مشکل جعلی بررسی بسیار بدتر از آن است که مردم بدانند

thumbnail

بررسی های جعلی یک مشکل رو به رشد برای مصرف کنندگان و سایت های محلی و جستجوی محصول است که به آنها برای تصمیم گیری در خرید متکی هستند. ما از مطالعات متعدد می دانیم که تقریباً 90٪ از کاربران اینترنت قبل از خرید با نظرات آنلاین مشورت می کنند.

مقیاس مشکل بررسیهای جعلی دقیقاً مستند نشده است ، اما طبق گفته کورتیس بوید ، که شرکت Objection.co نام دارد ، شرکت آن با نام Objection.co به مشاغل کمک می کند تا بررسی های کلاهبرداری آنلاین را کشف و حذف کنند.

انواع نقد و بررسی

به گفته بوید ، پنج منبع اصلی یا انواع بررسی های جعلی وجود دارد که شرکت وی می بیند:

  • فروشندگان که هم بررسی آنلاین مثبت و هم منفی را به فروش می رسانند.
  • صاحبان تجارت به طور مستقیم یا غیرمستقیم بررسی های جعلی را برای خود (از طریق پروفایل های جعلی یا فروشندگان) تولید می کنند.
  • کارمندان فعلی نوشتن نظرات مثبت به نمایندگی از یک کارفرما.
  • کارمندان سابق نوشتن بازبینی های منفی در قصاص برای خاتمه یا اخراج.
  • مشتریان دروغ می گویند در مورد یا اغراق در مورد یک تجربه منفی برای به دست آوردن بازپرداخت یا مزایای دیگر (مثلاً تخفیف).
  • خوشه ها را مرور کنید (به عنوان مثال ، دوستان و خانواده) در یک دوره کوتاه از یکدیگر ، نقدهای مثبت یا منفی را می نویسند.

نمایه بررسی راهنمای محلی Google جعلی

متداول ترین نوع بررسی غیرقانونی از یک صاحب مشاغل ، با استفاده از مشخصات جعلی است. پس از آن ، طبق گفته بوید ، توسط فروشندگان بازپرداخت پرداخت می شود ، به طور معمول در خارج از کشور در چین ، هند ، بنگلادش یا فیلیپین فعالیت می کنند.

Yelp، TripAdvisor در تعدیل مؤثر است

بوید توضیح داد که Yelp و TripAdvisor معمولاً در مقایسه با گوگل یا آمازون از نظر تعدیل مطالب و به حداقل رساندن بررسی های جعلی بسیار بهتر عمل می کنند ، اما هنوز هم این کار را می کنند. بوید توضیح می دهد: “هیچ وب سایت بررسی وجود ندارد که بررسی های تقلبی نداشته باشد.” “مشکل همه جا وجود دارد و درجات مختلفی از پیچیدگی وجود دارد.”

مطالب مرتبط  20200916 SEL مختصر

“ده ها هزار نفر وجود دارد [Google] پروفایل های راهنمای محلی متعلق به مزارع بررسی. آنها کار خوبی را برای دور زدن سیستم های شناسایی Google انجام داده اند. ” درصد زیادی از این پروفایل ها افراد واقعی نیستند و حجم زیادی از بررسی های کلاهبرداری را ایجاد می کنند. به گفته بوید ، تصویر بالا نمایه جعلی (راهنمای محلی سطح 4) را نشان می دهد که بخشی از “غلاف بررسی” است.

گربه و ماوس پیشرفته

Objection.co از طیف وسیعی از تکنیک های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای شناسایی نقدهای جعلی استفاده می کند ، از جمله بررسی موقعیت جغرافیایی داوران ، الگوهای بررسی و چهارچوب زمانی ، روابط بین پروفایل های بررسی ، نحو بررسی ، تعداد کاراکترها و تنوع واژگانی از دیگر روش ها. بوید همچنین مطالب و پروفایل های نقد و بررسی جعلی را از فروشندگان خریداری می کند – که مایل به فروش مطالب و نویسندگان خود هستند. “اینها اکثر شرکت های کوچک در کشورهای در حال توسعه هستند و فقط پول می خواهند.”

بدین ترتیب بوید توانسته است 280،000 پروفایل کلاهبرداری و میلیون ها بررسی جعلی را خریداری کند و آنها را با پروفایل ها و بررسی های واقعی مقایسه کند ، تا سیستم های خود را در زمینه الگوهای و روابط داده ها آموزش دهد.

ما در مورد هزینه بررسی های جعلی بحث کردیم و بوید به سرعت قیمت ها را کنار زد:

  • 50 دلار برای بررسی جعلی Yelp “که می چسبد”.
  • 5 دلار برای بررسی جعلی در Google.
  • 10-15 دلار برای TripAdvisor.

بوید اظهار داشت: “چه وقت [business owners] شروع به خرید بررسی های جعلی کنید که آنها معتاد شوند. ” در این موارد غالباً صادق است که “بیش از 50٪ نظرات آنها جعلی است.”

مشکل “بسیار بد” آمازون است

بوید می گوید که این مشکل بخصوص در آمازون بد است. “آمازون به طور کلی از یک مشکل نمایه بررسی جعلی رنج می برد که بسیار بد است.” به عنوان مثال بوید خاطرنشان می کند که حدود 90٪ محصولات دارای بلوتوث در رده الکترونیک در آمازون جعلی هستند. “کتابها کتاب بد دیگری است” ، با نویسندگان خود منتشر شده ، بررسی های جعلی را برای خودشان ارائه می دهند.

مطالب مرتبط  تصمیم ضد انحصاری فرانسه مرحله را برای پرداخت گوگل به محتوای خبری در اروپا تعیین می کند

لیست جزئی از سایر دسته بندی های محصولات آمازون که با بررسی های غیرمجاز همراه هستند:

  • محصولات کاهش وزن.
  • تناسب اندام خانگی
  • محصولات آشپزخانه (برای محصولات خارج از مارک).

سایر اشخاص ثالث دسته بندی های اضافی آمازون را با بررسی های جعلی شناسایی کرده اند. بوید در ادامه شرایطی نگران کننده را در آمازون شرح می دهد که مارک های معتبر به دلیل بررسی های جعلی موقعیت و سهم بازار را از دست می دهند. “برخی محصولات وضعیت پرفروش خود را نسبت به محصولات نقد و بررسی جعلی از دست می دهند.”

در حالی که آمازون به طور دوره ای علیه بررسی های جعلی اقدام کرده است ، او پیش بینی می کند که این شرکت عمدتاً بی انگیزه است تا بیش از حد پرخاشگر شود ، زیرا بررسی ها (واقعی یا جعلی) محصولات را می فروشد و آمازون همچنان مستقیم و غیرمستقیم از این بررسی ها سود می برد.

مصرف کنندگان تازه شروع به بیدار شدن می کنند

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد مصرف کنندگان از مشکل بررسی های جعلی آگاه هستند ، هرچند وسعت آن کامل نیست. آنها از اینکه احتمالاً با بررسی های جعلی فریب خورده ناراحت نیستند و به دنبال ناشران هستند تا استانداردها و مجازاتهای سختگیرانه تری علیه مجازات بررسی قرار دهند.

براساس شاخص اطلاعات اعتماد مشتری جبیت ، از 100 شركت آمازون برندی است كه مورد اعتماد بیشتر مصرف کنندگان آمریكا قرار گرفته است. اگر آنها از وسعت کامل مشکل بررسی های جعلی آگاه بودند ، ممکن است اعتماد و اعتبار آمازون به همین ترتیب رنج ببرد.

همچنین ممکن است اگر Google ، Amazon و سایتهای دیگر با جدیت تر و منظم برخورد نکردند و مصرف کنندگان کلاهبرداری را بررسی کنند ممکن است به روشهای سنتی تر برای یافتن توصیه های شغلی و محصول بازگردند: واژگان دهانی و بررسی های تخصصی.

The post مشكلات نقد و بررسی Fake بسیار بدتر از آن است كه مردم بدانند برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شده اند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top