مایکروسافت تبلیغات LinkedIn Profile ، بازاریابی مجدد پویا ، هدف قرار دادن مخاطبان در بازار را گسترش می دهد

thumbnail

مایکروسافت در حال دسترسی بیشتر به سه گزینه مخاطبان خود برای هدف گیری است. در اینجا خلاصه موارد جدید است.

هدف گذاری نمایه LinkedIn گسترش می یابد. مایکروسافت برای اولین بار داده های LinkedIn Profile را برای هدف قرار دادن در Bing در سال 2018 ، حدود دو سال پس از خریداری شرکت LinkedIn ، باز کرد. بتا در ایالات متحده در دسترس بود با این نسخه ، LinkedIn Profile با هدف قرار دادن شغل ، صنعت و / یا شرکت برای کمپین های جستجو و مخاطب (برای کسانی که دسترسی دارند) در ایالات متحده ، کانادا ، انگلستان ، استرالیا ، فرانسه و آلمان در دسترس است.

همچنین می توانید برای صنایع خاص یا عملکردهای شغلی مشتریان هدف خود ، از اصلاح کننده های پیشنهاد کمپین استفاده کنید. به گفته مایکروسافت ، این داده ها بیش از 100 صنعت و 80،000 شرکت را در سطح جهان در بر می گیرد.

بازاریابی مجدد پویا برای خرید خارج از نسخه بتا. پس از اولین معرفی در سال گذشته ، بازاریابی مجدد پویا (مخاطبان کالاهای دوبله شده سابق) اکنون از نسخه بتا خارج شده است.

مطالب مرتبط  4 اشکال معمول برای جلوگیری از هنگام کار با نویسندگان مستقل [Video]

هنگامی که یک لیست بازاریابی مجدد پویا را با یک کمپین خرید مرتبط می کنید ، می توانید بازدیدکنندگان سایت خود را با تبلیغات خرید محصولات مورد مشاهده مجدداً هدف قرار دهید.

در حال حاضر پنج نوع لیست بازاریابی مجدد پویا پشتیبانی می شود. شما می توانید بازدیدکنندگان عمومی صفحات محصول خود ، جستجوگران محصول ، مشاهده کنندگان کالا ، متروکهان سبد خرید یا خریداران قبلی خود را هدف قرار دهید.

حتماً برچسب UET (ردیابی رویداد جهانی) خود را به روز کنید تا شامل رویدادهای سفارشی باشد که می خواهید براساس انواع لیست هایی که استفاده می کنید ردیابی کنید.

مایکروسافت می گوید این لیست ها تقریباً در زمان واقعی نگهداری می شوند. مشتریان “در عرض چند دقیقه از خرید یک محصول” از لیست بازاریابی مجدد پویا حذف می شوند تا با نشان دادن همان تبلیغ ، هدر دادن هزینه تبلیغ (و آزار دادن آنها) را کاهش دهید. این مورد مشابه لیست های هدف مجدد خرید Google Ads است.

مخاطبان بازار در فرانسه ، آلمان. اکنون می توانید هنگام هدف قرار دادن تبلیغات در فرانسه و آلمان از مخاطبان بازار استفاده کنید تا به کاربرانی برسید که قصد خرید برخی از محصولات را براساس سابقه جستجو و بازدید صفحه از خدمات مایکروسافت اعلام کرده اند.

مطالب مرتبط  با تجزیه و تحلیل تماس بیشترین بودجه جستجوی خود را بدست آورید

می توانید مخاطبان بازار را با گروه های تبلیغاتی یا کمپین ها مرتبط کنید.

بیش از 100 مخاطب فرانسوی و بیش از 200 مخاطب آلمانی در عمودی مانند پوشاک ، خودرو ، خدمات مالی ، خانه و باغ و مسافرت وجود دارد.

در ایالات متحده ، مایکروسافت در ماه ژوئیه 47 مخاطب جدید در بازار اضافه کرد. اکنون بیش از 700 مخاطب در بازار برای ایالات متحده موجود است.

چرا اهمیت می دهیم این قابلیت های هدف یابی مخاطب می تواند به شما کمک کند هم هدف را گسترش دهید و هم اصلاح کنید و عملکرد را بهبود ببخشید. هدف گذاری LinkedIn Profile یک قابلیت منحصر به فرد برای تبلیغات مایکروسافت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم این مخاطبان به پست کامل وبلاگ مراجعه کنید.

پست مایکروسافت تبلیغات LinkedIn Profile ، بازاریابی مجدد پویا ، هدف قرار دادن مخاطبان در بازار را گسترش داد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top