ما در حال استخدام یک محتوای جدید برای Search Engine Land و SMX هستیم

thumbnail

اول ، خبر بد: سردبیر موتور جستجوگر سرزمین ، جینی ماروین ، رسانه سوم درب را ترک می کند تا پروژه های جدید را دنبال کند ، و کل تیم در اینجا نمی تواند بیشتر از هر چیزی که در این شرکت به شرکت و به ویژه جامعه جستجو کمک کرده سپاسگزار باشد هفت سال اینجا

جینی کفش های بسیار بزرگی را برای پر کردن پشت سر خواهد گذاشت ، بنابراین امروز ما در جستجوی رهبر محتوای بعدی برای Search Engine Land و سری همایش های همدم SMX – Search Marketing Expo هستیم.

این فرصتی فوق العاده برای کسی است که دارای اعتبار و خونسردی است و می تواند جامعه جستجو را به عنوان یک مربی و مدافع هدایت کند.

شرح کار:

مدیر ، جستجو در محتوای بازاریابی

رسانه سوم درب در حال حاضر به دنبال یک متخصص پرشور در بازاریابی موتور جستجو است تا تیم مسئول تولید موتور جستجوگر ، انتشار رکورد برای بازاریاب های جستجو و جستجوی بازاریابی نمایشگاه – SMX ، بزرگترین سری کنفرانس بازاریابی جستجو در جهان را هدایت کند.

چه خواهی کرد

شما یک تیم از متخصصان موضوع را در ایجاد محتوایی برای مصرف آنلاین و غیر حضوری هدایت خواهید کرد که متخصصان بازاریابی جستجو را بالا می برد ، آگاه می کند و به آنها الهام می بخشد.

تحت هدایت شما ، تیم ایجاد خواهد کرد:

  • ویژگی ها ، سخنرانی ها ، جلسات کنفرانس و کارگاه های آموزشی تاکتیکی و چشم نواز
  • پوشش خبری اصیل و پررنگ
  • راهنماها و منابع با ارزش آموزشی همیشه سبز
  • خبرنامه هایی که روزانه با هوشمندی به موقع از بازاریابان استقبال می کنند
  • تحقیق و تجزیه و تحلیل که روندهای اصلی و تبعات آنها را توضیح می دهد
مطالب مرتبط  SEL 20200722

مدیر در تنظیم و اجرای استراتژی کلی محتوا از نزدیک با معاون محتوا همکاری می کند. این نقش در اجرای تیم آن استراتژی ضروری است.

مدیر با تولید محتوای آنلاین و غیر حضوری برای Search Engine Land و SMX نیز به عنوان مثال پیشقدم خواهد شد. نامزد ایده آل تقویم خود را دستکاری می کند در حالی که وظایف تیمی را به طور موثر مدیریت می کند.

آنچه ما پوشش می دهیم

تیم پشت SMX و Search Engine Land در بازاریابی جستجو وسواس زیادی دارند ، بنابراین زمینه های اصلی موضوع ما شامل SEO ، PPC ، SEO فنی ، سئو محلی ، بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی پرداخت شده در سطح SMB ، نمایندگی و شرکت است. از آنجا که نیاز به قابلیت یافتن در میان مارک ها فراتر از سیستم عامل های جستجو و اجتماعی در حال گسترش است ، ما به طور فزاینده ای در زمینه هایی مانند بازاریابی تجارت دیجیتال نیز تمرکز می کنیم.

دنبال چه کسی هستیم

ما به دنبال یک متخصص موضوع هستیم که بخواهد انجمن جستجو را رهبری کند. تجربه پوشش جستجو و بازاریابی عملکرد برای یک سازمان رسانه ای یا بخش بازاریابی محتوا ، جدول مهم است. تجربه در سخنرانی عمومی یا تدریس ضروری است. به طور کلی ، ما به دنبال شخصی هستیم که:

  • بی نهایت در مورد جستجو و بازاریابی عملکردی پرشور و کنجکاو است
  • به عنوان یک متخصص و رهبر از صدای خودشان اطمینان داریم
  • با چالش های مخاطب ما همدردی می کند و محتوای تولید شده را برای کمک به حل این چالش ها کلیدی می داند.
  • یک ارتباط دهنده ، نویسنده و ویراستار قوی است که وضوح و تأثیر مطالب را بالاتر از موارد سبک نگه می دارد.
  • نحوه پرورش و مدیریت فهرست منابع متخصص را می داند
  • 5-7 سال یا بیشتر سابقه فعالیت در یک نشریه دیجیتال ، مارک تجاری B2B ، نمایندگی یا فروشگاه بازاریابی محتوا را دارد
  • BONUS: تجربه ایجاد محتوای فراتر از متن: ویدئو ، داده ها ، اینفوگرافیک ها و غیره
مطالب مرتبط  الگوهای رفتاری ضد یهودی در نتایج تصویر ، آسیب پذیری های جستجو را برجسته می کند

چیزی که ما پیشنهاد میدیم

  • دستمزد رقابتی
  • برای همیشه کار از خانه

اگر علاقه مند هستید ، لطفاً رزومه و نمونه کارها ، از جمله ویدئوی مشاغل سخنرانی گذشته را در صورت وجود ، به Henry Powderly ، معاون محتوا ، به آدرس [email protected] ایمیل کنید.

پست ما در حال استخدام یک محتوای جدید برای Search Engine Land و SMX هستیم اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top