مشتریان شما دیگر به پیام COVID شما علاقه ندارند ، اکنون چه؟

thumbnail

حتی اگر کروناویروس کاملاً تحت کنترل باشد ، شواهدی از خستگی COVID در همه جا که به نظر می رسید وجود دارد. این اتفاق به طور اتفاقی در اواخر آوریل و سپس در صحنه های شلوغ میله ویسکانسین ظاهر شد و سواحل آلاباما و فلوریدا را در آخر هفته روز یادبود بسته بندی کرد. مردم آماده هستند تا این شیوع به پایان برسد ، که به محتوا از مارک ها گسترش می یابد.

اثبات خستگی

در اواسط ماه آوریل ، تقریباً سه هفته پس از خاموش شدن وضعیت ، شواهدی از خستگی COVID در داده های مربوط به جذب مخاطب از Chartbeat و Taboola ، و همچنین داده های نظرسنجی جمع آوری شده توسط Harris Poll (برای سلامت GCI) و ارتباطات وجود داشت. شرکت Mitto. نظرسنجی هریس نشان داد كه 93٪ از پاسخ دهندگان علاقه مند به شنیدن مباحث غیر COVID هستند و 66٪ از احساس پوشش كروناویروس احساس ناراحتی می كنند. تقریبا 40 درصد می خواستند به جای آن “داستان های امید و الهام” را ببینند.

نظرسنجی میتو ، که در ایالات متحده ، چین ، استرالیا و اسپانیا و چندین کشور دیگر 7000 نفر را به خود اختصاص داده است ، از ارتباطات قبلی برند درباره COVID-19 قدردانی کرده است. مطابق این نظرسنجی ، “77٪ گفتند كه پیامهایی كه در طی چند هفته گذشته از ماركها دریافت كرده اند باعث شده است كه احساس كنند ماركها به خوبی از بهزیستی خود مراقبت می كنند.” با این حال ، 41 درصد از پاسخ دهندگان ، در اواسط آوریل ، پس از آن آماده بودند تا از مارکها درباره موضوعاتی که نامربوط به COVID-19 نیستند بشنوند.

جریان مداوم “پیام های مهم” از مدیران عامل ، نکاتی برای برخورد با “نرمال جدید” و تشویق زودرس در مورد “بهبود” ، یک کلمات کلیدی از محتوای غالباً عام صدا را ایجاد کرد. بر این اساس ، در اوایل ماه آوریل ، من در مورد چگونگی بازاریاب ها و مارک های تجاری می توانم تلاش خود را از دریا از محتوای coronavirus در حال تولید متفاوت کند.

پیمایش در یک منظره مخاطب پیچیده

چالش جدید این است که چگونه فراتر از ارتباط coronavirus حرکت کنیم اما وانمود نیست که شیوع این بیماری واقعاً به پایان رسیده است. همچنین مشکلات خاص صنعت (دندانپزشک در مقابل رستوران) ، اختلافات منطقه ای ، سیاست و اختلاف سنی مخاطبان وجود دارد. همه این متغیرها باعث می شود ارتباط برند با استفاده از ارتباطات تجاری از ورود به سیستم سخت تر شود.

مطالب مرتبط  Foursquare اولین شرکتی می شود که اعتبار محلیابی اطلاعات داده MRC را دریافت می کند

(کشته شدن جورج فلوید در مینیاپولیس در تاریخ 25 ماه مه موضوع جدید و بسیار گسترده تری را برای برندها ایجاد کرده است که هم اکنون به آن بپردازند ، که این یک موضوع مهم اما جداگانه است.)

برای برخی از دیدگاههای عملی در مورد چگونگی مقابله با خستگی COVID و محتویات پیش رو ، من به این مورد متوسل شدم امی بیشاپ، مالک زراعی، میشل مورگان، مدیر خدمات مشتری ، بازاریابی Clix و مینا واگنر ، رسانه اجتماعی و مدیر جامعه در موسسه بازاریابی محتوا.

میشل مورگان

قانون کلی من (در این مرحله) این است که در مورد نحوه تعامل مشتریان با شرکت شما فکر کنم. آنها فقط می خواهند / باید در مورد COVID بشنوند در صورتی که این امر بر تجربه آنها در کار با شما تأثیر بگذارد. اگر رستوران هستید ، احتمالاً باید COVID را مورد توجه قرار دهید ، زیرا دستورالعملهای لازم در این زمینه وجود دارد و تجربه یک حامی مشتری متفاوت از حالت شخصی یا انتخابی متفاوت خواهد بود. لازم نیست دست سنگین باشد ، اما احتمالاً نیاز به تنظیمات انتظار دارد.

از طرف دیگر ، اگر شما یک خرده فروش آنلاین باشید که الکترونیک را مستقیماً به مصرف کنندگان می فرستد ، به احتمال زیاد می توانید به پیام های “همیشه سبز” برگردید و دوباره به آن حس عادی برگردید زیرا تجربه مشتری شما احتمالاً همان تجربه قبلی است. به COVID.

امی بیشاپ

فکر می کنم به مارک بستگی داره من چند مارک را دیدم که درمورد فاصله اجتماعی از موضع گیری موضع می گیرند و این بسته به ارزش بازار آنها برای بعضی از افراد منطقی است اما می تواند خطرناک باشد. در حالی که من لزوماً توصیه نمی کنم که مانند COVID تمام شود ، من فکر می کنم روش هایی برای کنار گذاشتن بدون ارجاع در پیام رسانی وجود دارد.

مطالب مرتبط  بهینه سازی بازخورد: اولین رویکرد کاربر برای SEO

من هنوز هم به تصویری که افراد در مسافت اجتماعی هستند (و در صورت لزوم ماسک های پوشیده) می چسبم. برای شرکت هایی که ترجیح می دهند موضع گیری نکنند ، بهتر است همیشه پیام های متمرکز بر راه حل را حفظ کنند ، زیرا همیشه مرتبط است.

مینا واگنر

اگر بار دیگر جمله “زمانهای بی سابقه” را نشنیدم خوب خواهم بود. فرسودگی COVID واقعی است. با این حال ، خستگی یا خیر ، همه گیر تمام نشده است. بازاریابان باید نسبت به بحران فعلی حساس باشند. ما نباید فرض کنیم که مشتری ها در کجا هستند و در حال حاضر به چه چیزهایی نیاز دارند. بازاریابان باید به خاطر داشته باشند: ما مخاطبان ما نیستند.

بازاریابی محتوا مربوط به ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند است. برای این کار ، نشان دادن سطح همدلی نسبت به مشتریان مهم است. این برای کاری که انجام می دهیم بسیار مهم است. از مخاطبان خود بپرسید که چگونه می توانید کمک کنید. سپس ، هنگامی که آنها احساس راحتی می کنند ، هدایت آنها را دنبال کنید. آنها را تشویق کنید که به آنجا برگردند. از این فرصت استفاده کنید تا از مطالب خود الهام بگیرید.

این بدان معنا نیست که ما باید از مباحث مربوط به COVID خودداری کنیم. فقط به آن فکر کنید. این بدان معنا نیست که ما مجبور به حذف محتوای پیش از همه گیر هستیم. تجزیه و تحلیل آنچه که شما پس از آن ممیزی انجام داده اید برای اطمینان از کار شما در انتقال آگاهی است. و اگر مخاطب ما خواستار مطالب جدید است ، باید آن را با مسئولیت پذیری تولید کنیم.

بسیاری از بازاریابان احساس می کنند که برای پیشبرد محورهای کوتاه مدت می توانند تحت فشار قرار گیرند. اما ما باید در فکر یک استراتژی بلند مدت باشیم تا بتوانیم از این منظر جدید حرکت کنیم. COVID تأثیر ماندگار بر همه ما گذاشته است. اما بازاریابان انعطاف پذیر هستند. ما ارزیابی می کنیم ما سازگار هستیم. و ما جلو می رویم

The post مشتریان دیگر به پیام COVID شما علاقه ندارند ، اکنون چه؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top