میانگین مشخصات GMB دارای 73 بررسی ، 45 عکس ، 5 ارسال و امتیاز ستاره ای 4.08 است

thumbnail

بهینه سازی Google My Business (GMB) برای مارک ها و مشاغل کوچک به عنوان دروازه ورود به صورت آفلاین و به طور فزاینده تبدیل آنلاین بسیار مهم است. جستجوی Google و Maps (به ویژه) اغلب اولین نقاط تماس میلیون ها مصرف کننده با مشاغل دارای مکان های بدنی و همچنین مشاغل مربوط به سرویس هستند.

درصد لیست های تأیید شده توسط مالک

یکی از سؤالاتی که طی چند سال گذشته بارها و بارها از شما پرسیده ام این است که “چند مشاغل لیست های خود را در GMB تأیید کرده اند؟” Places Scout در سال 2019 2.4 میلیون لیست کسب و کار را در بیش از 30 گروه مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و با جواب: 62.2٪. تحلیلی که در سال 2020 توسط 800،000 لیست توسط وایتسپارک انجام شد ، تعداد کمتری را نشان داد: 49٪.

مطالعه Scout Scaces حاوی اطلاعات ارزشمندی از معیارهای GMB با ارزش است. در اینجا تعدادی از اعداد ذکر شده است.

اطلاعات اولیه پروفایل

طبق این مطالعه ، میانگین مشخصات GMB 72٪ کامل است. شصت و یک درصد ساعت کاری دارند و 93 درصد شماره تلفن مشاغل دارند. هفتاد و سه درصد URL دارند ، اما به طور متوسط ​​فقط 29٪ توضیحات تجاری دارند. میانگین طول توصیف تقریبا 231 کلمه است.

مشخصات متوسط ​​همچنین دارای بیش از 45 تصویر است. در سراسر صفحه ، جدیدترین عکس اضافه شده توسط صاحب مشاغل بیش از 100 روز است. این نکته قابل توجه است زیرا تصاویر بیشتر به دید بیشتر و جذب مشتری تبدیل می شوند.

مطالب مرتبط  چگونه 9 به روزرسانی اصلی Google برای کسب و کار من در سال 2020 می تواند به شما کمک کند به بازگشت مجدد کنید

فقط 4.4٪ از پروفایل ها دارای لینک منو و تعداد تقریباً معادل آن دارای لینک رزرو / رزرو (4.3٪) هستند. این مطالعه قبل از COVID-19 انجام شده است و انتظار دارم امروز این تعداد بیشتر شود.

تقریباً 24٪ از پروفایل ها پیوند رسانه های اجتماعی را نشان می دهند.

بررسی و نرخ پاسخ

میانگین مشخصات GMB 73 بررسی داشت. پایین ترین گروه (عمده فروشی) به طور میانگین 23 بررسی را نشان داد. رده با بیشترین بررسی ، سفر و مهمان نوازی با 237 بود.

میانگین امتیاز ستاره کسب و کار 4.08 بود. فقط 19٪ صاحبان مشاغل به بررسی پاسخ دادند. از پاسخگویان ، به طور متوسط ​​بیش از 25 روز طول کشید. و هنگامی که آنها پاسخ دادند ، صاحبان مشاغل فقط 35٪ از این بررسی ها را مورد توجه قرار دادند ، با توجه کمی بیشتر به بررسی های منفی.

طبق این مطالعه ، صاحبان مشاغل به طور متوسط ​​1.5 بررسی جدید در هر ماه دریافت کردند.

Google Posts و Q&A

Places Scout همچنین دریافت که تنها 13.4٪ نمایه ها از Google Posts استفاده می کنند. این پروفایل ها برای مدت زمان بررسی شده کمی بیش از 5 ارسال داشتند که در یک ماه گذشته 3.2 ارسال داشتند.

تقریباً یک سوم از پروفایل ها (2/32٪) دارای سوالات مرتبط با آنها بودند. میانگین تعداد سؤالات در هر پروفایل 3.1 بود که به 2.5 مورد پاسخ داده شد. راهنمایان محلی تقریباً از هر 3 سؤال پاسخ داده اند. در بخش کوچکی از موارد (17/0٪) مالک هر دو سؤالهای خود را پرسیده و به آنها پاسخ داده اند – یک عمل معمولاً توصیه شده.

مطالب مرتبط  گوگل در 22 ژوئیه CallJoy ، نماینده مجازی برای SMBs را تعطیل کرد

طول می کشد تا بیشتر صاحبان مشاغل به طور متوسط ​​کمتر از یک روز پاسخ دهند تا به سؤالات پاسخ دهند ، این چشمگیر تر از عملکرد بررسی آنهاست

برد سریع در دسترس است

تقریباً 90٪ پروفایلهای GMB مشاغل تک محل هستند. این به معنای مشاغل کوچک است. اما ، بسیاری از نواقص شناسایی شده در مطالعه احتمالاً به همان اندازه برای شرکتهای چند مکان اعمال می شود.

داده های فوق نشان می دهد که برخی بهینه سازی های اساسی به راحتی در دسترس هستند:

  • توضیحات کسب و کار را اضافه کنید.
  • به طور مرتب عکس های بیشتری اضافه کنید.
  • همه فهرست های مربوطه ، رزرو و پیوندهای رسانه های اجتماعی را به پروفایل اضافه کنید.
  • بررسی های اخلاقی وکالت اما مهمتر از همه ، در 24 ساعت پاسخ دادن به بررسی ها
  • به طور مرتب از Google Posts استفاده کنید.
  • از Google Q&A سؤال کنید و به آنها پاسخ دهید (مثلاً سؤالات متداول را مطرح کنید).

اینها فقط چند مورد بهینه سازی شده توسط مطالعه معیارهای Places Scout است. موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد ، اما این موارد نسبتاً ساده هستند و اگر مشاغل آنها را انجام می دادند ، بینایی و تبدیل به بلند مدت نزدیک دارند.

مربوط: نحوه بهینه سازی صفحه دانش محلی Google خود

The post میانگین پروفایل GMB دارای 73 بررسی ، 45 عکس ، 5 ارسال و امتیاز ستاره ای 4.08 برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top