نحوه استفاده از توضیحات Google Ads برای درک تغییرات عملکرد

thumbnail
هنگام مقایسه عملکرد اخیر کمپین با یک دوره قبلی ، توضیحات ممکن است در دسترس باشد.

Google Ads در حال آزمایش “توضیحات” در رابط برای کمک به تبلیغ کنندگان در تشخیص دلایل احتمالی تغییرات در حجم تبدیل است.

اعلام شده در این هفته ، هنگامی که تغییر قابل توجهی در عملکرد کلیک ، هزینه ، برداشت یا تبدیل ایجاد شده است ، توضیحات در سطح کمپین و گروه تبلیغات در دسترس است.

قبل از خواندن بیشتر ، اگر همه در پیشنهادات هوشمند حضور دارید ، توضیحات را نخواهید دید. آنها فقط – در این مرحله – برای کمپین های جستجو با استفاده از پیشنهادات دستی یا CPC پیشرفته در دسترس هستند.

چگونه کار می کند برای دیدن توضیحات ، شما باید مقادیر زمانی همزن را با طول مشابه مقایسه کنید – به عنوان مثال 7 روز در مقابل دوره قبلی – و فعالیت حجمی کافی داشته باشید.

اگر درصد تغییر در یک ستون به رنگ آبی باشد ، توضیحی در دسترس است ، همانطور که در مثال تصویر بالا مشاهده می کنید. اگر درصد تغییر خاکستری باشد ، این بدان معنی است که توضیحی در دسترس نیست. توضیحات فقط برای 90 روز گذشته موجود است.

مطالب مرتبط  گوگل در 22 ژوئیه CallJoy ، نماینده مجازی برای SMBs را تعطیل کرد

وقتی بیش از درصد درصد تغییر رنگ آبی را تغییر می دهید ، گزینه مشاهده توضیحات را مشاهده خواهید کرد. هنگامی که بر روی پنجره کلیک می کنید ، Google Ads گزارش توضیحات را پردازش می کند ، به دنبال دلایل مشترکی است. این گزارش در سمت راست صفحه نمایش شما نشان داده می شود.

در اینجا لیست مواردی که ابزار بررسی می کند وجود دارد:

  • علاقه جستجو کنید
  • فعالیت حراج
  • وضعیت تغییر می کند
  • تنظیمات کمپین
  • بودجه
  • تنظیم پیشنهادات
  • کلمات کلیدی منفی
  • تغییر هدفمندی

آنچه خواهید دید. اگر توضیحات را در سطح کمپین اجرا کنید ، Google همچنین دلایل احتمالی تغییر در گروه تبلیغ و سطح کلمات کلیدی در گزارش را برجسته می کند. به عنوان مثال ، در زیر توضیحی در مورد تغییرات نرخ تأثیر بالای جستجو در یک گروه تبلیغاتی آمده است

در انتهای گزارش ، یک چک لیست مشاهده می کنید که گوگل اسکن می کند و چه کاری انجام داده و توضیحی برای آن پیدا نکرده است. به ذکرهایی در پایین توجه داشته باشید که Google تغییرات در وب سایت های شما یا تبلیغات شما را به عنوان عوامل احتمالی موثر بر عملکرد اسکن نمی کند.

مطالب مرتبط  آیا زمان گوگل اسکاتلند است؟

چرا اهمیت می دهیم اگر کمپین های جستجو را با مناقصه دستی یا eCPC انجام می دهید ، این می تواند یک ابزار تشخیصی مفید باشد. اگر تازه کار در جستجوی پرداخت شده را دارید ، این ابزار همچنین یک مجموعه مفید به شما کمک می کند تا اهرم هایی را که می تواند بر عملکرد تأثیر بگذارد و درک تأثیر تغییرات در معیارها مانند نرخ تصور بالا را درک کنند ، کمک کند.

شما همچنین می خواهید به گزارش تغییر تاریخ مراجعه کنید تا ببینید آیا تغییراتی در تبلیغات ایجاد شده است یا اینکه می دانید آیا تغییراتی در سایت ایجاد شده است (ممکن است شرکت شما برای ردیابی این موارد از مثلا در Google Analytics استفاده کند). همچنین بر عملکرد تأثیر گذاشته است.

پست نحوه استفاده از توضیحات Google Ads برای درک تغییرات عملکرد ، ابتدا در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top