فیس بوک تست موارد استثنای ایمنی نام تجاری برای تبلیغ کنندگان

thumbnail

فیس بوک امروز اعلام کرد امسال آزمایش استثنائات عنوان خبرخوان را برای تبلیغ دهندگان آغاز می کند. فیس بوک با بیان نگرانی های ایمنی برند توسط تبلیغ دهندگان ، می گوید این ویژگی جدید به بازاریابان امکان می دهد تبلیغات خود را در کنار محتوای بالقوه حساس نشان دهند یا نه: “به عنوان مثال ، یک شرکت اسباب بازی کودکان ممکن است بخواهد از محتوای مربوط به یک نمایش جنایی جدید جلوگیری کند ، بنابراین آنها می توانند عنوان “جنایت و تراژدی” را انتخاب کنند. “

موارد استثنا به گفته سخنگوی فیس بوک ، همراه با جنایت و تراژدی ، سایر مواردی که در حال آزمایش هستند شامل اخبار و سیاست ها و مسائل اجتماعی هستند. ایده این است که به تبلیغ دهندگان کنترل بیشتری در مورد مکان نمایش تبلیغات آنها در اخبار کاربر بدهد و بدان معنی است که مارک ها قادر خواهند بود اطمینان حاصل کنند که محصولات و خدمات آنها در کنار موضوعاتی که برند با آنها ارتباط برقرار نمی کند یا به آنها اعتقاد ندارند نشان داده نمی شود. فیس بوک می گوید آنها “همچنان در طول آزمون به گوش دادن و یادگیری خود ادامه می دهند” ، بنابراین ممکن است موارد اضافی بیشتری اضافه شود یا موارد استثنا شده در حال برنامه ریزی تکامل یابد.

ایمنی برند این اطلاعیه با توجه به آشفتگی سیاسی که از سال 2021 آغاز شد و اقدام سریع بسیاری از مارک ها برای اطمینان از عدم حساسیت تبلیغات و پیام های ارگانیک یا موقعیت نامناسب ، حتی بیشتر مورد توجه است. ایمنی برند با 2021 موضوع جدیدی نیست ، اما با توجه به تلاش شرکت ها برای جلوگیری از موانع جنبش های سیاسی افراطی که در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک گسترش یافته اند ، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

مطالب مرتبط  20201117 SEL مختصر

کارشناسان ایمنی برند توضیح می دهند که موارد استثنا (به ویژه در مورد اخبار جدید) همیشه بهترین گزینه برای تبلیغ کنندگان نیستند. ناندینی جامی در اوایل ماه جاری به Search Engine Land گفت: “مارک ها عادت کرده اند که پس از وقایع منفی خبری ، تبلیغات را مسدود کنند و یا آنها را به طور کامل مکث کنند.” با این حال ، تبلیغات مجاور با منابع خبری معتبر اغلب می تواند به ایجاد اعتماد در مورد مارک ها کمک کند.

ملاحظات حریم خصوصی در این اطلاعیه به ملاحظات مربوط به حریم خصوصی کاربران نیز اشاره شده است ، اما وقتی از آنها نظر خواسته شد ، پاسخ فیس بوک مبهم بود: “حریم خصوصی هسته اصلی همه ابزارهایی است که ما توسعه می دهیم و این محصول تفاوتی ندارد.” پلت فرم شبکه های اجتماعی تحت اتحاد جهانی برای رسانه های مسئول (GARM) برای کمک به بهبود ایمنی دیجیتال کار می کند و این اعلامیه تحت این ابتکار عمل می شود.

در یک وبلاگ اکتبر 2020 ، میشل پروتی ، مدیر ارشد حریم خصوصی فیس بوک ، محصول گفت که فرآیند بررسی حریم خصوصی به روز شده در شبکه اجتماعی “کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هر محصول یا ویژگی جدید با حفظ حریم خصوصی ساخته شده است ، به این معنی که ابزارها و فرایندهای مناسب برای به خطرات احتمالی کمک کرده و از اطلاعات مردم محافظت کنید. ” هنوز مشخص نیست که چگونه این فرآیند با حذف موضوع تبلیغات جدید بازی می کند.

مطالب مرتبط  ویدیو: پورنا ویرجی از مایکروسافت درباره گنجاندن و دسترسی به جستجو

سخنگوی ارتباطات فیس بوک به Search Engine Land گفت: “این اولین بار است که یک محیط Feed از طریق کنترل ها مدیریت می شود. قبل از انتشار ، ضمن احترام به تعهد به حریم خصوصی ، باید عملکرد و اثربخشی آگهی را درک کنیم. این عوامل بدان معنی است که این یک فرایند پیچیده و زمان بر است و ما متعهد هستیم که کارها را برای به دست آوردن درست انجام دهیم. “

چرا اهمیت می دهیم استثنائات موضوعی تست فیس بوک برای تبلیغ کنندگان می تواند به بازاریابان کنترل بیشتری بر گزینه های ایمنی نام تجاری خود بدهد. پیش از این ، تبلیغ کنندگان لیست های بلوکی از کلمات کلیدی ایجاد می کردند تا آنها را حذف کنند ، اما این گزینه می تواند به شما در کنترل محل تبلیغات در News News Facebook ، به ویژه در مورد محتوای حساس ، نظارت بیشتری داشته باشد. بسیار مهم است که تبلیغ کنندگان موارد استثنا را جدی بگیرند و بفهمند پیامدهای استثنای گسترده برای مارک های تجاری و معیارهایشان چه معنایی دارد. اگرچه منطقی است که مارک تجاری کودکان موضوعاتی مانند جرم و فاجعه را از تبلیغات خود حذف کند ، اما ممکن است تفاوتهای بیشتری در مورد سایر مارک ها در مورد اخبار و موارد استثنای موضوعات اجتماعی وجود داشته باشد.

پست فیس بوک در مورد آزمایش موارد استثنا در مورد ایمنی برند برای تبلیغات اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top