فیسبوک ساعتها و خدمات را برای ارتباطات COVID-19 به پایان می رساند

thumbnail

فیس بوک از انتشار امکان بروزرسانی ساعت و تغییرات خدمات در صفحات فیس بوک جمعه خبر داد. مشاغل می توانند خود را “به طور موقت بسته” (مانند Google برای کسب و کار من) نشان دهند یا انواع دیگری از تغییرات را گزارش دهند ، که به شیوع coronavirus پاسخ می دهند (به عنوان مثال ، حضور در کلاس ، کلاسهای آنلاین یا ارائه تجارت الکترونیکی).

مشاغل همچنین می توانند پستها را به بالاترین زمان خود بچسبانند ، به عنوان ابزاری دیگر برای برقراری ارتباط پیام به مشتریان.

تغییرات و جایی که آنها ظاهر می شوند. فیس بوک می گوید برای ایجاد تغییرات ، به صفحه تنظیمات -> اطلاعات صفحه -> تغییرات خدمات موقت بروید. مشاغل می توانند نشان دهند که مکان به طور موقت بسته شده است یا گزینه های دیگر را با عنوان “Open with Changes Service” انتخاب کنید.

در زیر صفحه های سرپرست هنگام ظاهر شدن در تلفن همراه قرار دارند.

فیس بوک می گوید این به روزرسانی ها یا تغییرات در این قسمت ظاهر می شوند:

  • خود صفحه کسب و کار
  • پیش نمایش صفحه
  • نتایج جستجو
  • لیست های سرآمد منابع محلی در فیس بوک
مطالب مرتبط  درک سال 2020: اولویت ها و فرصت های جدید بازاریابی در میان هرج و مرج

در زمینه لیست ها ، فیس بوک از مثال تحویل غذا استفاده می کند: “در داخل رویدادها ، اگر افراد به دنبال لیست برجسته” مکانهایی هستند که ارائه می دهند “، مشاغل را مشاهده می کنند که نشان می دهد خدمات آنها شامل تحویل نیز می شود.” احتمالاً جستجوی مکانهایی که امکان استفاده از محل اقامت یا تحویل را دارند ، همان اطلاعات را نشان می دهد.

در زیر تصویری از قبل از نمایش یک صفحه رستوران که خود را به طور موقت بسته کرده است نشان می دهد.

هیچ بحثی در مورد API یا اینکه آیا این تغییرات در هر مقیاس برای زنجیرها و مارک های چند مکان ممکن است ایجاد شود وجود ندارد. به نظر می رسد در این مرحله یک فرایند دستی است.

مطالب مرتبط  آنچه Prime Day برای خرده فروشی تعطیلات سال 2020 نشان می دهد

چرا اهمیت می دهیم رسانه های اجتماعی کانال مهمی برای ارتباط با مشتری است. و هیچ پلتفرمی غیر از گوگل دارای مقیاس و مقیاس قابل مقایسه ای نیست. طبق جدیدترین شماره های عمومی ، فیس بوک بیش از 150 میلیون مشاغل در این سکو دارد که در سطح جهان بیش از 90 میلیون نفر از آنها مشاغل کوچک هستند. در حین شیوع سایت ، ترافیک گسترده ای مشاهده شده است اگرچه بدون درآمد تبلیغی مربوطه رخ می دهد.

این شرکت 100 میلیون دلار کمک مالی و اعتبار تبلیغاتی به SMBs انجام داده است. این مرکز همچنین دارای یک منبع منبع با اطلاعات مربوط به COVID ، نکات و توصیه های بهترین شیوه ها است.

پست فیس بوک ساعتها به پایان می رسد و به روز رسانی خدمات برای ارتباطات COVID-19 برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top