مایکروسافت یک بستر مدیریت تبلیغات و تبلیغات اجتماعی اجتماعی را برای SMB ها راه اندازی می کند

thumbnail
مرکز بازاریابی دیجیتال مایکروسافت.

مرکز بازاریابی دیجیتال مایکروسافت در حال ورود به مرحله آزمایشی است که شرکت کنندگان جدید را می پذیرد. این پلتفرم برای کمک به مشاغل کوچک و متوسط ​​طراحی شده است تا بتوانند کمپین های دیجیتالی را در شبکه های مختلف از یک رابط مدیریت کنند.

مرکز بازاریابی دیجیتال مشاغل کوچک را قادر می سازد تا رسانه های اجتماعی ارگانیک و کمپین های جستجو و تبلیغات اجتماعی را از طریق سیستم عامل های تبلیغاتی مایکروسافت ، Google ، Facebook ، Instagram و Twitter قرار دهند. این محصول از آزمایشگاه پروژه آزمایشی شرکت ، مایکروسافت گاراژ بیرون آمد.

یک رویکرد کاملاً هوش مصنوعی. مشابه برنامه های Google Smart ، که هدف آنها ساده سازی راه اندازی و مدیریت کمپین ها برای SMB ها است ، مرکز بازاریابی دیجیتال از Microsoft AI استفاده می کند تا کلمات کلیدی تبلیغی و مخاطبان را هدف قرار داده و قیمت گذاری کند. تبلیغ کنندگان اهداف ، تعیین موقعیت مکانی و بودجه خود را تعیین می کنند.

مطالب مرتبط  20200928 SEL مختصر

بر خلاف کمپین های هوشمند ، در مرکز بازاریابی دیجیتال ، تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات خود را بسازند ، از نسخه خودکار تبلیغاتی استفاده کنند یا پیشنهادات خودکار را تغییر دهند.

بودجه به طور خودکار در کانال ها و سیستم عامل ها بهینه می شود.

مدیریت اجتماعی ارگانیک. مشاغل همچنین می توانند برای حداکثر 10 پروفایل از داشبورد اجتماعی ، پست هایی را در فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر ایجاد کنند ، برنامه ریزی و منتشر کنند.

از “صندوق ورودی” اجتماعی نشان داده شده در زیر ، می توانید به کاربران خود در فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر پیام ارسال کنید ، مانند پیام دهید.

بخش گزارش ها برداشت ها ، تعامل ها و رشد مخاطبان در این کانال ها را نشان می دهد.

چرا اهمیت می دهیم این یک حرکت بسیار جالب محصول توسط مایکروسافت در فکر کردن فراتر از چمن خودش است. این می تواند به حل یک درد اصلی SMBs کمک کند. سیستم عامل هایی مانند HubSpot در حال حاضر به عنوان مراکز بازاریابی همه در یک برای SMB ها قرار گرفته اند ، و مطمئناً مرکز بازاریابی دیجیتال مایکروسافت تمامی ویژگی های CRM یک HubSpot را ندارد اما رایگان است و سادگی آن ممکن است قرعه کشی واقعی برای منابع غرق شده باشد. SMB های کشیده.

مطالب مرتبط  شورت های اجتماعی: افت تعامل تبلیغاتی در توییتر ، راه اندازی اسنپ مینیس ، مارک های بیشتر تبلیغات فیس بوک را مکث می کنند

البته این می تواند باعث افزایش پذیرش تبلیغات مایکروسافت توسط SMBs با استفاده از این محصول شود. در صورت جلب توجه ، مایکروسافت سرانجام می تواند برای محصول شارژ کند (نسخه اعلام می کند که “در حال حاضر رایگان است”).

اگر علاقه مند به آزمایش آن هستید ، از اینجا شروع کنید. بتا در این مرحله فقط برای مشاغل ایالات متحده باز است.

پست مایکروسافت یک پلتفرم مدیریت تبلیغات و جستجوی اجتماعی رایگان برای SMB را راه اندازی می کند ، برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top