فیس بوک مخاطبان جدید خرید ، تبلیغات برچسب محصول اینستاگرام ، تخفیف های فروشگاه ها را آزمایش می کند

thumbnail

همانطور که وارد فصل تعطیلات می شویم ، فیس بوک چندین ویژگی جدید برای بازاریابان و مارک های تجارت الکترونیکی ارائه می دهد. همچنین در حال راه اندازی پشتیبانی تبلیغاتی برای مشاغل تحت مالکیت سیاه پوستان و آموزش و تخفیف های نرم افزاری برای مشاغل کوچک است.

تبلیغات اینستاگرام با برچسب محصولات. بیش از یک سال است که اینستاگرام برچسب های محصول را برای ارسال های ارگانیک خرید آزمایش می کند. بازاریابان می توانند آن پست ها را به عنوان تبلیغ تبلیغ کنند. اکنون ، فیس بوک روز چهارشنبه اعلام کرد ، بازاریابان می توانند بدون نیاز به رفتن به مسیر ارسال ارگانیک ، مستقیماً در Ads Manager تبلیغاتی با برچسب محصول ایجاد کنند.

برچسب های محصول با نقاط سفید نشان داده می شوند. اطلاعات کاربر ، از جمله نام محصول و قیمت نشان داده می شود وقتی کاربر نقطه را کلیک می کند. اکنون ، برچسب های محصول می توانند به قالب های تبلیغاتی عکس ، ویدئو و چرخ فلک اضافه شوند.

مخاطبان سفارشی تعامل خرید. هدف این نوع مخاطب جدید برای کمک به بازاریابان است “با انجام کارهایی مانند ذخیره محصول ، مشاهده فروشگاه یا شروع خرید ،” به افرادی که قبلاً به محصول یا مارک خود علاقه نشان داده اند ، برسند. “

مطالب مرتبط  چگونه SEO می تواند داشبورد ورود به سیستم سرور رایگان ایجاد کند تا ترافیک ورودی به وب سایت شما را بهتر بشناسد

مخاطبان شبیه خرید. همانطور که از نامش پیداست ، تبلیغ کنندگان می توانند با هدف قرار دادن “خریداران” با علائق مشابه مشتریان فعلی خود در فیس بوک و اینستاگرام ، دسترسی خود را گسترش دهند.

تخفیف در فروشگاه ها. مارک های دارای فروشگاه می توانند از طریق برگه تبلیغات در مدیر بازرگانی ، فروش و تخفیف را ارتقا دهند. فیس بوک فقط در این مرحله این مورد را در ایالات متحده آزمایش می کند.

به عنوان مثال ، برای تعطیلات ، می توانید پیشنهاداتی را برای محصولات خاص ایجاد کنید – با گروه بندی آنها در مجموعه محصولات. انواع تبلیغات تخفیف موجود عبارتند از: قیمت گذاری فروش ، حداقل نیاز خرید و تخفیف همراه با کد. توجه داشته باشید ، در حال حاضر امکان تنظیم حداقل ها یا ارائه تبلیغات مانند حمل و نقل رایگان ، مشتری بار اول یا تخفیف های دیگر وجود ندارد.

گزینه های تنظیم پیشنهادات تخفیف برای فروشگاه فیس بوک شما. تصویر: فیس بوک.

خواندن: آنچه بازاریابان باید در مورد فروشگاههای فیس بوک بدانند

آموزش SMB و # جمعه سیاه بخرید. مشاغل متعلق به سیاه پوستان به ویژه در طی همه گیر شدن مورد لطمه واقع شده اند. فیس بوک می گوید 41٪ از مشاغل متعلق به سیاه پوستان به دلیل COVID-19 در ایالات متحده تعطیل شده است هر جمعه تا 27 نوامبر ، فیس بوک تبلیغات #BuyBlack جمعه را در سیستم عامل های خود تبلیغ می کند و یک راهنمای هدیه و فهرست کسب و کار سیاه مشاغل متعلق به دیگر تلاش ها.

مطالب مرتبط  شیرجه عمیق تر به بیشتر عوامل رتبه بندی جستجوی بینگ

مشاغل کوچک از چندین شریک martech از جمله ، Intuit ، Vimeo ، ChatFuel ، MobileMonkey ، BigCommerce و Canva در مواردی که فصل پشتیبانی نامیده می شود ، آموزش و تخفیف می دهند.

چرا اهمیت می دهیم ویژگی های جدید ، قالب های تبلیغاتی و مخاطبان خرده فروشی که روز چهارشنبه اعلام شد ، تمرکز عمدی فیس بوک در ایجاد درایورهای خرید تلفن همراه اینستاگرام و فیس بوک را تأکید می کند. این شرکت می گوید با دیدن 78٪ خریدهای آنلاین از طریق تلفن همراه و انتظار می رود این تعداد در تعطیلات افزایش یابد. با رویداد Prime Day هفته گذشته ، بسیاری از مصرف کنندگان اکنون در حالت خرید تعطیلات به سر می برند و بازاریاب ها باید به دنبال تبلیغات تعطیلات زودتر از هر زمان دیگری باشند.

پست فیس بوک مخاطبان جدید خرید ، تبلیغات برچسب محصولات اینستاگرام ، آزمایش تخفیف های فروشگاهها را اولین بار در Search Engine Land پدیدار کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top