نحوه استفاده از نشانه گذاری طرح برای ایجاد تأثیر در جستجو

thumbnail

نشانه گذاری Schema – یا همان داده های ساختاریافته – یک منطقه طاقچه از جستجوگرها است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوا را به طور صریح درک کنند و بهتر یک صفحه را با هدف جستجوگر مطابقت دهند. هنگامی که نشانه گذاری طرح را در وب سایت خود اتخاذ می کنید ، همچنین برای نتایج غنی واجد شرایط می شوید. نتایج غنی باعث می شود محتوای شما در صفحات نتایج موتور جستجو برجسته شود ، به شما کمک می کند مخاطبان خود را جذب کنید و کلیک کنید. در این مقاله روشهایی را برای استفاده از نشانه گذاری طرح در Enterprise برای برجسته کردن در جستجو و کسب بینش ارائه می دهم.

32+ روش مختلف برای برجسته شدن با نتایج غنی Google

Google در حال حاضر از داده های ساخت یافته برای پشتیبانی از 32 نتیجه مختلف غنی استفاده می کند و تعداد فرصت ها در حال گسترش است. در چند ماه گذشته ، گوگل مجوز تصویر را از نسخه بتا خارج کرده ، فعالیت های خانگی را معرفی کرده و اطلاعات حمل و نقل را به نتایج غنی محصول اضافه کرده است.

COVID و تغییر نیازهای مصرف کننده

لیست رو به رشد ویژگی های جستجوی پشتیبانی شده نشان می دهد که Google به نشانه گذاری طرح برای کمک به ما در برقراری ارتباط و ارتباط با مصرف کنندگان از طرق مختلف چقدر متکی است.

بیایید COVID را مثال بزنیم. از آوریل سال 2020 ، گوگل از علامت گذاری طرح برای اعلامیه های ویژه مربوط به COVID استفاده کرده است ، اطمینان حاصل شود که افراد می توانند اطلاعات به روز را برای ایمن نگه داشتن خود و خانواده خود پیدا کنند. اخیراً ، Google نتایج غنی ارسال کالا را در پاسخ به افزایش خرید آنلاین و فعالیتهای خانگی برای کمک به افراد در حالت قفل برای یافتن تمرینات و فعالیتهایی که باید در خانه انجام دهند ، ارائه داد.

از نظر تجاری ، نتایج غنی یک رویکرد عالی برای اعتماد سازی در ابتدای سفر خریدار است. دستیابی به نتایج غنی در SERP به شما امکان اعتماد سازی در هر مرحله از خریدار را می دهد و مشتریان خود را در اولین کلیک خوشحال می کنید. به طور خاص ، سQالات متداول و نتایج غنی How-To از ویژگی های عالی برای آوردن اطلاعات به خریداران احتمالی به روشی جذاب است.

مطالب مرتبط  Google Ads YouTube را به قسمت Attribution وارد می کند ، اسناد داده محور را به تبلیغ دهندگان بیشتری گسترش می دهد

شناسایی و بهینه سازی با علامت گذاری منحصر به فرد برای درک شدن

شما ساعت های بی شماری را صرف طراحی محتوای خود برای مخاطبان خاص در یک زمان خاص در سفر خریدار کرده اید. نشانه گذاری طرح شما باید منحصر به فرد بودن آن محتوا باشد. از قرار دادن علامت گذاری عمومی در صفحه خودداری کنید و در عوض وقت خود را صرف شناسایی محتوای اصلی مورد نظر مخاطبان خود کنید.

برای اطمینان از بیشترین دسترسی و کلیک به محتوا ، زمان خود را در استراتژی سرمایه گذاری کنید. پس از شناسایی محتوای اصلی که مصرف کنندگان شما باید پیدا کنند ، وقت خود را صرف شناسایی نتایج غنی گوگل برای این نوع محتوا کنید.

وقتی نتیجه غنی را که می خواهید صفحه یا صفحه شما واجد شرایط باشد شناسایی کردید ، اطمینان حاصل کنید که خصوصیات مورد نیاز و پیشنهادی Google در محتوا و همچنین سایر انواع و ویژگی های schema.org منعکس شده است. بله ، برنامه های schema.org و Google محتوای شما را آگاه می کنند.

برای اطلاع از معماری محتوا از نشانه گذاری طرح استفاده کنید.

خواه نوبت به پست های وبلاگ باشد یا کپی وب ، دانستن اینکه چه اطلاعاتی برای نتایج مختلف غنی مورد نیاز و توصیه می شود ، می تواند استراتژی محتوای شما را آگاه سازد. به عنوان مثال ، اگر صفحه فرود خود را برای یک برنامه نرم افزاری بهینه می کنید و قیمت گذاری یا رتبه بندی کلی را نشان نمی دهید ، برای نتایج غنی از برنامه یا برنامه نرم افزار واجد شرایط نخواهید بود. در این حالت ، افزودن محتوای سQالات متداول به صفحه به شما امکان می دهد محتوای خود را برای نوع دیگری از نتیجه غنی که هنوز هم جذاب است و باعث افزایش عملکرد کلیک می شود ، بهینه کنید. با استفاده از این یادگیری ، می توانید تمام صفحات محصول را به گونه ای معماری کنید که کلیه اطلاعات کلیدی مورد نیاز برای توصیف نرم افزار را داشته باشید ، در حالی که آن را به FAQ نیز متصل کنید. توجه داشته باشید ، س FAالات متداول باید برای مصرف کننده مفید باشد و فقط برای اهداف بازاریابی استفاده نشود.

وقتی این فرصت ها را شناسایی می کنید و سپس آنها را در مقیاس الگوی خود قرار می دهید ، تعداد صفحات واجد شرایط را افزایش می دهید تا نتیجه ای غنی بدست آورید ، بنابراین تعداد کلیک ها و نمایشهایی را که می توانید بدست آورید افزایش می دهد. خوب انجام شده است ، این استراتژی می تواند برای تمام محتوایی که از خط لوله شما پایین می آید اعمال شود ، به طوری که با انتشار ، از قبل برای نتایج غنی بهینه شده است.

مطالب مرتبط  با جستجوی سرعت انتشار ، بازبینی های Google My Business بیشتر از دست رفته است

از علامت گذاری طرح برای تأثیرگذاری بر تصمیمات تجاری استفاده کنید.

تیم سئو توانایی تأثیرگذاری بیش از سئو در داخل سازمان را دارد. با افزودن خصوصیات نشانه گذاری طرحواره از وب سایت خود به سیستم عامل های تجزیه و تحلیل خود ، یا صادرات داده ها برای تیم علوم داده خود ، می توانید از تجزیه و تحلیل معنایی استفاده کنید. این یک روش عالی برای کسب بینش درباره س questionsالاتی از جمله است: کدام نویسنده در وبلاگ شما بیشترین کلیک را انجام می دهد؟ یا اینکه ، آیا یک ویدیوی موجود در یک صفحه بر رفتارهای وب تأثیر دارد؟ این معیارهای دیجیتالی شما را با نوعی زمینه فراهم می کند که تجزیه و تحلیل معنایی را بسیار قدرتمند می کند. درست انجام شده است ، نشانه گذاری طرحواره لایه داده های بازاریابی شما است.

نشانه گذاری طرح برای برقراری ارتباط با تغییر نام تجاری

همچنین می توانید از نشانه گذاری طرح برای برقراری ارتباط با تغییرات نام تجاری مانند وب سایت جدید ، خرید یا نام تجاری جدید استفاده کنید. از ویژگی های خاص برای تعریف روابط در حال تغییر مانند “sameAs” ، “partOf” ، “parentOrganization” و “alternateName” استفاده کنید. نشانه گذاری طرح (Schema Markup) ابزاری عالی برای صراحت فراخوانی چه تغییراتی در چه زمانی است.

مشاغل شما منحصر به فرد است ، نشانه گذاری طرح می تواند منعکس کننده آن باشد

از Schema Markup می توان برای برجسته سازی در جستجوی Enterprise برای معماری محتوای شما ، به منظور کسب بینش و برای شفاف سازی تغییرات Enterprise با موتورهای جستجو استفاده کرد!

هر مشاغل منحصر به فردی است. نشانه گذاری طرح شما باید این را منعکس کند.

پست نحوه استفاده از نشانه گذاری طرح برای ایجاد تأثیر در جستجو اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top