محتوا و coronavirus: چگونه می توانید از توده ها متمایز شوید

thumbnail

تمام coronavirus تمام وقت: این همان چیزی است که محتوای هر کس در حال حاضر به نظر می رسد. این امر منطقی است ، زیرا اکثر بازاریاب های دیجیتال احساس اجبار می کنند که به بحران پاسخ دهند.

با این حال ، گسترش “متضاد” نیز یک معضل و یک مشکل عملی ایجاد می کند. تعداد ليستيك هاي من و نيز حجم «چگونه COVID-19 بر تجارت الكترونيك تاثير مي گذارد» در گردش است. این نوعی محتوا را ایجاد می کند و این سؤال اساسی را ایجاد می کند: وقتی همه افراد دقیقاً همان کار را انجام می دهند ، شما چه چیزی را باید ایجاد کنید و چگونه محتوای خود را متمایز می کنید؟ ما می دانیم که محتوا برای موفقیت اساسی است ، اما بالا رفتن از بقیه آسانتر از آنچه گفته می شود ، بخصوص اکنون است.

این یک مسئله چالش برانگیز است و هیچ پاسخ ساده و ساده ای وجود ندارد. من برای کمک به پاسخ دادن به این سوال به طیف وسیعی از بازاریاب های دیجیتال مراجعه کردم: مگان کیانی اندرسون، VP بازاریابی در Hubspot؛ کیسی ژیلتمدیر ارشد بازاریابی دیجیتال در KoMarketing؛ تاد دبلیو لبومدیر ارشد بازاریابی در Ascend2 و پاتریک راینهارت، VP استراتژی های دیجیتال در هادی.

من همچنین از آنها درمورد محتوای غیر coronavirus و اینکه آیا و چگونه آماده شدن برای آینده پس از COVID هستند پرسیدم. در پایان ، من سعی کردم توصیه های آنها را به لیستی از اصول تقطیر کنم.

مگان کیانی اندرسون ، هوبپوت

در اصل آن ، بازاریابی محتوا مربوط به کمک به مخاطبان در حل مشکلات است. در هفته‌های اخیر ، شاهد بودیم که مشاغل بی شماری ، کارمندان و جوامع با چالشهای جدید و بی سابقه ای روبرو هستند که هیچ کتابنامه از قبل موجود نیست. محتوای مناسب و باکیفیت می توانند در زمانی مثل این ارزشمند باشند.

ما هرگز شاهد چنین تغییر و تحولات ناگهانی و چشمگیر در آنچه مخاطبان به آن احتیاج دارند ، نیستیم و به طور مستمر استراتژی محتوا خود را تنظیم می کنیم تا در حد امکان مفید باشد. بازاریابان در هر صنعت باید سعی کنند به همین ترتیب انجام دهند. در این محیط که به سرعت در حال تغییر است ، مطالبی که هفته گذشته برای مخاطبان بسیار مفید بود ، ممکن است با چالش هایی که هفته آینده برگزار می شود ، اهمیتی نداشته باشد.

سه توصیه من در حال حاضر به سازندگان محتوا این است:

  • با جمع آوری مداوم بازخورد و نظارت دقیق بر میزان درگیری در محتوای جدید منتشر شده ، با تمرکز بیشتر بر نیازهای مخاطبان خود از لیزر خودداری کنید.
  • در تلاش باشید تا ارزش بی نظیری را بدون درخواست هر چیزی در ازای ارائه به شما ارائه دهیم – بجای اینکه خواستار تبلیغ محصولات و خدمات باشید ، بیش از هر چیز دیگری بر روی مفید بودن متمرکز شوید.
  • همیشه در داخل آماده باشید تا به سرعت استراتژی محتوا را تنظیم کنید زیرا اوضاع به سرعت در حال تغییر است.

کیسی ژیلت ، کوار مارکتینگ

در حال حاضر ، مردم در مورد Coronavirus می نویسند ، زیرا احساس می کند صدای ناشنوا نیست. این گفته می شود ، و من نمی توانم به اندازه کافی استرس بزنم ، اگر چیزی برای گفتن منحصر به فرد ندارید ، نباید نوشتن کنید. من مشتریانی دارم که به رستوران ها و صنایع خرده فروشی خدمت می کنند و محتویات ارائه شده در مورد نحوه کمک به آنها را ارائه می دهند / می توانند در این مدت به شما کمک کنند. این منحصر به فرد برای آنها و مشتریان آنها است ، بنابراین بسیار مفید است. ما همیشه می گوییم ، به خاطر نوشتن ننویسید و این قطعاً در اینجا صدق می کند.

مطالب مرتبط  Google پیوندهای وب سایت را به "تبلیغات تماس" اضافه می کند

در عین حال ، ما مشتریان را ترغیب می کنیم تا محتوای منظم برنامه ریزی شده خود را منتشر کنند – چرا؟ از آنجا که برخی از این محتوا برای کمک به آنها در رتبه بندی جستجو و با تأخیر در آن ایجاد می شوند ، به خودشان کمک نمی کنند. ما می خواهیم با احتیاط عمل کنیم. به عنوان مثال ، ما یک پست ارسالی داشتیم که قرار بود به صورت زنده ادامه یابد و عبارت “آمار برای شما را در شب زنده می ماند” قرار داد. Nope: این عنوان دو ماه پیش خوب بود اما مطمئناً اکنون نیست. من فکر می کنم انتشار تا زمانی که شما به آنچه می خواهید در آنجا توجه داشته باشید خوب است.

نکته جانبی: در مورد عدم تمایل به ظاهر غیر حساس بودن ، یکی از پیشنهادی که من به مشتریان ارائه داده ام این است که ارسال / اعلامیه COVID خود را چسبناک کنید. به این ترتیب همیشه در بالای وبلاگ است و اولین چیزی است که افراد می بینند.

از لحاظ تهیه محتوا برای آینده ، من یک مشتری در فضای بهداشت و درمان دارم که در حال حاضر در مورد این موضوع فکر می کند. ما شروع به ایجاد موضوعات پیرامون مسائلی کردیم که بیمارستان ها با کند شدن بحران روبرو می شوند. من فکر نمی کنم مشکلی در این مورد وجود داشته باشد ، اما شما باید با عدم اطمینان از دانستن زمان انتشار این محتوا درست باشید. من از ذهنیت دارم بهتر است نسبت به واکنشی فعال باشید تا اگر به فکر ابتکارهای محتوای آینده خود باشید ، با این فکر می کنم که مخاطبان شما در پایان این کار با چه چالش هایی روبرو خواهند شد و به چه اطلاعاتی نیاز خواهند داشت .

تاد دبلیو لبو ، Ascend2

پیشنهاد من ایجاد محتوا بر اساس تحقیق و داده ها (تست ها و منابع دیگر) است. خوانندگان از علم و داده می خواهند تا به آنها کمک کنند تا بهترین تصمیم را بگیرند و این به ویژه در زمان های چالش برانگیز صادق است.

مطالعه ما در ژوئن 2019 ، محتوا بازاریابی محتوا ، نشان داد که وقتی صحبت از محتوا می شود ، داشتن شواهد محکم برای حمایت از یک ادعا بسیار مهم است. به همین دلیل است که اکثریت 60٪ از متخصصان بازاریابی گزارش می دهند که تحقیقات و مطالعات موردی مورد اطمینان ترین نوع محتوا توسط مخاطبان هدف است.

یک مطالعه دیگر B2B که ما انجام دادیم نشان می دهد که تحقیق همان چیزی است که چشم انداز با ارزش ترین فروشندگان محتوا می توانند آنها را فراهم کنند. تحقیقات چشم انداز آگنوستیک را درمورد موضوعاتی که مهمترین چشم انداز شما هستند ، فراهم می کند. چشم اندازها تحقیقات اصلی را بسیار ارزشمند می دانند زیرا می توانند از تحقیقات برای تولید ایده استفاده کنند ، در تصمیم گیری ها تأثیر بگذارد ، استراتژی را تعیین کنند ، تأیید کنندgets بودجه خود را دریافت کنند و موارد دیگر.

پاتریک راینهارت ، مجری

تمایز دشوار است زیرا همه می توانند مطالبی را منتشر کنند که در مورد تأثیر ویروس بر تجارت و صنعتشان صحبت کند. ما این کار را در هادی انجام دادیم بنابراین هیچ تفاوتی با هم نداریم. آنچه فکر می کنم مشاغل باید در نظر بگیرند داشتن “مرحله بعدی” است که به تحقیق یا محتوای آنها تعبیر می کند. من نمی بینم که بسیاری از شرکت ها این نوع محتوا را همراه با تحقیق و اظهارات و موارد دیگر ارائه می دهند. این ممکن است برای بعضی از مشاغل کار نکند بلکه برای اکثریت مفید باشد.

مطالب مرتبط  Google قرار ملاقات های ویدئویی ، کلاس های آنلاین را به نمایه های مشاغل محلی ارائه می دهد

در حال حاضر ، شما باید محتوایی را ایجاد کنید که به مشتریان و کاربران شما کمک کند. هربار که چیزی را مطرح کردید ، سوالی که باید از خود بپرسید این است: “آیا این به مشتریان من کمک می کند؟” اگر جواب مثبت است ، پس در مسیر صحیح قرار دارید. اگر این فقط بخشی از محتوا است که شما به خاطر بیرون راندن آن قرار می دهید ، بیشتر از آن است که ارزش آن را نداشته باشد.

درمورد محتوای مرتبط با ویروس ، شما باید با پرداختن به آنچه در جریان است ، خوب باشید. خوب است که هنوز هم شغل خود را اداره کنید ، درست است که هنوز هم سعی کنید مشتریان خود را امتحان کنید و به آنها کمک کنید ، فقط باید مراقب باشید که در این مورد چگونه کار می کنید. بزرگترین اشتباهی که مشاغل در حال حاضر می توانند مرتکب شوند ، به نظر می رسد مانند آنها در تلاش هستند تا از همه گیری ها سرمایه گذاری کنند ، بنابراین این یک تعادل است.

شما کاملاً باید به آنچه در جهان اتفاق می افتد رسیدگی کنید ، اما همچنین باید با پرداختن به آن ، مرتب باشید. آنچه در حال حاضر بسیاری از مشاغل انجام می دهند فقط در مورد ویروس صحبت کردن و صحبت نکردن در مورد راه های دیگر برای کمک به مشتریان خود است. در حال حاضر زمان بسیار خوبی برای کاشت درختان SEO است اگر قبلاً این کار را نکرده اید. درختانی که اکنون کاشت می کنید در روزهای آفتابی در آینده سایه افکنده خواهد شد و هیچ مشکلی در ایجاد آن به همراه محتوایی که به وضعیت فعلی چیزها می پردازد وجود ندارد.

برای کمک به مشتریان به سؤالات پاسخ دهید. بروید و در تالارهایی که مخصوص صنعت شما است ، مشارکت کنید ، آموزش های ویدیویی و غیره ایجاد کنید. همه باید به خاطر داشته باشید که این یک عکس لحظه به لحظه است و طرف دیگر این است که همه ما باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

دروس مطالب و غذاهای آماده

در زیر درسها و توصیه های تقطیر گروه:

  • به خاطر محتوا ایجاد محتوا نکنید ، بلکه یک برنامه انتشار منظم را حفظ کنید.
  • خود تبلیغی نباشید یا به نظر می رسد که از همه گیر شدن سرمایه گذاری نمی کنید.
  • تمرکز بر نیازهای مشتری: آیا محتوای شما “آیا این به مشتریان من کمک خواهد کرد؟” تست لیتموس؟ بازخورد منظم از نیاز مشتری دریافت کنید.
  • آنچه را که می توانید بگویید یا با چه ارزشی می توانید ارائه کنید (منحصر به فرد) را تعیین کنید.
  • محتوای برنامه ریزی شده را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که نامناسب یا غیر حساس نیست.
  • با تغییر محیط ، چابک و آماده باشید تا برنامه محتوا خود را تغییر دهید.
  • محتاط باشید و برای آینده پس از COVID-19 برنامه ریزی کنید (در مورد زمان انتشار آن متفکر باشید).
  • برای پشتیبانی از مطالب خود از تحقیق و داده استفاده کنید.
  • به توسعه و انتشار مطالبی کمک کنید که به رتبه بندی طولانی مدت و سئو شما کمک می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • بینگ به صفحات نتایج جستجو CDC coronavirus self checker chatbot را اضافه می کند
  • نظرسنجی نشان می دهد که SEO در طول رکود ، تمرکز اصلی برای بازاریابان خواهد بود
  • چرا نباید از تنظیمات فصلی Google Ads برای نوسانات COVID-19 استفاده کنید
  • آیا می توانیم در زمان بحران به اتوماسیون اعتماد کنیم؟

The post Content and coronavirus: چگونه می توانید از توده ها متمایز شوید ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top