نحوه ارزیابی فرصت های بازاریابی محتوا در طول COVID [Video]

thumbnail

وی گفت: “باید لحظه ای ارزیابی کنید که شما به عنوان شغلی برای گفتن دارید.، چه نقشی می توانم در این زمینه داشته باشم؟ به چه نیازهایی باید برطرف شوم؟ “و استراتژی محتوای شما می تواند با آن مطابقت داشته باشد.”

بیماری همه گیر کروناویروس موجبات ایجاد تغییر در مشاغل را فراهم کرده است. بسیاری از آنها مجبور شده اند به طور موقت بسته شوند ، عملیات را به صورت آنلاین و یا به طور کامل خاموش کنند. در بعضی از مناطق ، مشاغل اکنون در تلاشند با اقدامات احتیاطی جدید ایمنی که بار دیگر آنها را وادار به سازگاری می کنند ، پشتیبان خود را باز کنند. برای سازمانهایی که می توانند محتوا را تولید کنند که مخاطبان خود را طی کنند ، هر یک از این شیفت ها فرصتهایی را فراهم می کنند که ضمن تقویت برندهای خود ، به مشتریان ارزش دهند.

لی اودن ، مدیر عامل شرکت بازاریابی TopRank گفت: “فرصت مشخص شده استفاده از داده های جستجو برای درک این موضوع است که از طریق جستجو برای انواع خاصی از محصولات و راه حل ها افزایش یافته است.” از داده های جستجوی تازه باید برای آگاهی از استراتژی های بازاریابی خود در طول سال استفاده شود ، اما این تاکتیک در زمان طغیان ، اهمیت بیشتری می بخشد ، که در آن روندهای سالانه و داده های تاریخی با الگوهای جستجوی جدید مختل شده اند.

مطالب مرتبط  Google موافقت خود را برای پرداخت مطالب خبری شروع می کند

خلاقیت یکی از جنبه های بازاریابی محتوا است که همیشه یک پایه اصلی خواهد بود: “اگر شما به دنبال ایجاد چیز جدیدی هستید ، این فرصتی برای طوفان مغزی شما برای ایده ها است ، نه فقط [regarding the pandemic] . . . اما چگونگی تأثیر آن بر زندگی روزمره “، گفت:” آماندا میلگان ، مدیر بازاریابی در شرکت Fractl ، با تشویق سازندگان محتوا برای ارزیابی احساساتی که مخاطبان آنها در حال حاضر تجربه می کنند ، ارزیابی کردند. وی افزود: “هر نوع درد که می توانید در این مرحله کاهش دهید ، بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.”

چرا اهمیت می دهیم چالش های مطرح شده توسط بحران بهداشت و درمان و رکود اقتصادی می تواند منجر به دید تونل بازاریابی با واکنش COVID شود ، جایی که سازمان ها در حال خواندن مطالب و پیام های مشابه هستند ، یا تلاش های خود را به طور کلی خاموش می کنند.

برای مشاغلی که می توانند به داده های جستجوی ایده های خود مراجعه کرده و از برخی خلاقیت در استراتژی های محتوای خود استفاده کنند ، فرصتی برای قرار گرفتن در موقعیت های مختلف وجود دارد تا بتوانند در طول همه گیری بهتر عمل کنند و پس از آن سریعتر بازیابی شوند.

مطالب مرتبط  دستورالعمل های Google را به روز کرده است تا بگوید گزارش های اسپم برای اقدامات دستی نیست

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • کتاب پخش بازاریابی قدیمی در طول COVID کافی نیست [Video]
  • ROI عاطفی باید یکی از شاخص های کلیدی عملکرد شما در طول COVID باشد [Video]
  • چرا بازاریابان تجارت دیجیتال نباید در طول COVID “تاریک شوند” [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • با جستجوی سرعت انتشار ، بازبینی های Google My Business بیشتر از دست رفته است
  • کتاب پخش بازاریابی قدیمی در طول COVID کافی نیست [Video]
  • جمعه سیاه در آوریل: تجارت الکترونیکی طبق سه گزارش در حال رونق است
  • شغل خود را در همه گیر محافظت کنید

The post نحوه ارزیابی فرصت های بازاریابی محتوا در طول COVID [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top