مایکروسافت تبلیغات با مشارکت IAS ایمنی برند را اضافه می کند

thumbnail

مایکروسافت تبلیغات روز دوشنبه اعلام کرد که با همکاری Integral Ad Science (IAS) تأیید ایمنی مارک را برای تبلیغات بومی که در Microsoft Audience Network اجرا می شود ، ارائه می دهد.

Microsoft Audience Network شامل موجودی آگهی در سایت های تحت مالکیت و اداره مایکروسافت مانند MSN ، Outlook.com و مرورگر Microsoft Edge و همچنین ویژگی های شریک می باشد. تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات را با استفاده از داده های نمودار مخاطب مایکروسافت ، که شامل داده های حرفه ای LinkedIn است ، هدف قرار دهند. ادغام IAS ساخته شده است ، به طور خودکار در سراسر شبکه اعمال می شود ، و تبلیغات به طور کامل در قبال آن هزینه نمی شود.

چگونه کار می کند این یک ادغام قبل از پیشنهاد است ، به این معنی که موجودی کالا قبل از حراج تبلیغ ارزیابی می شود. در این حالت ، IAS صفحات موجود در شبکه مخاطبان مایکروسافت را برای بررسی ، ارزیابی و ارزیابی می کند. خطر در مجموعه استاندارد محتوای IAS برای بزرگسالان ، الکل ، قمار ، گفتار نفرت ، بارگیری غیرقانونی ، داروهای غیرقانونی ، زبان توهین آمیز و محتوای بحث برانگیز و خشونت تعیین می شود. وقتی محتوای صفحه متوسط ​​یا پر خطر تلقی شود ، از فهرست تبلیغات Microsoft Audience Network مستثنی خواهد شد.

مطالب مرتبط  امیدواریم COVID-19 یک رویداد "انقراض گسترده" برای مشاغل کوچک نباشد

برای شروع ادغام در ایالات متحده در حال گسترش است. IAS با بیش از 4000 ناشر ، تبلیغ کننده و فروشنده فناوری تبلیغات از جمله Google ، Facebook ، Nielsen ، Taboola و TradeDesk کار می کند.

چرا اهمیت می دهیم چندین سال است که با رشد تبلیغات برنامه ای ، یافتن تعادل بین مقیاس و ایمنی تجاری یکی از مهمترین نگرانی های تبلیغ کنندگان است – از جمله مهمترین موارد این که در سال 2017 وقتی تبلیغات تجاری در کنار فیلم های افراطی در YouTube و اخیراً Stop Hate درحال اجرا بود ، شعله ور شد. تحریم سود تبلیغات فیس بوک.

مطالب مرتبط  فروشگاه های فیس بوک: بعد از پخش مستقیم با Live Engine Land

مایکروسافت از روز اول بر ایمنی برند در شبکه مخاطب تأکید کرده است. اما ، این اقدام برای مشارکت با یک شرکت تأیید مخاطب شخص ثالث برای جلوگیری از پیشگیری تبلیغات شبکه مخاطب در صفحاتی که خطر متوسط ​​یا زیاد تلقی می شود ، یک سیگنال قوی به تبلیغ دهندگان می دهد که ایمنی نام تجاری در اولویت قرار دارد. معاملات احتمالاً مقداری تأثیر خواهد داشت و CPM بالقوه بالاتری را در این صفحات کم خطر ارزیابی می کند.

مربوط:

  • نحوه راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی مخاطبان مایکروسافت
  • در اینجا نحوه استفاده از برنامه ریز شبکه مخاطبان Microsoft Ads جدید آمده است

پست مایکروسافت تبلیغات با مشارکت IAS ایمنی برند را اضافه می کند اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top