فناوری موجب نجات مشاغل خرده فروشی از زیر بار رفتن می شود

thumbnail
اعتبار تصویر: Lightspeed

همه گیری در حال تغییر بازی برای خرده فروشی ، و سریع است. نه تنها رقابت شدیدتر از هر زمان دیگری است ، بلکه ویروس کرونا باعث کاهش چشمگیر میزان بازدید در فروشگاه ها شده است و این امر باعث شده است که خرده فروشان از بین مردم متمایز نشوند.

در حالی که این وضعیت برخی از شرکت ها را مجبور به تعطیلی کرده است ، اما بسیاری متوجه شده اند که اگر می خواهند سود خود را به دست آورند و سود خود را به حداکثر برسانند ، باید با استفاده از فناوری های جدید با مدل های تجاری انعطاف پذیرتری سازگار شوند. برای اینکه رقابتی باقی بماند ، تجربیات آنلاین و آفلاین باید مصرف کننده را “واو” کند. داشتن یک محصول عالی برای جلب رضایت مشخصات خریدار امروز کافی نیست.

برای تسلط بر هنر فروش در عصر COVID ، ابتدا باید به پرداختن به جنبه های منفی خرید سنتی بپردازید. انتظار در صف های طولانی برای تسویه معاملات و غرق شدن در جمع زیادی از بارزترین نقاط درد مشتری است. خرده فروشان باید بدانند که تجارب خرید باید سریع و بدون درد انجام شود. فرآیندهای پرداخت باید ایمن و راحت باشد. به ویژه در تبدیل مشتری به مشتری وفادار باید تلاش بیشتری کرد.

برای بیرون آوردن خریداران احتمالی از خانه و ورود به فروشگاه های فیزیکی آنها ، خرده فروشان باید با اضافه کردن حس های خلاقانه برای تعامل و طنین انداز کردن مردم ، محدوده خرید درون فروشگاهی را با خدمات مشتری استثنایی بالا ببرند. سایت های تجارت الکترونیکی و تجربیات مجازی باید ساده ، سریع و کاربرپسند باشد. سوز مخفی برای این مشاغل دشوار در توانایی ترکیب دو سیستم عامل و ایجاد یک استراتژی خرده فروشی همه جانبه برای ارائه بهترین تجربه ممکن در اطراف ، بدون نیاز به انتخاب یکی یا دیگری است. در اقتصاد مدرن امروز ، مشتری متصل به هم نباید یکی را انتخاب کند.

فروشگاه مجازی باید توسعه یافته فروشگاه فیزیکی و بالعکس باشد ، و شرکتهای آینده نگر شروع به ایجاد اختلال در بازار خرده فروشی از طریق تحول دیجیتال کرده اند که یک مدل تجاری پایدار ایجاد کرده است که حتی COVID نمی تواند آن را از بین ببرد.

در حالی که خدمات ضروری مانند فروشگاه های مواد غذایی از بحران سرمایه گذاری کرده اند ، واقعیت این است که بیشتر خرده فروشان از نظر مالی با مشکل روبرو بوده اند. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، فناوری های بدون تماس مانند سیستم فروش خرده فروشی Lightspeed (POS) با کمک به مغازه داران در مدیریت معاملات و فعال کردن فرآیندهای پرداخت بدون درز از یک صفحه لمسی بصری ، تجربه های شخصی را ارائه می دهند. افزایش چشمگیر پیاده سازی سخت افزار و نرم افزار چابک از این قبیل ، ناشی از نیاز به ایمنی بوده است. روزهایی که مردم بدون قصد خرید در یک مرکز خرید گشت می زدند ، مدت ها گذشته است. امروزه مردم می خواهند تجارب خریدشان سریع ، ایمن و پربار باشد. اما چگونه باعث می شود مردم همزمان احساس امنیت و خشنودی کنند؟ سیستم های POS با تسهیل تعاملات مشتری و کارمند ، فرآیندها را ساده تر و بسیار کارآمدتر می کنند ، به طوری که مردم نیازی به آویزان شدن در انتظار و ایجاد جمعیت خرد کننده ندارند. خرده فروشانی که اهمیت سازگاری با انتظارات مشتری و تغییر نیازها را درک می کنند ، بقای آنها را در میان اوقات بی سابقه و فراتر از آن تضمین می کنند.

بیماری همه گیر فروش تجارت الکترونیکی را به بالاترین حد خود رسانده است. این واقعیت جدید بسیاری از خرده فروشان را مجبور کرده است تا بخشی از تجارت خود را به صورت آنلاین برای اسکان این مشتریان جابجا کنند و کارشناسان معتقدند این تغییرات در سبک زندگی مدت ها پس از فروپاشی همه گیر ادامه خواهد داشت. شرکت هایی مانند سرعت نور نه تنها به ارائه تجارب سریعتر و شخصی تر برای فروشگاه سنتی کمک نمی کنند بلکه آنها به خرده فروشان با ابزارهایی برای ساخت وب سایت های غنی از ویژگی که ترافیک آنلاین بیشتری ایجاد می کنند ، کمک می کنند.

سازگار شدن با بازار خرده فروشی همیشه در حال تغییر

اعتبار تصویر: Lightspeed

فشار قابل توجهی بر خرده فروشان برای ارائه تجارب خرید بیشتر از گذشته وجود دارد. بحران COVID نحوه خرید و خرید ما را کاملاً تغییر داده است. عادات خرید مصرف کنندگان از کالاهای داوطلبانه مانند تعطیلات ، لباس و اتومبیل های لوکس به وسایل ضروری مانند مواد غذایی و وسایل ضروری خانه منتقل شده است. در حقیقت ، بسیاری از خرده فروشان مشهور لباس از زمان ابتلا به بیماری همه گیر در اوایل سال جاری ، مجبور به تعطیلی یا ورشکستگی شدند. Inditex ، شركت خرده فروش مد زارا ، در ماه ژوئن خبرهای اصلی خود را برای بسته شدن 1200 فروشگاه سنتی در سراسر جهان ، با بیشترین تمرکز در آسیا و اروپا ، در تلاش برای افزایش فروش آنلاین منتشر کرد.

مطالب مرتبط  Google به غروب آفتاب تبلیغات گالری بتا ، تمرکز خود را بر روی پسوند تصویر

خرده فروشی هایی که بتوانند خود را با بازار همیشه در حال تغییر سازگار کنند ، نه تنها زنده می مانند ، بلکه در نهایت سود می برند. خریداران امروز انتظار یک تجربه خرید متناسب با نیازهای فردی آنها را دارند. برخلاف رویکرد یکسان و متناسب با خدمات در گذشته ، آنچه آنها به دنبال آن هستند ارتباط با مارک ها به روشهای به یاد ماندنی و شخصی است.

نیروگاه خدمات جریان رسانه ای Netflix از پایان سال 2019 تعداد ثبت نام ها را دو برابر مشاهده کرده است. این به این دلیل است که با استفاده از داده های قدرتمند و بصیرت آمیز ، عادات مشاهده مشترکان خود را تجزیه و تحلیل می کند ، به شما اجازه می دهد محتوا را براساس تنظیمات شخصی خاص یا نمایش های قبلی تماشا کنید. برای اینکه Netflix همچنان در خط مقدم صنعت پخش رسانه ای باقی بماند ، باید با ارائه مداوم محتوای بهتر و پیمایش آسان رابط ها ، تجارب مطلوب کاربر را حفظ کند.

همه نمی توانند با Netflix رقابت کنند. اما با ترکیب صحیح فناوری های فروشگاهی و آنلاین ، حتی مشاغل کوچک تر نیز می توانند رضایت مشتری را افزایش دهند. به عنوان مثال ، ابزاری که در پاسخگویی به مشتریان در اسرع وقت کمک می کنند ، می توانند تا حد زیادی در درک یک تجارت تأثیر بگذارند. افرادی که به دنبال راحتی هستند به زمان حساس هستند و فناوری مناسب فروشگاه می تواند به آن کمک کند. تجزیه و تحلیل در زمان واقعی برای درک بهتر آنچه که مشتری ترجیح می دهد و آنچه او را مجبور به خرید بیشتر می کند – در فروشگاه فیزیکی و مجازی – می شود ، روش دیگری برای آماده سازی برای این شرایط طبیعی جدید است.

فروشگاه در مقابل آنلاین

اعتبار تصویر: Pixabay

مصرف کننده باهوش امروز اینترنت ساعاتی را صرف انجام تحقیقات آنلاین کرده است تا مطمئن شود محصول مناسب خانواده خود را مقایسه ، انتخاب و در نهایت خریداری کرده است. میلیون ها نفر در حال حاضر آنلاین هستند و به دنبال محصولات با کیفیت متناسب با بودجه آنها هستند. پس چرا کسی از لباس راحت خود بیرون آمده و به فروشگاه می تازد وقتی می تواند بدون نیاز به ترک خانه از ابتدا کالاهایی را به راحتی درب منزل تحویل بگیرد؟ زیرا بهتر است برخی از موارد بصورت آفلاین خریداری شوند.

تجربه آنلاین یکپارچه باید تجربه ای باشد که کارایی و راحتی را به همراه داشته باشد. با این حال ، تجارت الکترونیکی معایبی دارد که خارج از کنترل یک تجارت است. بسته های دزدیده شده ، عدم توانایی لمس یا امتحان محصول و تأخیر در خدمات تحویل ، به ویژه در هنگام شیوع بیماری ، همه موارد منفی به اندازه کافی قوی هستند تا مردم را از اتاق نشیمن خود خارج کرده و به مراکز خرید برگردانند.

بگذریم ، بسیاری از مردم هنوز از مرور وب فروشگاه مورد علاقه خود لذت می برند. آجر و ملات جایی است که می توانید با آن آیفون اپل را لمس کنید ، اندازه های کوچک و متوسط ​​را قبل از خرید مقایسه کنید ، با انسان های دیگر که می توانند به س questionsالات پاسخ دهند تعامل داشته باشید و با خریدهایی که در همان روز انجام می دهید کنار بروید. خرده فروشانی که ارزش برقراری ارتباط معنی دار را درک می کنند ، با استفاده از فناوری برای ایجاد روابط محکم با مشتریان خود سفرهای شخصی سازی می کنند تا نه تنها انتظارات آنها را برآورده کنند ، بلکه خریداران مکرر را نیز تشویق می کنند.

مطالب مرتبط  SEL 20200717

با تشویق این نیاز به خدمات مشتری برتر فروشگاهی ، خرده فروشان به دستگاه های بصری روی می آورند تا به آنها در درک بهتر مشخصات خریدار کمک کند. در جایی که بسیاری از مشاغل زمانی از فراموشی عمومی درباره نیازها و خواسته های مشتریان خود رنج می بردند ، اکنون می توانند اطلاعات مربوط به عادات خرید و سایر موارد را در زمان واقعی به دست آورند. سیستم های POS به دلیل توانایی آنها در جمع آوری اطلاعات هوشمندانه مشتری ، پردازش معاملات و موجودی در حال حرکت ، امکان پرداخت غیرمستقیم و توانمند سازی کارکنان برای فروش از هرجای فروشگاه در بین بازرگانان محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. از این فناوری پیشرفته برای کاهش رضایت مشتری با کاهش صف طولانی در فروشگاه و تسریع در زمان پرداخت استفاده شده است.

بارزترین مزیت خرید آنلاین راحتی است. زمان انتظار طولانی و ازدحام احتمالی مرتبط با تجربه خرید سنتی می تواند برای بعضی ها مضر باشد. مردم می خواهند قیمت و کیفیت محصول را در زمان خود و در خانه های خود مقایسه کنند. مشتری ها همانطور که در فروشگاه های فیزیکی انتظار دارند ، تجربه شخصی خرید بصورت آنلاین را دارند. سیستم های نرم افزاری با قابلیت استفاده بسیار خوبی وجود دارد که به کسب و کارها کمک می کند تا خود را برای ارائه تجارب عالی مشتری ارائه دهند. نرم افزار POS مبتنی بر ابر ، خرده فروشان را قادر می سازد موجودی فیزیکی خود را با فروشگاه های تجارت الکترونیکی خود هماهنگ کنند تا مشتریان بیشتری را به صورت آنلاین افزایش دهند و سود خود را افزایش دهند. به عنوان مثال ، سیستم POS بصری Lightspeed همه اینها را در کف دست شما بسته بندی می کند.

آینده خرده فروشی چگونه است

اعتبار تصویر: Pixabay

تأثیر اقتصادی و اجتماعی همه گیری جهانی عادت های خرید را وادار به یک چشم برهم زدن تغییر داده است. این تغییرات شدید این س promال را به وجود می آورد – آیا این تغییر در رفتار مصرف کننده هرگز به روال گذشته برمی گردد؟ متأسفانه ، هیچ کس نمی تواند آینده را پیش بینی کند. آنچه که امروز می دانیم این است که رمز بقای هر تجارت در درک بهتر ، انطباق و پاسخگویی به نیازها و خواسته های مشتریان است و فناوری به آنها در رسیدن به آنجا کمک می کند. در حالی که آینده خرده فروشی نامشخص است ، اما این همه گیر مطمئناً آنچه را که خریدار مدرن می خواهد و چگونگی را کشف کرده است. فعال بودن در نحوه مدیریت مشاغل خرده فروشی در این اوقات دشوار ، امری حیاتی است.

به خصوص برای مشاغل کوچکتر بسیار مهم است که در هر مکانی که خرید می کنند – خواه به صورت آنلاین باشد ، به صورت حضوری یا هر دو – با مشتریان خود دیدار کنند. بزرگترین چالش یک خرده فروش ایجاد و حفظ پایگاه مشتری وفادار است. با این حال بقا در اقتصاد همیشه در حال تغییر امروز نیاز به ایجاد یک مشتری معتبر دارد که مشتریان جدیدی را برای خرید معرفی می کند. فناوری به توانمندی بیشتر چابک بودن یک کسب و کار کمک می کند ، بنابراین آنها می توانند برای حفظ مشتریان وفادار و جذب مشتریان جدید ، تجارب سفارشی ایجاد کنند.

در واقع ، برخی از تغییرات حاصل از COVID منفی بوده است ، اما توجه به این نکته مهم است که شرکت هایی هستند که به دلیل استراتژی های درستی که از آن استفاده می کنند ، از آن سود می برند. شرکتهایی که توانسته اند فروشگاه آینده را دوباره تصور کنند و سازگاری های لازم را برای مبارزه از طریق آن انجام دهند ، در رتبه اول قرار گرفته اند. در پایان روز ، خرده فروشان در تلاشند تا به نتایج سودآوری برسند که فراتر از دوران پس از COVID باشد. همانطور که غول های فناوری مانند Netflix نیاز به افزایش تعداد کاربران خود دارند ، SMB ها نیز همین کار را می کنند. چه سرمایه گذاری در استراتژیهای فروشگاهی و چه در زمینه تجارت الکترونیکی را انتخاب کنید ، راه موفقیت مشخص است. فعال بودن و استفاده از چارچوب فناوری آنلاین / آفلاین برای ارائه تجارب بهتر مشتری ، بیشترین سود را به همراه خواهد داشت.

The post فناوری باعث نجات مشاغل خرده فروشی از زیر بار رفتن شد اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top