قطعه های ویژه: 9 قانون بهینه سازی

thumbnail

در سئو ، برخی ممکن است قطعه های برجسته را رتبه مقدس قرار دهند. قطعه های ویژه برای بسیاری از وب سایت ها یک فرصت عالی و مناسب برای میوه ها است. با بهینه سازی برای قطعه ویژه ، فقط با انجام تنظیمات بسیار جزئی در محتوای صفحه ، می توانید سایت خود را به بالای نتایج جستجو برسانید. بک لینک ، عملکرد و معماری سایت را دور بریزید (فقط شوخی کنید). بهینه سازی های قطعه ویژه به شما امکان می دهد بدون داشتن نگرانی در مورد همه عوامل دیگر ، همه این موارد را دور بزنید و فرصتی برای رتبه بندی در موقعیت اول داشته باشید.

هدف از این پست این است که شما در هنگام یافتن فرصت های برجسته ویژه ، مجموعه ای از قوانین را برای مراجعه به شما ارائه دهید. این را به عنوان یک چک لیست در نظر بگیرید که هنگام طوفان فکری نحوه بهینه سازی برای قطعه های ویژه در مجموعه کلمات کلیدی خود را اجرا می کنید.

قطعه ویژه چیست؟

قطعه برجسته خلاصه ای از متن دو تا سه جمله است که در بالای Google ظاهر می شود. قطعه های ویژه پاسخی برای س aال کاربر مستقیماً در نتایج جستجو ارائه می دهند. دریافت یک قطعه ویژه می تواند باعث ایجاد بازدید بیشتر برای یک صفحه مشخص شود.

مراحل دریافت یک قطعه ویژه به شرح زیر است:

  1. عنوان “What Is” را اضافه کنید
  2. از ساختار جمله “is” استفاده کنید
  3. موضوع را کاملاً تعریف کنید
  4. قالب قطعه ویژه را مطابقت دهید
  5. از نام تجاری خود استفاده نکنید
  6. از زبان اول شخص استفاده نکنید
  7. مقیاس ، قطعات ویژه ای را نشان می دهد
  8. اولویت را وقتی قرار می گیرید که در پنج رتبه اول قرار می گیرید
  9. بهینه سازی های خود را تکرار کنید

به نظر می رسد قطعه ویژه در الگوریتمی ساده تر از “اصلی” Google کار می کند. قطعه ویژه بیشتر تحت تأثیر تنظیمات ساده صفحه قرار دارد که موضوع را به وضوح برای کاربران تعریف می کند.

قطعه های ویژه و جستجوی صوتی

همچنین ، به خاطر داشته باشید که یکی از اهداف قطعه ویژه ، سوخت رسانی به جستجوی صدا است. وقتی کاربران درخواست های صوتی را در دستگاه های تلفن همراه یا Google Home انجام می دهند ، Google قطعه های برجسته را بازخوانی می کند. این بدان معنی است که قطعه های برجسته باید همیشه در این زمینه معنی داشته باشند. هنگام بهینه سازی برای قطعه های ویژه منطقی است که از خود بپرسید “اگر دوباره جستجوی صوتی را بخوانید ، جواب من چگونه خواهد بود؟ “

انواع قطعه های ویژه

هنگام بهینه سازی برای قطعه های ویژه ، ممکن است متوجه شوید که انواع مختلفی وجود دارد. مهم است که از این انواع مختلف آگاهی داشته باشید تا بفهمید چگونه محتوای خود را برای بهینه سازی برای آنها ساختار دهید. متداول ترین انواع به شرح زیر است:

پاراگراف: دو یا سه جمله متن از a گرفته شده است

عنصر HTML اینها رایج ترین نوع هستند:

لیست: لیست گلوله ای یا شماره دار بطور کلی از هر دو کشیده شده است

    یا

      عنصر HTML:

      جدول: جدول اطلاعاتی که از a

      عنصر HTML اینها کمترین نوع هستند:

      نحوه بهینه سازی قطعه ویژه

      در طول سال ها ، یکی از مواردی که توانسته ام در آن تمرین کنم نحوه بهینه سازی برای قطعه ویژه است. من مجموعه ای از قوانین را ایجاد کرده ام که هنگام بهینه سازی صفحات مشتری برای این ویژگی SERP از آنها پیروی می کنم.

      در زیر می توانید درباره هر قانون اطلاعات بیشتری کسب کنید:

      قانون شماره 1: عنوان “What Is” را اضافه کنید

      برای شروع بهینه سازی های قطعه ویژه خود ، می خواهید در محتوای خود جایی برای افزودن “What Is [Keyword]”عنوان عنوان. این سیگنالهای واضحی را به Google ارسال می کند که نوشتاری که می تواند برای قطعه ویژه استفاده شود در آینده است. ما نمونه های بی شماری از صفحات را دیده ایم که قطعه ویژه را با استفاده از این قالب عنوان دریافت می کنند. هنگام تکرار این استراتژی برای مشتریان ، میزان موفقیت بسیار خوبی را مشاهده کرده ایم.

      در حالت ایده آل ، این عنوان را تا آنجا که ممکن است به قسمت بالای محتوای خود اضافه کنید. در صورت نوشتن پست وبلاگ ، به طور کلی آن را درست در زیر پاراگراف مقدماتی اضافه می کنم. این مکان اغلب مکانی عالی برای افزودن آن است که به خوبی با محتوا جریان دارد در حالی که به شما امکان می دهد آن را در نزدیکی بالای صفحه قرار دهید.

      به عنوان مثال ، در اینجا یک مثال عالی در TechnologyAdvice آورده شده است. می توانیم ببینیم که آنها این قسمت را در زیر “فهرست مطالب” خود در بالای صفحه قرار داده اند:

      با افزودن این بخش ، این به Google نشان می دهد که چه متنی را می توانند در قطعه ویژه بکشند. نتیجه این است که آنها جعبه پاسخ کلمه کلیدی رقابتی “نرم افزار مدیریت پروژه” را دریافت می کنند. این در واقع به آنها کمک می کند تا بالاتر از Capterra عمل کنند که انجام آن در SaaS SEO بسیار دشوار است.

      قانون شماره 2: از ساختار جمله “is” استفاده کنید

      هنگام بهینه سازی برای قطعه ویژه ، درج عبارت “is” بسیار مهم است. این بدان معنی است که اولین جمله باید با ساختار شروع شود:[Keyword] است”. در زیر چند نمونه از نتایج موجود در مورد قطعه برجسته آورده شده است:

      روش چابک است نوعی فرایند مدیریت پروژه که عمدتا برای توسعه نرم افزار استفاده می شود … “

      نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می باشد نرم افزاری که چرخه زندگی مشتری یک سازمان را خودکار و مدیریت می کند. “

      بازگشت سرمایه (ROI) است اندازه گیری عملکردی که برای ارزیابی کارایی یک سرمایه گذاری یا مقایسه کارایی تعدادی از سرمایه گذاری های مختلف استفاده می شود. “

      هنگام تجزیه و تحلیل صفحاتی که قطعه های ویژه را دریافت می کنند ، به طور مداوم می بینیم که از عبارات “است” در متن استفاده می شود. از نظر ما ، به نظر می رسد ساختار این محتوا به عنوان “عبارتی محرک” عمل می کند که به Google امکان می دهد متن مربوط به قطعه ویژه را به راحتی پیدا کند.

      هنگام بهینه سازی صفحات خود برای قطعه ویژه ، سعی کنید اطمینان حاصل کنید که اولین جمله شما از این قالب پیروی می کند. با استفاده از عبارت “is” ، باید درصد بالاتری از بهینه سازی های خود را در برنده شدن قطعه برجسته مشاهده کنید.

      قانون شماره 3: موضوع را به طور کامل در 2-3 جمله تعریف کنید

      از نظر من این مهمترین قانونی است که باید رعایت شود.

      منظور از قطعه های ویژه این است که در مدت زمان کوتاه هرچه بیشتر اطلاعات مربوط به موضوع را در اختیار کاربران قرار دهند. این به این معنی است که محتوایی که بهینه سازی می کنید باید سعی کند موضوع را به طور کامل در دو تا سه جمله توصیف کند. برای این قانون ، خلاصه بودن بسیار مهم است.

      در اینجا برخی از دستورالعمل های کلی وجود دارد که سعی می کنیم هنگام تعریف کوتاه قطعات برجسته ، آنها را دنبال کنیم

      1. جمله اول باید موضوع را مشخص کند
      2. جمله های دوم و سوم باید 2-3 واقعیت راجع به موضوع باید بدانند
      3. سعی کنید از عبارات اضافی در تعریف خود استفاده نکنید

      در اینجا یک مثال عالی از Investopedia آورده شده است:

      1. حسابداری قانونی یک روش حسابداری خاص برای کشف جرایم است
      2. این برای ارائه شواهدی از سو financial رفتار مالی به دادگاه ها استفاده می شود
      3. حسابداری پزشکی قانونی در صنعت بیمه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد

      این از الگوی فوق برخوردار است که ابتدا موضوع را توصیف می کند و سپس دو واقعیت راجع به آن در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین توجه داشته باشید که چگونه متن از کلمات غیرضروری در تعریف استفاده نمی کند. کوتاه و مهم است.

      قانون شماره 4: فرمت قطعه ویژه را مطابقت دهید

      همانطور که قبلا توضیح دادیم ، انواع مختلفی از قطعه های برجسته وجود دارد. اینها هستند:

      1. پاراگراف (رایج ترین)
      2. لیست گلوله ای و شماره گذاری شده
      3. جدول (حداقل رایج)

      این قانون بسیار ساده است. هر نوع قطعه ویژه ای را که در SERP مشاهده می کنید ، با آن نوع در محتوای خود مطابقت دهید.

      به عنوان مثال ، اگر می بینید که یک پاراگراف برجسته برای اصطلاحی که می خواهید برای آن بهینه سازی کنید ظاهر می شود ، پس باید مکانی برای افزودن یا تنظیم دو یا سه جمله متن پیدا کنید. با این حال ، اگر می بینید لیست گلوله ای ظاهر می شود ، باید لیست مشابه گلوله دار را به محتوای صفحه خود اضافه کنید.

      قانون شماره 5: هرگز از نام تجاری خود در متن قطعه ویژه استفاده نکنید

      این اشتباهی است که ما همیشه هنگام بهینه سازی برای قطعه ویژه مشاهده می کنیم. یک شرکت قوانین 1-4 را درست دریافت می کند اما از برخی زبان ها استفاده می کند که نتیجه را برای قطعه ویژه غیرقابل قبول می کند.

      نام های تجاری یکی از نمونه های چنین زبانی است.

      به یاد داشته باشید که قطعه های برجسته برای سوخت رسانی جستجوی صوتی استفاده می شوند. دستگاه هایی مانند Google Home آنچه در قطعه ویژه است را مستقیماً برای کاربران بازخوانی می کنند. این بدان معنی است که آنچه در قطعه ویژه وجود دارد ، باید در این زمینه کاملاً منطقی باشد.

      به عنوان نمونه ، به این فکر کنید که آیا وگمنس سعی در بهینه سازی قطعه ویژه “مزایای سلامتی آووکادو” داشت. بیایید بگوییم که ما برای بهینه سازی قطعه ویژه از جمله زیر استفاده کردیم:

      آووکادو از وگمنس فواید زیادی برای سلامتی دارد زیرا منبع بزرگی از ریبوفلاوین ، ویتامین C و پتاسیم است.

      اگر از جستجوی صوتی خوانده شود ، این ممکن است گیج کننده باشد. این کاربر به دنبال مزایای عمومی مربوط به آن بود همه آووکادو، نه فقط آنهایی که از وگمنس فروخته شده اند.

      با جایگزینی نام تجاری با زبان عمومی ، این امر به محتوای شما فرصت بیشتری برای دریافت قطعه ویژه می دهد. در عوض ، بهینه سازی می تواند چیزی شبیه به این باشد:

      آووکادو فواید زیادی برای سلامتی دارد زیرا منبع بزرگی از ریبوفلاوین ، ویتامین C و پتاسیم است.

      قانون شماره 6: از زبان اول شخص استفاده نکنید

      به طور مشابه با قانون 5 ، استفاده از زبان اول شخص می تواند به دلیل پیامدهای جستجوی صوتی اشتباه باشد. با استفاده از مثال بالا ، بگذارید بگوییم متن روی صفحه که برای قطعه برجسته بهینه شده است:

      آووکادو ما فواید زیادی برای سلامتی دارد. ما آووکادو داریم که منبع بزرگی از ریبوفلاوین ، ویتامین C و پتاسیم است.

      یک بار دیگر تصور کنید اگر این جمله از جستجوی صوتی خوانده شده است؟ کاربر ممکن است گیج و مبهوت باقی بماند:

      1. چه کسی “ما” است که مورد ارجاع قرار می گیرد؟
      2. آیا این اطلاعات فقط در مورد محصول آنها صدق می کند؟

      یک بار دیگر ، به نظر می رسد که این اطلاعات ممکن است مخصوص نوع خاصی از آووکادو باشد اما به طور کلی در مورد مواد غذایی کاربرد ندارد. محدود کردن این نوع عبارات همچنین می تواند به شما در بهبود شانس دریافت قطعه ویژه کمک کند.

      قانون شماره 7: مقیاس ها ، در صورت امکان ، قطعه های برجسته را نشان می دهد

      در طول این سالها ، رفتارهای جالبی را با تکه های برجسته لیست برجسته مشاهده کرده ایم. به عنوان مثال ، می بینید که جستجوی عبارت “حق امتیاز غذا” ، قطعه ویژه زیر را ارائه می دهد:

      با این حال ، هنگام مشاهده صفحه ، هیچ لیست برجسته خاصی وجود ندارد.

      در عوض ، این صفحه به عنوان یک صفحه استاندارد دسته بندی تجارت الکترونیکی تنظیم شده است. آنچه به نظر می رسد گوگل قطعه های برجسته را از آن بیرون می کشد ، لیست های محصول جداگانه در صفحه دسته بندی است:

      به نظر می رسد همه اینها به صورت برچسب های H3 قالب بندی شده اند. این به ما نشان می دهد که در برخی از نتایج ، قطعه های برجسته می توانند از خراشیدن Google در عنوان برچسب عنوان ایجاد شوند.

      این یک فرصت جالب را فراهم می کند زیرا می توان با تنظیمات HTML ، قطعه های برجسته را مقیاس بندی کرد. برای برخی از مشتریان ما ، ما توصیه کرده ایم که HTML را در صفحات دسته از برچسب های استاندارد پاراگراف به برچسب های H2 یا H3 تنظیم کنید. این ممکن است سیگنال های قوی تری ارسال کند که می تواند بهینه سازی قطعه ویژه را در سطح جهانی مقیاس بندی کند.

      وقت بگذارید و بررسی کنید که Google قطعه های ویژه رقیب شما را از کجا می کشد. اگر عناصر متداول HTML را مشاهده می کنید ، الگوهای جهانی خود را تنظیم کنید تا به محتوای خود بهترین فرصت برای ایجاد قطعه ویژه را بدهید.

      قانون شماره 8: موقعیت هایی را که در 5 رتبه برتر قرار دارید اولویت بندی کنید

      مطالعات قبلی نشان داده است که موقعیت رتبه بندی از نظر ادعای قطعه برجسته اهمیت دارد. به زبان ساده ، هرچه رتبه شما بالاتر باشد ، شانس بیشتری در ادعای یک امتیاز دارید. یک مطالعه قبلی از AHREFs ، نشان داد که رتبه بندی نتایج در موقعیت اول 30.9٪ احتمال دریافت قطعه برجسته را دارد. موقعیت های 2 و 3 به ترتیب 23.5 و 15.9 درصد شانس داشتند.

      اگرچه این داده ها ممکن است اکنون از زمان تکثیر متفاوت باشد ، اما هنوز هم نتایج قابل توجهی برای سئوکاران دارد. هرچه سایت شما در نتایج “استاندارد” بالاتر باشد ، شانس بیشتری برای تولید یک قطعه ویژه دارد. هنگام اولویت بندی ، به دنبال کلمات کلیدی باشید که قبلاً در 5 نتیجه برتر رتبه بندی کرده اید.

      قانون شماره 9: بهینه سازی های خود را تکرار کنید

      مراحل بالا را دنبال کرده اید. شما محتوای خارق العاده ای در صفحه نوشته اید که موضوع را به صورت واضح تحت عنوان اختصاصی “What is” در بالای صفحه شرح می دهد. همچنین مطمئناً از اصطلاحات تجاری یا اصطلاحات اول شخص پاک نخواهید ماند. شما بهینه سازی های خود را به سمت تولید سوق می دهید و منتظر هستید Google دوباره محتوای شما را فهرست بندی کند.

      وقتی Google سرانجام تغییرات جدید شما را نمایه سازی کرد ، متوجه می شوید که صفحه شما هنوز قطعه ویژه را تولید نمی کند.

      اکنون زمان توقف بهینه سازی نیست. درعوض ، رویکرد خود را تکرار کنید و دوباره امتحان کنید. برای بسیاری از قطعه های ویژه ای که دریافت می کنیم ، می تواند چندین بار تکرار شود.

      در این مرحله ، من متوجه شدم که استفاده از فرآیند فوق به طور کلی 80٪ از راه را به شما می رساند. اگر نتیجه شما هنوز یک قطعه ویژه دریافت نمی کند ، متوجه شدم که تنظیمات بسیار جزئی به خوبی کار می کنند. من به طور کلی به دنبال فرصت هایی برای تعریف بهتر موضوع ، استفاده از عبارات خلاصه تر یا تست برجسته کردن حقایق مختلف خواهم بود (به قانون 3 مراجعه کنید). اگر هنوز نتایج مورد نظر خود را نمی بینید ، با تنظیمات جزئی شروع کنید و راه خود را برای کارهای بزرگتر دنبال کنید.

      اغلب اوقات ، خواهید دید که قطعه ویژه را می توان پس از چند دور تعامل به دست آورد تا زبان واقعاً کامل شود.

      نتیجه

      امیدوارم این قوانین به شما کمک کند مجموعه ای از دستورالعمل ها را دنبال کنید تا هنگام بهینه سازی برای قطعه ویژه ، آنها را دنبال کنید. بخاطر داشته باشید ، استفاده از جمله “is” و تعریف کامل موضوع در دو تا سه جمله بسیار مهم است. با پیروی از قوانین بالا ، باید بتوانید تعداد قطعه های ویژه ای را که می توانید برای سایت خود دریافت کنید ، به طور قابل توجهی بهبود بخشید.

      پست قطعه های ویژه: 9 قانون بهینه سازی اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

      مطالب مرتبط  SEL 20200515

      پاسخی بگذارید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      Back To Top