فیس بوک دستورالعمل بهینه سازی بودجه کمپین را دوباره به دست آورد

thumbnail

در واژگونی ، فیس بوک دیگر به تبلیغ کنندگان نیاز نخواهد داشت که از ویژگی خود بهینه سازی بودجه کمپین (CBO) در تبلیغات استفاده کنند. تبلیغ کنندگان این انتخاب را دارند که بودجه ها را در سطح کمپین یا سطح تنظیم تبلیغات اداره کنند.

انتخاب تبلیغ کننده. سخنگوی فیس بوک در گفتگو با دوشنبه ، سخنگوی فیس بوک گفت: “برای ارائه انعطاف پذیری و انتخاب در تبلیغ استراتژی های خرید ، تصمیم گرفتیم که مهاجرت اجباری برای بهینه سازی بودجه کمپین (CBO) را دنبال نکنیم.” “در حالی که ما هنوز معتقدیم که CBO سود و عملکرد را افزایش می دهد ، ما به سمت ارائه CBO به عنوان یک گزینه و نه به عنوان یک الزام حرکت خواهیم کرد.”

مطالب مرتبط  پاسخ: اجرای CCPA در اینجا است. آنچه بازاریابان باید بدانند

در ابتدا فیس بوک قصد داشت تا ماه سپتامبر گذشته همه کمپین ها را به CBO منتقل کند ، اما سوئیچ را خاموش کرده است. با CBO ، الگوریتم فیس بوک به طور خودکار تخصیص بودجه را در بین تبلیغات موجود در یک کمپین بهینه می کند.

چرا اهمیت می دهیم بسیاری از تبلیغ کنندگان در برابر این تغییر فشار آورده اند و می گویند اغلب وقتی می توانند بودجه ها را در سطح مجموعه آگهی تنظیم و کنترل کنند ، نتایج بهتری را مشاهده می کنند. ماه هاست که تبلیغ کنندگان CBO را با نتایج مختلط آزمایش می کنند.

فیس بوک بدیهی است که تبلیغ کنندگان را می شنید که می گویند از این حکم راضی نیستند ، و اکنون آنرا به کلی کنار گذاشته اند. همانطور که سخنگوی این شرکت خاطرنشان می کند ، با این حال ، فیس بوک هنوز به کارایی CBO و توانایی الگوریتم آن در به حداکثر رساندن نتایج عملکرد اعتقاد دارد. در حال حاضر فقط به زور متوقف می شود.

مطالب مرتبط  Google Chrome برای خنثی کردن تبلیغات صفحه نمایش مکش باتری و داده

این تصمیم در حالی صورت می گیرد که تبلیغ کنندگان در طول بحران کوروی ویروس هزینه های خود را پس می گیرند ، اما ما به ما گفتیم ، این تصمیم ربطی ندارد و دائمی است.

پستی که فیسبوک در دستور کار بهینه سازی بودجه کمپین قرار می گیرد ، برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top