاده سازی کنند.

” [local] پانل دانش چیزی است که به طور مداوم در حال تغییر است. “هاوکینز گفت ، با ذکر این که بسیاری از ویژگی های موجود در حال حاضر فقط چند ماه پیش وجود نداشت. آژانس وی یک جدول زمانی از تغییرات سئو محلی را حفظ می کند. همچنین می توانید صفحه کتابخانه Google My Business ما را علامت گذاری کنید تا در بالای آخرین اخبار باقی بمانید.

ممکن است Google نتایج را ارائه دهد ، بقیه به شما بستگی دارد

در حالی که Google مقصد اصلی جستجوهای محلی است ، تنها مکانی نیست که مشتریان بالقوه به آن روی آورند. بینگ ، فیس بوک ، یلپ و سیستم عامل های دیگر ممکن است به عنوان منابع برجسته ارزشمند نیز باشند ، بنابراین حفظ اطلاعات به روز و ارتباط با مخاطبان خود در هر کجا که ممکن است در جستجوی شغل شما باشند بسیار مهم است.

“کاری که یک تجارت باید انجام دهد ، فراتر از کنترل ، ایجاد و بهینه سازی وب سایت عالی و مشخصات GMB ، است داشتن روابط مشتری فراتر از جستجو، “Blumenthal گفت ،” Google می خواهد به شما مشتری بدهد ، شما هم اکنون و برای همیشه می توانید از آن مشتری استفاده کنید. “

هنگامی که حضور آنلاین شما باعث جذب مشتری می شود ، تملک روابط شما با آنها باعث می شود شانس تبدیل شدن به مشتریان مستمر و افزایش محصولات یا خدمات شما به دیگران افزایش یابد. پیوسته بهبود پیشنهادات شما و توجه به رقبا می تواند به پایداری تجارت شما کمک کند ، در حالی که درخواست مشتریان از آدرس های ایمیل خود یا دعوت از آنها برای دنبال کردن شما در رسانه های اجتماعی می تواند به شما در حفظ ارتباط و ترغیب تجارت آینده کمک کند.

پست نحوه بهینه سازی صفحه دانش محلی Google شما برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top