مخاطبان Google Ads را بر اساس معیارهای پیش بینی شده خرید و خفه کردن جدید در Google Analytics هدف قرار دهید

thumbnail
مخاطبان پیش بینی شده در برنامه Google Analytics + خواص وب.

برنامه های کاربردی یادگیری ماشینی ما را به دوران بازاریابی پیش بینی کننده سوق داده اند که در آن پیشنهادات ، تبلیغات و هدف گذاری بر اساس نتایج پیش بینی شده بهینه می شوند. آخرین نشانه این در Google Analytics افزودن معیارهای پیش بینی شده و مخاطبان در ویژگی های برنامه + وب است.

هنگام ایجاد مخاطبان در یک برنامه + وب در Google Analytics ، پیشنهادهایی را برای مخاطبان پیش بینی شده با استفاده از هریک از این معیارها مشاهده خواهید کرد:

  • احتمال خرید: به نظر می رسد کاربران احتمالاً ظرف هفت روز آینده اقدام به خرید می کنند. ایده در اینجا این است که بتوانیم بیش از فقط کاربران رها شده سبد خرید را شناسایی و هدف قرار داده و به آن دسته از بازدیدکنندگان دسترسی پیدا کنید که کالایی را در سبد خرید خود قرار نداده اند اما به نظر می رسد که امکان خرید آینده را دارند.
  • احتمال چریدن: کاربران فعال بعید به نظر می رسد در هفت روز آینده از سایت یا برنامه شما بازدید کنند. این بازدید کنندگان سایت گذشته هستند که به احتمال زیاد در طول هفته به سایت شما باز نمی گردند.
مطالب مرتبط  Yelp به روز شده است "درخواست یک نقل قول" و جدید "شغل های نزدیک" ژنرال اصلی را برای SMB ها فراهم کرد

بر اساس این معیارهای جدید ، دو گزینه پیش بینی مخاطب وجود دارد:

  • مخاطبان احتمال خرید: به احتمال زیاد خریداران 7 روزه و احتمالاً خریداران 7 روزه اولی.
  • مخاطبان احتمال Churn: به احتمال زیاد خریداران دلپذیر 7 روزه و احتمالاً کاربران مجذوب 7 روزه. به بازدید کنندگان سایت گذشته دلیل بازگشت دوباره دهید.

تجزیه و تحلیل با استفاده از معیارهای پیش بینی. با استفاده از ماژول آنالیز ، می توانید از این معیارهای پیش بینی کننده جدید استفاده کنید تا گزارشهایی مانند درک اینکه کدام کمپین های بازاریابی در کاربران ایجاد شده به نظر می رسد بالاترین احتمال خرید را داشته باشند ، استفاده کنید.

مطالب مرتبط  SEL 20200806

چرا اهمیت می دهیم مخاطبان محور یادگیری ماشین در Google Analytics جدید نیستند – لیست های هوشمند در سال 2014 آغاز شد – اما این به روزرسانی ها گزینه ها و انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهند. توقع بیشتری دارید گوگل می گوید معیارها و مخاطبان جدید در هفته های آینده در دسترس خواهد بود. لازم است که رویدادهای خرید را تنظیم کنید یا اندازه گیری خودکار خریدهای داخل برنامه را در ویژگی + برنامه + وب خود انجام دهید.

The post مخاطبان Google Ads Target مبتنی بر معیارهای پیش بینی شده جدید خرید و خفه کردن در Google Analytics ، برای اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top