نحوه بهبود بهره وری بین تیم های SEO و IT

thumbnail

هنگام کار با شرکتی که از بخش IT خود به عنوان “دروازه بان” استفاده می کند ، باید راهکارهایی را برای کار با کارکنان فناوری اطلاعات بیابید تا توصیه های سئو را به سرعت عملی کنید. در اینجا ما توصیه های ما در مورد ایجاد رابطه SEO / IT را برای بهبود کارآیی و اثربخشی فعالیتهای SEO بررسی خواهیم کرد.

اگر هرگز با یک مشتری بزرگ سازمانی در یک کارزار SEO کار نکرده اید ، ممکن است تعجب کنید که چه چیزی آنرا متفاوت می کند. تفاوت در توانایی شما در اجرای مستقیم توصیه های شما است. هنگام کار با مشتریهای کوچکتر یا دسترسی مستقیم ، پیشنهادات ، گرفتن مصوبات و اجرای سریع استراتژی های SEO بسیار ساده تر است.

در سازمان های بزرگ ، تصویب و اجرای توصیه های سئو تا حدی یخ زدایی با سرعت است. اغلب افراد و سازمانهای بیشتری وجود دارند که توصیه ها باید از طریق آن انجام شود. به طور معمول ، شما با یک تیم بازاریابی داخلی در ارتباط هستید که به یک تصمیم گیرنده اجرایی شرکت پاسخ می دهد. پس از کسب تأیید ، مجبورید با تیم مسئول نگهداری وب سایت ، بروزرسانی ها ، نگهداری سرورها و سایر موارد فنی – معمولاً ، این بخش فناوری اطلاعات این شرکت همکاری کنید.

درک نقش های بخش IT

نکته این است که بخش های فناوری اطلاعات همیشه سریع اقدام به ایجاد تغییراتی در نظر نمی گیرند ، زیرا آنها بیشتر روی تصویر بزرگ متمرکز شده اند: اطمینان حاصل کنید که سایت به روز و در حال کار است ، فرایندهای پس زمینه محافظت می شوند و داده ها امن هستند. اجرای توصیه‌های مربوط به سرعت صفحه ، به‌روزرسانی 301 تغییر مسیر ، یا ایجاد ویرایش برای بهبود نرخ کلیک از طریق ژن دقیقاً “باید کار را انجام دهیم” ما را تحریک کند.

همچنین مسئله عقب ماندگی سایر درخواستها و مسائلی که افراد سازمان برای رسیدگی به بخش IT به آن نیاز دارند وجود دارد. هنگامی که شما در مورد چگونگی تأخیر نتایج سئو فکر می کنید ، این حس وجود دارد که بخش های IT می خواهند با اینجا و اکنون برخورد کنند که نتیجه ای تقریباً فوری و قابل اندازه گیری خواهد داشت.

چگونه SEO و IT کار کنیم

برقراری ارتباط و آموزش – اولین کاری که ما باید انجام دهیم این است که فرایندهای بخش فناوری اطلاعات و نحوه عملکرد آنها را بشناسیم. هدف ما اضافه نکردن غیر ضروری به بار آنها نیست ، بنابراین دانستن نحوه کار آنها به ما این بینش را می دهد که چگونه می خواهیم تغییرات سئو خود را درخواست و توصیه کنیم.

مطالب مرتبط  با تجزیه و تحلیل تماس بیشترین بودجه جستجوی خود را بدست آورید

نکته اصلی این ارتباط روشن است. یادگیری زبان آنها برای ما مفید است – ما باید با نحوه صحبت کردن مانند یک فرد IT آشنا باشیم. شما در اینجا به مدرک علوم کامپیوتر احتیاج ندارید ، اما قادر به توضیح اساسی در مورد بخش های فناوری اطلاعات ، به پیشرفت درخواست شما کمک می کند.

شما همچنین باید به تیم IT در مورد اهمیت سئو علاوه بر مسائل فوری فنی نیز آموزش دهید ، ضمن اینکه این نکته را در نظر داشته باشید که بخش های فناوری اطلاعات غالباً بیش از حد کار و کم کاری دارند. از آنجا که فناوری اطلاعات به طور مستقیم درآمد کسب نمی کند ، می تواند زمینه ای باشد که شرکت ها در آن تلاش می کنند با کمتر درآمد بیشتری کسب کنند. SEO می تواند با نشان دادن کمی نحوه کمک به یک تیم فناوری اطلاعات بتواند درآمدی کسب درآمد ، به ارزش بخش IT کمک کند. مثالی در اینجا وجود دارد: برای شرکت هایی که سایت های خود را میزبانی می کنند ، یک مؤلفه سخت افزاری برای دستیابی به سرعت مناسب صفحه وجود دارد. SEO می تواند به نشان دادن پیشرفت سرعت صفحه ROI کمک کند. این به تیم IT کمک می کند تا ارتقاء یا خرید تجهیزات جدید را برای رسیدن به هدف افزایش سرعت صفحه توجیه کند. این تلاش هماهنگ برای هر دو تیم سود می برد.

به تیم های IT کمک می کند تا بدانند که ما چه کاری انجام می دهیم ، چرا این کار را انجام می دهیم و چگونه به آنها کمک می کند تا در انجام وظایف مرتبط با سئو ، مسیری طولانی را طی کنند.

ایجاد روابط – کار با مشتری ، در اصل ، خدمات به مشتریان است. به تعبیری تیم IT نیز مشتری شماست ، بنابراین اطمینان از ایجاد رابطه و ارتباط با افرادی که به آنها نیاز دارید کمک می کنید ، موفقیت بسیار مهم است. روابط برای ساختن زمان لازم دارد و یکی از راه های افزایش سرعت این امر ، یافتن شخصی در سازمان است که بر اهمیت سئو و اهداف شما قهرمان خواهد شد. حتی اگر این قهرمان از بخش فناوری اطلاعات باشد ، حتی بهتر است.

همیشه شامل تیم های IT باشید – هنگامی که جلسه آغازین جلسه خود را برگزار کردید ، یکی از مهمترین مباحث باید نحوه اجرای توصیه ها باشد. وقتی IT در این امر شرکت خواهد کرد ، باید در این جلسه گنجانده شود. همچنین باید یک جلسه با افراد IT به طور مستقیم برنامه ریزی کنید. این فرصتی به شما می دهد تا به آنها آموزش دهید و نحوه عملکرد آنها را یاد بگیرید. این جلسه باید خیلی زود برگزار شود. اجازه ندهید که منتظر بمانید تا زمانی که آماده پیشنهادی باشید.

مطالب مرتبط  هنگام در نظر گرفتن یک سیستم عامل مدیریت دارایی دیجیتال ، چه باید کرد

همچنین ، IT را به عنوان بخشی از تیم خود در نظر بگیرید – آنها به همان اندازه برای موفقیت یک کارزار جستجوگرها بسیار مهم هستند. اگر این برنامه ها عملی نشوند ، هیچ توصیه ای ندارند.

روشهای IT را بیاموزید و آنها را دنبال کنید (بیشتر) – هر بخش فرآیندی را دنبال می کند. منابع انسانی روشهای گزارش دهی دارند ، یک انبار مراحل موجودی دارد … شما این ایده را می گیرید. یک راه آسان برای آزار و اذیت مردم ، تلاش برای دور زدن فرایندهای آنهاست. در بحث و گفتگو با IT ، نحوه درخواست و رسیدگی به این درخواست ها را درک کنید تا بدانید که چگونه می توانید در مورد برنامه ریزی توصیه های خود استفاده کنید.

البته ممکن است زمان هایی باشد که چیزی در صف IT نتواند صبر کند. این زمانی است که روابطی که ایجاد کرده اید و قهرمانی که در آن ثبت نام کرده اید می تواند به نجات شما بیاید.

روند خود را ایجاد کنید – دانستن اینکه چقدر یک تیم فناوری اطلاعات را تحت الشعاع قرار داده و عملکرد فرآیندهای آنها به شما کمک می کند تا برای توصیه تغییرات ، روند کار خود را انجام دهید. یک روش که می تواند خوب کار کند این است که همه چیز را در یک روز یا زمان جداگانه با IT اختصاص داده شده برای اجرای تلاشهای بازاریابی خود جدا کنید. هدف این است که کار را برای شما و تیم IT راحت تر کنید.

کار با افراد بخش های مختلف می تواند یک چالش باشد. یادگیری زبان و فرآیندهای آنها و حتی شخصیتهای آنها می تواند کارزار دشواری را رقم بزند. اما اگر وقت کافی برای انجام این کار صحیح داشته باشید و تیم های IT و SEO بتوانند در همان صفحه قرار بگیرند ، شانس حضور در یک بازاریابی کارآمد و موفق بازاریابی به صورت نمایی افزایش می یابد.

The post چگونه می توان بهره وری بین تیم های SEO و IT را بهبود بخشید ، برای اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top