نام تجاری Bing با عنوان Microsoft Bing تغییر نام می یابد ، Give را با Bing گسترش می دهد

این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که مایکروسافت بینگ را با نام تجاری جدید برگزیده است. لوگوی جدید “Microsoft Bing” هم اکنون دارای آرم جدیدی است. این شرکت همچنین از گسترش Give با Bing ، توسعه مایکروسافت پاداش خبر داد که به کاربران امکان می دهد امتیازات خود را در کنار نام تجاری جدید به یک سازمان غیرانتفاعی مورد علاقه خود اهدا کنند.

آرم قبلی Bing (سمت چپ) و آرم جدید (راست).

نام تجاری جدید آرم جدید در نماد Bing دیده می شود ، اما در Bing.com یا در نتایج جستجو نشان داده نمی شود. درعوض ، یک آرم چهار پنلی Microsoft Bing در آن مکان ها ظاهر می شود.

آرم منحنی جدید برای اولین بار در ماه آوریل به عنوان یک آزمایش مشاهده شد ، و آرم Microsoft Bing (که در بالا دیده می شود) نیز در ماه آگوست به عنوان یک آزمایش مشاهده شد.

مایکروسافت گفت که نام جدید “نشان دهنده ادغام مداوم تجربیات جستجوی ما در خانواده مایکروسافت است.” بینگ در Office 365 ، مرورگر Edge و سایر محصولات مایکروسافت ادغام شده است.

مطالب مرتبط  بعد از پخش مستقیم با Land Engine Land: بازاریابی محتوا در طول COVID-19

مربوط: Bing Ads نام تجاری جدیدی را به عنوان Microsoft Advertising ایجاد می کند

در جستجوی یک دلیل خوب مایکروسافت همچنین Give با Bing را بیش از 1.4 میلیون سازمان غیر انتفاعی در سراسر جهان گسترش داده است و این برنامه اکنون برای کاربران در ایالات متحده ، انگلیس ، کانادا ، استرالیا ، فرانسه ، ایتالیا ، آلمان و اسپانیا فعال است.

Give with Bing به کاربران ثبت نام شده در Microsoft Rewards ، برنامه وفاداری شرکتی که در آن کاربران برای انجام جستجو امتیاز کسب می کنند ، امکان می دهد امتیاز خود را برای حمایت از علت انتخاب خود اهدا کنند. بینگ با امتیازات اهدا شده از طریق این برنامه تا 31 دسامبر 2020 مطابقت دارد.

مطالب مرتبط  به روزرسانی اصلی Google May 2020 تمام شده است

کاربرانی که قبلاً در Microsoft Rewards ثبت نام کرده اند باید ابتدا حالت داده را در داشبورد Rewards خود روشن کرده و یک سازمان غیرانتفاعی را به عنوان گیرنده تعیین کنند. سپس ، امتیازات آنها به طور خودکار به آن سازمان اهدا می شود.

چرا اهمیت می دهیم اگرچه این اطلاعیه ها بر نحوه بهینه سازی ما برای جستجو تأثیر نمی گذارد ، اما در واقع تفاوت Bing از Google و سایر رقبا را به همراه دارد. تلاشهای Bing احتمالاً با هدف جلب سهم بیشتری از بازار انجام می شود و اگر بتواند بیشتر از راه های معنادار خود را متمایز کند ، در نهایت ممکن است به کانالی تبدیل شود که بازاریابان دیجیتال باید به آن توجه بیشتری داشته باشند.

The post نام تجاری Bing با عنوان Microsoft Bing ، گسترش Give با Bing اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top