قطعنامه های 2021: 5 نکته برای تبلیغات Google Ads شما

thumbnail

اگر قطعنامه 2021 شما متوقف کردن هدر رفتن بودجه شما در AdWords و شروع به بهبود سودآوری کمپین های شما باشد ، چه می کنید؟

Google تمایل دارد اتوماسیون و پیچیدگی بیشتری را در محصولات تبلیغاتی خود ایجاد کند. اگرچه می تواند به مدیریت روزمره کمپین کمک کند ، اما به قیمت خوانایی و کنترل بر روی کمپین های شما است.

شما به عنوان یک بازاریاب باید کنترل خود را بر مبارزات و استراتژی های خود حفظ کنید. بهینه سازی های Google همیشه به نفع شما نیستند و همچنین از مارک تجاری شما اطلاع ندارند. یک راه حل می تواند استفاده از یک ابزار بهینه سازی کمپین مانند SEISO باشد. این به شما کمک می کند در حالی که مسئولیت تصمیم نهایی را بر عهده دارید ، از مبارزات خود اطلاعات کسب کنید.

برای موفقیت در سال 2021 باید بتوانید کارهای جدیدی انجام دهید: یکپارچه سازی داده های بیشتر ، کنترل کنترل بهینه سازی خودکار ، مبارزه با افزایش رقابت … اما وقت بیشتری برای این کار نخواهید داشت. بیایید 5 قطعنامه سال نو را که باید در سال 2021 تمرکز کنید بررسی کنیم:

1. SKAGs: OUT ، هدف: IN

Google از انسجام در کارزارها استقبال می کند. هرچه عملکرد مشابه کلمات کلیدی شما بیشتر باشد ، عملکرد کمپین در کل بهتر خواهد بود. این منطق استراتژی معروف بدنام گروه تبلیغات با کلمات کلیدی منفرد (یا SKAG) بوده است که چند سال پیش محبوب بود. راستش را بخواهید ، این یک آشفتگی غیرقابل کنترل بود. خوشبختانه ، اخیراً Google چند به روزرسانی ارائه داده است که SKAG ها را بی ربط می کند: به روزرسانی نوع مطابقت ، بسته کردن انواع مختلف و غیره.

بنابراین اگر سازگاری مهم است اما SKAG ها بیش از حد مجاز هستند ، چه کاری باید انجام دهیم؟ همانطور که اغلب در بازاریابی اتفاق می افتد ، ما باید با عقل سلیم کار کنیم. در این شرایط ، هدف کاربر باید ستاره شمالی باشد که کلمات کلیدی خود را در اطراف آن گروه بندی می کنید.

کاربران اینترنتی که نام برند شما را جستجو می کنند بیشتر احتمال دارد که یک بار در سایت شما تبدیل و خرید کنند. اول ، تمام کلمات کلیدی مربوط به نام تجاری شما باید گروه بندی شوند و بهترین CPA و ROAS را به همراه داشته باشند. دوم ، کسانی که کلمات کلیدی را ذکر می کنند مانند “قیمت” یا “تخفیف” سیگنال های قوی قصد خرید هستند. در حالی که عباراتی از جمله “مشخصات” ، “اندازه” یا “ضمانت” برای پیشنهاد شما مهم هستند ، CTR و CR شما پایین تر خواهد بود ، بنابراین باید برای آنها پیشنهاد کمتری داشته باشید. اگر می خواهید نتایج را بهبود ببخشید ، باید مناطقی را که می توانید در آن چیزها را بهبود ببخشید و تجارت جدیدی پیدا کنید ، تجسم و کمی کنید. ترفند این است که حساب خود را به درستی ساختار دهید.

مطالب مرتبط  SEL 20200423

این می تواند یک فرآیند زمان بر و گیج کننده باشد. یک راه آسان برای شروع استفاده از ابزارهای بصیرتی مانند SEISO است گزارش تجزیه و تحلیل Google Ads تا در درک فعالیتهای فعلی شما به شما کمک کند ..

2. تبلیغات خود را بهم بریزید ، دیگر هیچ تبلیغ بیهوده ای خرج نکنید

با ده ها کمپین ، صدها کلمه تبلیغات کپی و ده ها هزار کلمه کلیدی ، مراقبت دقیق از هر یک از آنها می تواند طاقت فرسا باشد. با این حال این کلید موفقیت شماست. عملکرد ضعیف نشان دهنده بخشی از سرمایه گذاری Google Ads شما است که نمره کیفیت پایینی دارد یا به اندازه کافی تبدیل نمی شود. هر چه زمان بیشتر می شود ، نگه داشتن مسئولیت در مورد امور زمان بیشتری می گیرد زیرا شما هر روز اصطلاحات خبری را اضافه می کنید و کپی می کنید. پس از چند سال می تواند غیر قابل کنترل شود.

برای کاهش هزینه های تلف شده ، باید به دو گزارش بپردازید: نمره کیفیت و گزارش جستجوی جستجو برای تجزیه و تحلیل اصطلاحات جستجوی تبلیغات شما.

همچنین می توانید با استفاده از ابزار رایگان تمیز کردن SEISO در وقت خود صرفه جویی کرده و پس انداز بالقوه خود را کمی کنید. مشاهدات ما با بیش از 6000 حساب ماهانه حسابرسی شده این است که بازاریابان به طور متوسط ​​می توانند با پیرایش شاخه های مناسب تا 32٪ در هزینه های خود صرفه جویی کنند و تأثیری در عملکرد ندارند.

3. نقاط قوت خود را دو برابر کنید

اغلب تبلیغ کنندگان فکر می کنند برای افزایش فروش خود مجبورند کلمات کلیدی جدیدی را خریداری کنند.

اگرچه این درست است ، اما اطمینان از داشتن حداکثر سهم بازار در کلمات کلیدی که بیشترین سود را برای آنها دارید (البته فراتر از ترافیک مارک دار) حداقل به همان اندازه مهم است!

بهترین راه برای اطمینان از از دست ندادن هیچ فرصتی ، نظارت بر میزان سهم نمایش شما در Google Ads SERPs است.

برداشت های از دست رفته نشان دهنده فرصت های از دست رفته در جستجوهای مربوط به کلمات کلیدی است که انتخاب می کنید پیشنهاد دهید. شما باید بر روی 10 کمپین برتر تمرکز کنید و سهم بازار رقبا را بررسی کنید و هنگامی که به شما نمایش داده نمی شود از نزدیک نظارت کنید.

به طور متوسط ​​، 94٪ از کاربران SEISO می بینند که هنگام اجرای اولین ممیزی ، همیشه در اصطلاحات جستجوی برتر SERP حضور ندارند.

4. آنرا بدرخشید

کپی و تصاویر بصورت فزاینده ای در مبارزات نقش مهمی دارند. از آنجایی که یک کاربر روزانه در معرض بیش از 6000 تبلیغ قرار دارد ، باید فرصت داشته باشید تا فرصتی برای جلب توجه او داشته باشید.

مطالب مرتبط  20201124 SEL مختصر

کیفیت خلاقیت در عملکرد تبلیغات Facebook Ads تا 80٪ وزن دارد و روند مشابهی را در Google Ads مشاهده می کنیم.

و اهمیت بصری نیز در شبکه Google Ads در حال افزایش است!

راز بهینه سازی تبلیغات و خلاقیت ها تسلیم شدن در برابر قدرت آمار است. هرگز نمی توانید به طور قطع بدانید کدام یک از خلاقیت ها بهترین عملکرد را دارد ، اما اکنون می توانید به راحتی بهترین حدس های خود را بسنجید. عدد جادویی بین 3 تا 5 است. همیشه حداقل 3 و بیش از 5 تبلیغ در یک گروه تبلیغات آزمایش کنید.

درباره معیار فکر کنید: SEISO همچنین توصیه هایی برای بهبود زمینه های دارای اولویت به شما می دهد: بهینه سازی تبلیغات ، استفاده از افزونه های تبلیغاتی و غیره

5. بیشتر هوشمندانه هزینه کنید ، نه بیشتر

هر چه بیشتر ، گوگل درمورد رویکرد کاربر محور با فیس بوک جابجا می شود. هزینه شما نه تنها به کلمات کلیدی یا سطح قرارگیری اختصاص می یابد بلکه باید پروفایل های کاربر را نیز در نظر بگیرید.

داده ها از اطلاعات اعلامی کاربران ، زمان و مکان آنلاین بودن آنها و همچنین Google Analytics داده های به اشتراک گذاشته شده و داده های استنباط شده از سوالات جستجوی قبلی جمع آوری می شود (به عنوان مثال اگر کاربری به دنبال امتیاز بازی بیس بال باشد ، او یک علاقه مند به ورزش است). برای در نظر گرفتن نمایه های کاربر ، با ارزش ترین مخاطبان و معیارهای خود پیشنهادات را تنظیم کنید.

کلید ادغام ابعاد مخاطبان برای کمپین های شما کلیدی است: اجتماعی-جمعیتی ، زمان روز / روز هفته ، جغرافیا ، دستگاه ها و غیره.

نکات پاداش: به یاد داشته باشید که آن را به ویژه در سطح جهانی ، سپس در کمپین های برتر که تفاوت ها مهم است ، بررسی کنید.

شروع سال با وضوح خوب عالی است ، اما فقط اولین قدم است. نکته کلیدی در داشتن یک حساب کاربری Google Ads در تمام طول سال ، حفظ سرعت ثابت کار است.

در گزارش تجزیه و تحلیل SEISO چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد ، از جمله نکات تخصصی و بهترین روش های Google Ads ، تجزیه و تحلیل فعالیت حساب ، توصیه های مدیریت بودجه و بیش از 75 معیار الک شده.

آیا کمپین های تبلیغات Google شما بهینه شده اند؟ برای تست SEISO به صورت رایگان امروز ، روی این پیوند کلیک کنید: www.seiso.io/fa.

قطعنامه های پست 2021: 5 نکته برای تبلیغات Google Ads شما اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top