مغازه ها بسته شده اند بنابراین داده های مکان مرتبط نیستند ، درست است؟ اشتباه.

thumbnail

تا رسیدن COVID-19 ، داده های موقعیت مکانی توسط بازاریابان برای بینش مخاطبان در دنیای واقعی و انتساب آنلاین به آفلاین مورد استفاده قرار می گرفت. و در حالی که داده های تلفن هوشمند به عنوان بخشی از “ردیابی مخاطب” مورد توجه قرار گرفته است ، می توان موارد استفاده از بازاریابی را برای داده های مکان فرض کرد اما ناپدید شده اند.

کاری که مصرف کنندگان در واقع انجام می دهند. اما قطعاً چنین نیست. بسیاری از بازاریابان از داده های مکان برای اطلاعات واقعی در مورد کارهایی که مصرف کنندگان روی زمین انجام می دهند استفاده می کنند – به معنای واقعی کلمه. بررسی ها نگرش ها ، امیدها و ترس ها را منعکس می کند. اما رفتار اغلب متفاوت است.

به عنوان یک موضوع اساسی ، “شما می توانید ببینید که چگونه مردم در واقع به راهنمایی هایی که به آنها داده شده است پاسخ می دهند” ، دانکن مک کال ، مدیرعامل PlaceIQ را مشاهده می کند. “آیا آنها بیرون می روند ، آیا آنها در خانه می مانند؟”

او می گوید: “یک حرکت حیرت انگیز در آنجا انجام می شود”. “از آنجا که در اصل هیچ راهنمایی فدرال وجود ندارد ، مانند اروپا ، بازارهای محلی بسیار متفاوت به نظر می رسند.” این مسئله به ویژه اکنون صادق است که بیش از 30 ایالت متحده آمریکا محدودیت های قفل کردن را به روش های ناهموار آرام می کنند ، در حالی که دیگران با احتیاط بیشتری عمل می کنند.

من از مک کال پرسیدم که چه نوع الگوی یا گرایشهایی را که در حین بازداشت مشاهده کرده است. او به سرعت چند نمونه را جمع کرد. او به من گفت ، برای یك نفر ، “مردم سفر به فروشگاه های مواد غذایی كمتری می كنند اما هر بار بیشتر می مانند.” وی همچنین گفت مردم به دلیل راحتی ، شلوغی یا زمان انتظار به بازارهای مختلف نسبت به گذشته می روند.

منبع: PlaceIQ

رفتار اساسی در صفحه نمایش تغییر می کند. مک کال همچنین گفت که در میان زنجیره های اصلی فست فود ، ترافیک پیاده روی همه آنها به جز صوتی کاهش یافته است ، زیرا این کار شامتی ندارد. این همه عبور می کند یکی دیگر از موارد استفاده قرنطینه ، برای فروشندگان ، به بازدید از فروشگاه های گذشته می پردازد تا مشتریان وفادار را برای بازخوانی یا پیام رسانی ایمیل شناسایی کند ، تا از نشتی جلوگیری کند.

مطالب مرتبط  Google در حال تبلیغ کردن برچسب «تبلیغ» برای تبلیغات خرید است

از داده های موقعیت مکانی می تواند به همان اندازه برای هدایت فروش آنلاین استفاده شود. مک کال به موارد موردی قبلی اشاره کرد که مربوط به خرده فروشان شهری Outfitters بود که در آن PlaceIQ توانست رفتارهای خریدار خاص را از طریق رفتار در دنیای واقعی پیدا کند و سپس با یک شریک زندگی کند تا به آن افراد آنلاین برسد تا تجارت الکترونیکی (و نه فروشگاه اینترنتی) را انجام دهد. .

“رفتار مردم اساساً تغییر کرده است [by COVID-19] به چندین روش مختلف ، “McCall می گوید. “داده های موقعیت مکانی به شما امکان می دهد به طور روزمره درک کنید که چگونه این رفتار تغییر می کند و چگونه در شهرها و مناطق مختلف متفاوت است.”

مطالب مرتبط  نسخه رایگان جدید Google Shopping اکنون به بازار عرضه شده است

ارزش این نوع بینش آشکار است زیرا اقتصادهای محلی به روشهای غیر یکنواخت باز می شوند. آیا افراد به مشاغل ، رستوران ها و خرده فروشان باز می گردند و در واقع چه کسی حضور دارند؟ بازاریابان می توانند فرضیه هایی را بر اساس داده های گذشته انجام دهند اما ممکن است دیگر کاربردی نداشته باشند.

منبع: PlaceIQ

مک کال می گوید: “شما باید از داده ها و ابزارهایی برای درک مشتریان خود استفاده کنید.” این کار باعث می شود همه افراد را باهوش تر کنند. “

چرا اهمیت می دهیم در یک رکود بخش های خریدار جدید اغلب ظاهر می شوند. آنها می توانند بیشتر از اعتماد به نفس اقتصادی یا احتیاط باشند تا جمعیتی سنتی. با این حال ، در ایالات متحده آمریکا ، منطقه ، سن ، نژاد ، سیاست و طبقه همه در رفتار مصرف کننده نزدیک به مدت اثر می گذارند ، زیرا آمریکا با بازگشایی پیش می رود.

داده های مکان می توانند ابزاری ضروری در درک چگونگی رفتار مشتریان و چشم اندازها در این محیط بسیار غیرقابل پیش بینی باشند. در این Live جمعه با موتور جستجو لندن ، این موضوعات را با عمق و جزئیات بیشتری بررسی می کنم: داده های مکانی که در مورد مصرف کنندگان و پتانسیل بازیابی به ما می گوید چیست؟

پست فروشگاه ها بسته شده اند بنابراین داده های مکان مرتبط نیستند ، درست است؟ اشتباه. برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top