مایکروسافت: جستجو ، درآمد آگهی LinkedIn به دلیل COVID-19 ضربه بزرگی خورد

thumbnail

در حالی که مایکروسافت گفته است که همه گیر کوراو ویروس حداقل تأثیر خالص بر کل درآمد خالص در سه ماهه سوم سال مالی 2020 را دارد ، اما مشاغل تبلیغاتی آن کاهش چشمگیر داشته است. به طور کلی ، مایکروسافت از افزایش 15 درصدی درآمد نسبت به سال گذشته به 35 میلیارد دلار چهارشنبه خبر داد.

تبلیغات تبلیغاتی را جستجو کنید. درآمدهای تبلیغاتی جستجوی مایکروسافت (هزینه های سابق TAC یا تملک ترافیک) در سه ماهه مشابه 1٪ نسبت به سال گذشته رشد داشته است ، بسیار پایین تر از انتظارات شرکت به دلیل “کاهش هزینه های تبلیغاتی به میزان قابل توجهی” در ماه مارس و در معرض شیوع تاج ویروس. مایکروسافت همچنین خاطرنشان کرد: “اثرات COVID-19 ممکن است به طور کامل در نتایج مالی تا دوره های آینده منعکس نشود. با نگاهی به سه ماهه چهارم سال مالی ، مایکروسافت CFO ایمی هود گفت که این شرکت انتظار دارد درآمد آگهی جستجوی جستجو “در اواسط 20٪ از دامنه ، مشابه مارس” کاهش یابد. “

مطالب مرتبط  بینگ افزونه WordPress را منتشر کرد تا بلافاصله محتوای آن را به فهرست جستجوی بینگ ارسال کند

در جلسات LinkedIn ، کاهش درآمد. LinkedIn ، علیرغم ادامه سطح سابقه درگیری درگیر شدن ، سه ماه گذشته “کاهش در هزینه های تبلیغات مربوط به COVID” را تجربه کرد ، موضوعی که در بیانیه های درآمد و گوگل و فیس بوک بیان شده است. در کل درآمد LinkedIn در مدت سه ماهه 21٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است در حالی که جلسات 26٪ افزایش یافته است.

چرا اهمیت می دهیم تبلیغات بخش کوچکی از مشاغل مایکروسافت است که به ویژه توسط تجارت ابری آن خریداری می شود. با این حال ، کاهش شدید تبلیغات جستجو ممکن است نشان دهد که تبلیغات تبلیغاتی مایکروسافت جزو اولین تبلیغاتی هستند که بیشتر تحت تأثیر COVID-19 برای کاهش یا عقب نشینی قرار دارند. با توجه به پیش بینی شرکت از این شرکت که انتظار دارد در این سه ماهه جاری شاهد کاهش مداوم در دامنه میانی 20٪ باشد ، به نظر می رسد که کمپین های مایکروسافت نیز ممکن است در میان آخرین موارد بازیابی باشد. در اوایل این هفته ، فیس بوک گزارش داد که قبلاً شاهد ثبات در هزینه تبلیغات در ماه آوریل بودیم – به رشد درآمد مسطح سالانه.

مطالب مرتبط  نکته حرفه ای: برای ساختن پیوندهای با کیفیت بالا چه چیزی لازم است

با این حال ، برای برخی از تبلیغ کنندگان ، ادامه تقاضا آهسته از مایکروسافت می تواند فرصت های خوبی برای دستیابی به مخاطبان با قیمت های پایین تر و رقابت کمتر ایجاد کند.

پست مایکروسافت: جستجو ، درآمد و تبلیغات تبلیغاتی LinkedIn به دلیل COVID-19 اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top