محتوای سیاه زندگی: آخرین نتایج عواقب ایمنی نام تجاری

thumbnail
تبلیغی برای نمایش Sepicease در مقاله ای در مورد نیویورک تایمز در مورد ماده سیاه زندگی است.

هیچ گونه تخلفی به Sepicease نیست ، اما احتمالاً شرکت اعتراف می کند که تبلیغی با نام تجاری نیست. اینکه تبلیغ آن در بالای مقاله ای از نیویورک تایمز در مورد افزایش چشمگیر حمایت عمومی از برنامه Black Lives Matter نشان داده شده است ، عدم سوء تفاهم عمیق بین مصرف رسانه ها (رو به افزایش) و هزینه های تبلیغاتی دیجیتالی (رو به کاهش) است که اغلب در لحظه های مهم اجتماعی رخ می دهد. .

به گزارش روز جمعه ، آگهی عصر روز جمعه ، برخی از تبلیغ کنندگان به نام “ایمنی نام تجاری” ، تبلیغات خود را برای نمایش محتوای مربوط به جنبش و اعتراضات Black Lives Matter مسدود می کنند. براساس این گزارش ، برخی از بازاریابان حتی کلمات کلیدی مانند “سیاه پوستان” و “جورج فلوید” را مسدود می کنند. معاون به آگهی عصر گفت CPM در محتوای مربوط به اعتراضات خاموش 57٪ نسبت به سایر اخبار را مشاهده کرده است.

پاول والاس از معاون گفت: “هیچ چیز منفی در مورد اصطلاح” سیاه پوستان “وجود ندارد ، اما با قرار دادن آن در لیست بلوک ، به طور واقعی می گویم که وجود دارد.” در توییتر گفت.

اگرچه چهره اش این نگرانی های اخلاقی آشکار را ایجاد می کند ، پیچیده تر از آن است.

پیام رسانی و ملاحظات لحن. “سه شنبه خاموشی” را در نظر بگیرید. نمودار زیر از Tinuiti و Pathmatics تأثیر آن در هزینه تبلیغات فیس بوک را نشان می دهد. این ابتکار عمل در تاریخ 2 ژوئن برای اعتراض به ظلم و ستم پلیس و نژادپرستی پلیس برگزار شد و مردم را خواستار شد تا از ارسال منظم خود در رسانه های اجتماعی جلوگیری کنند. به جای بروزرسانی های سنتی ، فیدهای خبری اینستاگرام و فیس بوک با مربع های سیاه پر شد. بسیاری از مارک های تجاری به این شرکت پیوستند و مواردی که به طور معمول فعالیت های خود را ادامه می دادند ، ناشنوا بودند. در حالی که این کار در رسانه های اجتماعی انجام شده بود ، بسیاری از مارک ها همچنین به عملکرد نمایشگر خود دقت کرده اند و نسبت به ارسال پیام اشتباه حساس هستند.

هزینه های رسانه های فیس بوک در میان اعتراضات Black Lives Matter و سکوت Blackout سه شنبه به شدت کاهش یافت.

وقتی coronavirus به سطح همه گیر جهانی رسید ، بسیاری از بازاریابان سریعاً به آن متوسل شدند توصیه تبلیغ کنندگان با انتشار برخی موارد در جلوی انتشار اخبار COVID-19 و مرگ ، تبلیغات خود را مسدود می کنند در گردش لیست های حذف کلمه کلیدی بسیاری دیگر از فعالیتهای خود برای ارزیابی مجدد پیام رسانی و تصاویر در زمان فاصله اجتماعی ، مکث کرده اند.

مطالب مرتبط  SEL 20200824

Rob Rasko از گروه 614 ، که روز سه شنبه به میزبانی اجلاس ایمنی برند نیویورک برگزار می شود ، اظهار داشت که مارک ها باید در مورد چگونگی طنین انداز کردن پیام های موجود خود با خوانندگان فکر کنند.

اوایل ماه مارس برای تبلیغ کنندگان یک واکنش تند و تیز زانو ایجاد کرد تا برخی از اصطلاحات و اصطلاحات خاص مربوط به COVID-19 و اخبار را مسدود کنند. بنابراین ، در حالی که بینندگان به پایان رسیده بودند ، این مسدود شدن شروع شد. ” وی گفت: “این مسدود کردن از بعضی جهات معنا پیدا کرده است زیرا تبلیغ کنندگان برای تصحیح پیام ها و تاکتیک های خود باید یک دقیقه طول بکشند تا صدای ناشنوایان به نظر نرسند. ابتکاراتی مانند whitepaper ANA – همکاری بین صنعت برای تعریف مجدد مناسب بودن برند در محیط های معتبر خبر: یک فراخوان برای اقدام ، این موضوع را آشکار کرد. با اعتراضات Black Lives Matter ، دریافت درست پیامها بسیار مهم است. اشتباه کردن آن پیامدهای فوری دارد ، زیرا تنش بسیار زیاد است و جهان نظاره گر است. در نتیجه ، مارک هایی که یک دقیقه طول می کشند ممکن است یک ساعت طول بکشد تا تصمیم بگیرند چه بگویند – اما من انتظار دارم که در نیمه دوم سال 2020 با صدای بلند از آنها بشنویم. “

مکانیسم های ایمنی برند اغلب باعث سردرگمی می شوند. این که آیا آنها از یک سرویس تأیید مانند DoubleVerify یا Integral Ad Science استفاده می کنند یا به طور دستی ایمنی نام تجاری را در Google Ads مدیریت می کنند ، به عنوان مثال ، می تواند برای مارک ها یک مشکل ایجاد کند که درک کنند تبلیغات در چه مکان هایی نمایش داده نمی شود. برای ناشران برای درک اثر یکسان است.

در پاسخ به نگرانی ناشران که قبلاً COVID-19 در حال کاهش درآمدهای تبلیغاتی بوده اند ، DoubleVerify سلسله ای از پست ها را در مورد چگونگی کارآیی برند و فناوری بلاک لیست پخش آن منتشر کرده و از تأثیر مسدود کردن کلمات کلیدی در درآمدهای ناشر خبر داده است.

مطالب مرتبط  YouTube Select: برنامه تبلیغاتی جدید برتر YouTube ، هدفگذاری تلویزیون متصل را اضافه می کند

این شرکت گفت تأثیر واقعی مسدود کردن آگهی ها هنگامی رخ می دهد که بازاریابان کل دسته بندی محتوای مانند “بلایای طبیعی” را مسدود کنند. DoubleVerify – همانند IAB – توصیه می کند که تبلیغ کنندگانی که تصمیم به مسدود کردن دسته بندی می کنند ، همچنین منابع خبری قابل اعتماد را از لیست حذف خود معاف کنند.

وی گفت: “در حقیقت ، هنگامی که DV لیست های کلمات کلیدی را اعمال می کند ، کمتر از 2٪ برداشت در 100 سایت برتر خبری آمریکا صرفاً به همین دلیل مسدود می شوند. استفاده از مسدود کردن کلمات کلیدی ، حتی در لیست های بزرگ ، را قادر می سازد مارک ها برای کسب درآمد بیش از 98٪ از اخبار ، “DoubleVerify COO مت مک لوگلین نوشت. “ابزار واقعی” آشکار “اجتناب از اخبار است ، جایی که مارک ها مسیر” امن ترین “را درک می کنند و از یک دسته بندی کامل جلوگیری می کنند و به ناشران خبر آسیب می رسانند. DV مارکها را تشویق می کند تا ضمن اجرای ابزارهایی مانند لیست های کلیدی کلیدی که می توانند برای مدیریت دقیق نگرانی های مربوط به مناسب بودنشان استفاده کنند ، در حد امکان ممکن در سراسر سایتهای خبری معتبر تبلیغ کنند. “

در Google Ads ، تبلیغ کنندگان می توانند مقاصد “محتوای حساس” را مسدود کنند. هنوز مشخص نیست که چه مقدار محتوای Black Lives Matter را تحت تأثیر تبلیغات قرار می دهد تا مثلاً “مسائل حساس اجتماعی” را مسدود کنند. توضیحات Google گسترده است: “محتوا را که قصد پاسخگویی درمورد موضوعات بحث برانگیز را دارند ، حذف نمی کند”

گزینه های تبلیغات Google برای حذف محتوا در کمپین های نمایش.

این نوع محرومیت ها آسان هستند و در صورت نمایش تبلیغات روی محتوای نامطلوب ، به خریداران و آژانس های رسانه ای کمک می کنند. اما بحران coronavirus و جنبش Black Lives Matter چالش های مدیریت ایمنی برند را در زمان های پیچیده و شارژ در اکوسیستم دیجیتال با پشتیبانی تبلیغاتی نشان داده است. خصوصاً Black Lives Matter ، بر لزوم درک بیشتر و شفافیت در مورد مکانیسم های مسدود کردن آگهی تأکید می کند ، بنابراین ما نمی بینیم که مارک هایی اصطلاحاتی مانند “سیاهپوستان” را دوباره مسدود کنند.

The post محتوای سیاه زندگی: آخرین پیامدهای ایمنی نام تجاری ناخواسته برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top