ممنوعیت تبلیغات تکان دهنده Google [It’s clickbait]

thumbnail

با عرض پوزش ، شما مجبور به متوقف کردن استفاده از نسخه “شما باور نمی کنید چه اتفاقی افتاده است” یا “برای یافتن اینجا را کلیک کنید” در تبلیغات Google کنید.

به طور ناگهانی Google با clickbait پایین نمی آید. از ماه ژوئیه ، شروع به ارائه یک سیاست تبلیغاتی Clickbait به عنوان بخشی از سیاست های اشتباه برای تبلیغ کنندگان می کند.

چه چیزی تغییر می کند این شرکت می گوید: “این خط مشی تبلیغاتی را شامل می شود که از متن یا تصاویر حسگر گرایانه یا clickbait استفاده می کند که قصد دارند با فشار دادن به بیننده ، اقدامات فوری را برای فهم زمینه کامل تبلیغات ، به تبلیغ منتقل كنند.”

مطالب مرتبط  چگونه می توان ROI تبلیغات Google خود را با ردیابی تماس و تجزیه و تحلیل مکالمه تقویت کرد

همه ما آگهی ها را می شناسیم “که به طور واضح از زوم شده در قسمت های بدن ، عکس ها یا عکس های تصادف یا زندگی واقعی یا عکس های فاجعه ای برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می شود. یا تبلیغاتی که از تصاویر “قبل و بعد” برای ایجاد تغییرات چشمگیر در بدن انسان استفاده می کنند. ” آنها به ویژه در توصیه های محتوای حمایت شده رایج هستند.

چرا اهمیت می دهیم اگر در حال حاضر از این نوع تاکتیک ها در تبلیغات نمایشگر یا جستجوی خود استفاده می کنید ، دو هفته فرصت دارید مراحل بعدی خود را در نظر بگیرید. می توانید آنها را در حال اجرا نگه دارید و ببینید چه اتفاقی می افتد ، اما ما اکیداً توصیه می کنیم اکنون نیز تبلیغات جدیدی ایجاد کنید.

مطالب مرتبط  ساخت فعالانه لیست های کلمات کلیدی منفی در Google Ads اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است

حتی اگر فکر نمی کنید از این تاکتیک ها در تبلیغات خود استفاده می کنید ، مخالفت ها را در نظر داشته باشید زیرا این امر به مرحله اجرا می رسد. از نظر چهره ، این خط مشی ساده به نظر می رسد ، اما به احتمال زیاد سناریوهایی وجود خواهند داشت که در آن تبلیغات تبلیغ کنندگان به طور غیر منتظره رد می شوند. و شما باور نخواهید کرد چه اتفاقی می افتد …

این پست ممنوعیت تبلیغاتی تکان دهنده Google است [It’s clickbait] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top