مخاطبان سفارشی Google ، ترکیبی از علاقه مندی سفارشی و مخاطبان قصد سفارشی ، اکنون به صورت مستقیم پخش می شوند

thumbnail

سال گذشته در Google Marketing Live ، گوگل گفت که این یک مخاطب سفارشی و مخاطب قصد سفارشی را تحت یک گزینه مخاطب سفارشی متحد می کند. مخاطبان سفارشی اکنون در Google Ads برای نمایش ، کشف ، Gmail و کمپین های YouTube در دسترس هستند.

مخاطبان سفارشی چگونه کار می کنند. شما دیگر مخاطبان دلخواه یا سفارشی ایجاد نمی کنید. اکنون ، وقتی مخاطب سفارشی جدیدی را از برگه مخاطب سفارشی در منوی بالای مدیر مخاطب تنظیم می کنید ، می توانید آن را بر اساس هر یک از موارد زیر ایجاد کنید:

  1. افرادی با هر یک از این علایق یا قصد خرید.
  2. افرادی که هر یک از این اصطلاحات را در خصوصیات Google جستجو کردند (مانند Google.com و YouTube).

سپس می توانید روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا هدف یابی را با URL ها ، برنامه ها از یک لیست و / یا همچنین انواع مکان هایی که از آنها بازدید می کنند مانند فروشگاه بازی های ویدیویی یا خدمات مالی ، همچنین از لیست کشویی ، گسترش دهید.

به عنوان مثال ، من می توانم براساس افرادی که از برنامه ای مانند TikTok استفاده می کنند ، مخاطبانی ایجاد کنم یا از مکان هایی مانند کالج ها و دانشگاه ها یا رستوران های گیاهی برای گسترش مخاطبان خود بازدید کنم:

مطالب مرتبط  واقعیت افزوده شروع به رانندگی می کند: مشارکت محصول AR خریدهای موبایل را در eBags افزایش می دهد

هنگام ایجاد مخاطب سفارشی جدید ، تخمین های دسترسی در ستون سمت راست نشان داده می شود. اگرچه اکنون برآورد دسترسی برای برنامه های تلفن همراه و مکانها در دسترس نیست.

مخاطبان سفارشی سپس برای رسیدن ، ملاحظه یا عملکرد، به هدف کمپین و استراتژی پیشنهاد شما بستگی دارد.

هدف قرار دادن شما باید با تبلیغات Google در مورد شخصی سازی مطابقت داشته باشد و مواظب باشید کلمات کلیدی حساس فقط به صورت متنی کار کنند یا اصلاً کار نکنند.

مخاطبان سفارشی موجود هر مخاطب قصد سفارشی یا علاقه سفارشی موجود شما به طور خودکار به مخاطبان سفارشی منتقل می شود.

مخاطبان وابستگی سفارشی با کلمات کلیدی به “افرادی با هر یک از این علاقه ها یا قصد خرید” تبدیل می شوند ، همانطور که مخاطبان قصد سفارشی را نشان می دهند. مخاطبان قصد شخصی در کمپین های YouTube ، Gmail و Discovery به “افرادی که هر یک از این اصطلاحات را در خواص Google جستجو کرده اند” تبدیل می شوند.

مطالب مرتبط  خرید Google اکنون در سطح جهانی رایگان است

توجه داشته باشید که می توانید وابستگی سفارشی قدیمی خود را شناسایی کنید یا مخاطبان قصد سفارشی را که تبدیل شده اند نمایش دهید زیرا در ستون Type برچسب “عبارت جستجوی مخاطب سفارشی” را دارند.

قابل توجه است. مخاطبان سفارشی می توانند انعطاف پذیری و ویژگی بیشتری را با هدف یابی شما ایجاد کنند و به گونه ای طراحی شده اند که براساس ورودی هایی که شما ارائه می دهید و هدف کمپین و استراتژی پیشنهاد شما ، مخاطب مناسب را به طور خودکار انتخاب می کنند. توجه به این نکته مهم است که گسترش URL ها ، برنامه ها و مکانها در واقع گسترش هستند تا اصلاح ، این دستورات OR هستند تا دستورات AND.

پست مخاطبان سفارشی Google ، ترکیبی از علاقه مندی های سفارشی و مخاطبان قصد سفارشی ، اکنون به طور مستقیم پخش می شود اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top