فیس بوک “رویدادهای آنلاین پرداخت شده” را برای SMB ها و دیگران رایگان آغاز می کند

thumbnail

فیس بوک می خواهد به مشاغل کوچک (SMBs) کمک کند تا از بحران COVID جان سالم به در ببرند – و درآمد کسب کنند.

چند ماه پیش ، این شرکت 100 میلیون دلار کمک بلاعوض و اعتبار تبلیغاتی برای SMB ها اعلام کرد. بعداً برای کمک به SMB ها به فروش آنلاین ، فروشگاه های فیس بوک را معرفی کرد. و امروز این محصول جدید را برای کسب درآمد از کلاس ها و رویدادهای آنلاین اعلام کرد ، “واقعاً” ، “رویدادهای آنلاین پرداخت شده”.

کانال جدید بالقوه قدرتمند. رویدادهای آنلاین پرداخت شده در حال حاضر محصولی رایگان است که به “مشاغل ، سازندگان ، مربیان و ناشران رسانه” امکان می دهد تا رویدادها یا کلاس های پرداخت شده را بصورت آنلاین ترتیب دهند و 100٪ درآمد خود را حفظ کنند – به جز در iOS ، جایی که میزبان رویداد باید 30٪ از آنها را کنار بگذارند ” مالیات اپ استور ، “همانطور که فیس بوک آن را صدا زد.

پیشنهادات خود شامل است: میزبانی ، تبلیغ ، فروش بلیط و پردازش پرداخت همه ارائه می شود. مشاغل ، ناشران ، سازندگان و مربیان می توانند تعیین کنند که آیا در اینجا واجد شرایط هستند یا خیر.

بازاریابان این رویداد را ایجاد می کنند ، آن را به دنبال کنندگان ارگانیک خود و یا از طریق تبلیغات فیس بوک تبلیغ می کنند و از طریق فیس بوک پرداخت می کنند. (برای دریافت پرداخت باید یک حساب بانکی را پیوند دهید.) سازندگان رویداد نیز باید سیاست های کسب درآمد شریک شرکت و سایر الزامات را رعایت کنند.

مطالب مرتبط  امیدواریم COVID-19 یک رویداد "انقراض گسترده" برای مشاغل کوچک نباشد

یکی دیگر از مزایای استفاده از این محصول ، بازاریابان می توانند مخاطبان سفارشی را از شرکت کنندگان در رویداد یا کلاس ایجاد کنند.

پرداخت اپل و اندروید جریان دارد

هیچ هزینه ای برای یک سال فیس بوک می گوید که هیچ هزینه احتمالی “حداقل برای سال آینده” را دریافت نمی کند. یک بدبین می گوید این راهی است که شرکت می تواند تصویب محصول را هدایت کند تا اینکه یک پایگاه بزرگ و نصب شده از کاربران داشته باشد. اما تا حدی که در واقع می تواند به ایجاد درآمد برای SMB کمک کند ، بسیار با ارزش است.

نمایندگان این شرکت در اوایل امروز با یک تماس مطبوعاتی در مورد درخواست خود مبنی بر چشم پوشی اپل از کاهش 30 درصدی درآمد App-Store صحبت زیادی کردند. بنا به گزارش اپل کاهش یافته است. اینجاست که بیشتر سوالات مطبوعاتی متمرکز شده اند و به همین ترتیب زمان آن نبود که سؤالات خاص مربوط به محصول را بپرسیم. با این حال من از طریق ایمیل با فیس بوک پیگیری کردم.

فیس بوک به من گفت در حال حاضر با فروشگاه های فیس بوک ادغام نشده است. با این حال ، به زودی ، “مارک ها و سازندگان قادر خواهند بود محصولات را از فروشگاه یا فروشگاه فروشگاه فیس بوک خود قبل از پخش زنده برچسب گذاری کنند و این محصولات در پایین فیلم نشان داده شود تا مردم بتوانند به راحتی برای یادگیری بیشتر و خرید ضربه بزنند. ما در حال شروع به آزمایش این کار با مشاغل در فیس بوک و اینستاگرام هستیم و در ماه های آینده آن را به صورت گسترده تر بررسی خواهیم کرد. ”

مطالب مرتبط  تلفن را انتخاب کنید ، نئو. چرا تماس با Analytics یکی از استراتژی های کم ارزش بازاریابی است.

توصیفات مثبت SMB. این تماس چندین SMB را که بتا این سیستم عامل را آزمایش می کردند به نمایش گذاشت. همه آنها توصیفات خوش ذوق و جذاب را ارائه می دادند ، و یکی آن را “تغییر دهنده بازی” توصیف می کرد. فیس بوک می گوید که سازندگان رویداد از ابزار “میزبان مذاکرات متخصص ، رویدادهای بی اهمیت ، ضبط پادکست ، مسابقات بوکس ، کلاس های آشپزی ، دیدارهای صمیمی و سلام ، کلاسهای بدنسازی و موارد دیگر” استفاده کرده اند.

فیس بوک افزود که رویدادهای آنلاین پولی بلافاصله در ایالات متحده و 19 کشور دیگر از جمله کانادا و مکزیک ، کشورهای مهم اروپایی و بخش هایی از آسیا در دسترس خواهند بود.

چرا اهمیت می دهیم چیزهای بیشتری برای یادگیری و درک درباره رویدادهای آنلاین پولی وجود دارد. اما می تواند به یک سرمایه گذار جدید و کانال فروش برای SMBs و بسیاری از بازاریابان دیگر تبدیل شود. این برنامه همچنین محتوای ویدیوی بزرگتر و استراتژی های پخش مستقیم فیس بوک را بازی می کند. و این به عادی سازی بیشتر رویدادها و کلاس های آنلاین برای مصرف کنندگان کمک خواهد کرد.

فیس بوک خود را به عنوان قهرمان منافع تجاری کوچک قرار می دهد. این نمونه ای از “علاقه به روشنفکر خود” است.

پست فیس بوک “رویدادهای آنلاین پرداخت رایگان” را برای SMB ها و دیگران راه اندازی می کند برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top