فرصت های تجاری در آمازون: نه فقط برای خرده فروشان

thumbnail

وقتی به بازاریابی و تبلیغات آمازون فکر می کنید ، طبیعتاً بخش خرده فروشی به ذهن خطور می کند. اما دانیل والر ، مدیر آمازون در مرکل ، ماه گذشته این پرونده را در SMX ایجاد کرد که مارک های مسافرتی ، سرگرمی ، خدمات مالی و حتی خودرو نیز باید خود را در مورد فرصت ها آموزش دهند.

والر ، که از شش سال گذشته به نمایندگی از مشتری ها با آمازون همکاری کرده است ، نسبت به حرکاتی که تجارت الکترونیکی Behemoth انجام داده است در جهت توسعه تبلیغات جدید ، بازاریابی و ارائه محتوا که به مارک ها اجازه می دهد از سیستم عامل و شبکه خود استفاده کنند ، خوشبین است.

وی گفت: “دانستن اینكه آمازون دارای بیش از 300 میلیون حساب كاربری در سرتاسر جهان است و دانستن اینكه آنها یك تن از داده های شخص اول را دارند ، این یك بستر كلیدی است كه مارك ها برای شروع به فهمیدن و شروع به پختن در برنامه های رسانه ای خود كنند.” حضار. “حتی اگر شما خرده فروش نیستید ، حتی اگر در آمازون فروشی نکنید.”

اولین قدم این است که پیام مارک و گزاره ارزش خود را در نظر بگیرید و سپس در مورد راه هایی که می توانید خریداران را به آنچه که برند شما از طریق پیشنهادهای مختلف در آمازون و شبکه آن می پردازد ، فکر کنید.

صفحه فروشگاه آمازون

اگر محصولاتی را در آمازون می فروشید ، باید روی ساخت صفحه فروشگاه خود تمرکز کنید – قطبی که در آن می توانید تمام محصولاتی را که می فروشید در اختیار شما قرار داده و آنها را با تصاویر سبک زندگی محاصره کنید. والر گفت: این URL رایگان برای فروشندگان و فروشندگان دارای مارک تجاری در دسترس است.

با راه اندازی این صفحه فروشگاه ، اهداف و تاکتیک های زیر را در نظر بگیرید:

  • ارزشهای برند و سبک زندگی شما با برند خود را بازتاب می دهد تا خریداران آن را از وب سایت ، صفحات رسانه های اجتماعی یا سایر نقاط حضور خود تشخیص دهند.
  • ناوبری عمدی را درگیر کنید – خریدار را آسان می کند تا سبد خرید خود را پر کند.
  • اطمینان از خلاقیت در صفحه فروشگاه شما با هر رسانه پولی که برای ارسال خریدار در آنجا استفاده می کنید سازگار است.

والر خاطرنشان كرد: “آنها ممكن است در آنجا باشند تا بفهمند كه چه چیزی بین نام تجاری شما – و ارزش نام تجاری شما و ارزش محصول شما – و سایر رقبا تفاوت دارد.”

صفحات جزئیات محصول

والر گفت: محتوای پیشرفته برند (EBC) و محتوای پریمیوم A + (PAPC) در صفحات جزئیات محصول (PDP) نیز عناصر اصلی برای برندسازی برای فروشندگان و فروشندگان دارای مارک تجاری هستند. اولین مورد بدون هزینه اضافی در دسترس است در حالی که PAPC ، که گزینه های اضافی مملو از رسانه را باز می کند ، شامل یک سرمایه گذاری اضافی است.

“مارک ها می توانند تمایز محصول خود را به روشی کاملاً محور و زنده از زندگی به ارمغان آورند [on these pages]زیرا این تصاویر می توانند سفارشی باشند و می توانند محصول مورد استفاده را نشان دهند. ” “یک مارک می تواند نه تنها بگوید” هویت برند من چیست؟ “بلکه” چگونه این محصول در زندگی شما جای می گیرد؟ “و به همین دلیل … ما پیشنهاد می کنیم از تصاویر شیوه زندگی استفاده کنید تا واقعاً آن محصول را به زندگی بیاندازید و شخصیت برند ارتباط برقرار کنید. ”

پست های آمازون

والر توضیح داد: “این یک فرمت نسبتاً جدید است که مارک ها می توانند با خریداران در آمازون درگیر شوند.” “و ، در حال حاضر ، زیرا در بتا واقعاً رایگان است. بنابراین اگر در آمازون هستید که در حال حاضر رسانه ای در حال اجرا است ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که در حال بررسی هستید [Amazon Posts]”

مطالب مرتبط  آیا طرح افشای آگهی Google فعال خواهد شد؟

والر پست ها را بعنوان یک فرصت عالی برای مارک ها می خواند تا از مبارزات موجود در رسانه های اجتماعی خود ابراز تمجید کنند ، زیرا از همان عناصر خلاق استفاده می کنند. والر گفت: “به دلیل جایی که این تبلیغات ، نه تبلیغات ، بلکه جایی که این مکانها نشان داده می شوند ، آنها باعث ایجاد تمایز تجاری می شوند زیرا می توانند مستقیماً بر روی PDP یا رقبایتان بیایند.”

تبلیغات و فیلم های تبلیغاتی با نام تجاری حمایت می کنند

تبلیغات مارک اسپانسر شده ، که قبلاً به عنوان تبلیغات جستجوی سرخط خوانده می شد ، و همتایان ویدیوی آنها در صفحات نتایج جستجوی آمازون (SERP) ظاهر می شوند و برای خرید از طریق کنسول تبلیغات در دسترس هستند. اما والر تأکید می کند که آنها نیازی به محور بودن محصول ندارند.

والر گفت: “ما راههای واقعاً بی نظیری را مشاهده کرده ایم که مارک ها این امر را زنده می کنند.” وی گفت: “و این فرصتی است که می توانید تصاویر سفارشی داشته باشید و محصولات سبک زندگی را نشان می دهید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که با در اختیار داشتن این دارایی ها ، شما واقعاً اولین حرکتگر در تفاوت نتایج SERP هستید. “

آمازون DSP

Platform Demand-Side آمازون برای تبلیغ کنندگان برندهای بومی و غیر بومی موجود است و به آنها امکان دسترسی به موجودی در سایت های متعلق به آمازون و همچنین شبکه آن را می دهد. والر می گوید ، سس مخفی در اینجا داده هایی است که آمازون در مورد خریداران خود دارد که می توانند در خرید DSP از آن استفاده کنند.

همچنین ، سایت های متعلق به آمازون را مانند IMDB که این تبلیغات نشان می دهد در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر شما یک مارک سرگرمی هستید ، می توانید خلاقیت خود را متناسب کنید تا به آن مخاطب در آن سایت جهت گیری سرگرمی برسید.

DSP خلاق می تواند پیام مارک شما را در شبکه آمازون تقویت کند.

Amazon Live

آمازون لایو با ارائه QVC یا تجربه شبکه شبیه به شبکه خرید خانگی ، یک پیشنهاد نسبتاً جدید است که والر می گوید فرصتی عالی برای آموزش مشتریان است.

والر می گوید: “شما فقط 30 ثانیه یا 15 ثانیه یا حتی یک فیلم شش ثانیه ای ندارید که سعی کنید پیام مارک و داستان برند خود را بیرون بیاورید.” “شما فرصتی دارید که واقعاً صحنه را تنظیم کنید. خریدار ما از چه مؤلفه های کلیدی آموزشی می خواهد در مورد این محصول یا مارک ما بفهمد ، و چگونه می توانم آن را در یک ویدیو زنده کنم؟”

والر پیشنهاد می کند که برندها از این فرصت استفاده کنند که بتوانند فیلم خود را در مکانی تنظیم کنند که ارزش برند آنها را تقویت کند – به عنوان مثال در یک محیط زیبا برای یک برند در فضای باز. علاوه بر این ، او متذکر می شود که گزینه Q&A در دسترس است که به مارک ها اجازه می دهد تا مستقیماً با مشتریان تعامل داشته باشند. به علاوه ، والر می گوید ، انتظار می رود آمازون هنگامی که مارکی را دنبال می کند تولید Live را انجام دهد و وفاداری به آن برند را افزایش دهد ، به مشتریان خود اطلاع دهد.

OTT

والر اذعان كرد كه شايد آمازون نتواند نخستين برندي باشد كه براي موجودي فيلم OTT به ذهن خطور مي كند ، اما او گفت كه غول تجارت الكترونيك به سرعت در حال رشد مقياس خود در اين عرصه است ، اخيرا از روكو فراتر رفته است. والر پیشنهاد کرد که یک تبلیغ کننده می تواند موجودی ویدیویی را از طریق پیشنهاد OTT در نظر بگیرد ، سپس مجدداً آن مشتری را در کانال های دیگر هدف قرار دهد تا پیام تجاری مارا تقویت کند.

مطالب مرتبط  Google اکنون از طرح جزئیات حمل و نقل برای نتایج محصول پشتیبانی می کند

خارج از خانه

کامیون گنج آمازون – که وقایع ارزشمند ویروسی در شهرها را نشان می دهد ، و لیستی از مشترکین را مطلع می کند – فرصتی است که ممکن است به طور معمول برای مارک هایی که حتی در آمازون حتی نمی فروشند نیز جذاب باشد. یکی دیگر از انواع رسانه ها که احتمالاً نادیده گرفته می شود ، نشان تجاری شما در جعبه های تحویل همه جا آمازون است.

یک رویداد Treasure Truck و “تصاحب” یک جعبه آمازون.

والر گفت: “بنابراین ، هنگامی که همه همسایگان شما از بین می روند ، آنها فقط نمی بینند” اوه ، شما چیزی را از آمازون گرفتید ، “اما” اوه ، آیا یک کامیون Chevy در آن جعبه آمازون است؟ ” “برندها می بینند که این فرصتی است برای گسترش رسانه های سنتی خود با تجارب جالب بسیاری در خارج از خانه.”

مخصوصاً برای مارک های غیر بومی

والر همچنین برخی از فرصت های ساختن مارک را در دسترس کسانی که در بعضی از عمودها قرار دارند ، برجسته کرد:

  • خودرو: استفاده از داده های “گاراژ آمازون” در مورد وسایل نقلیه ای که یک خریدار در اختیار دارد می تواند به یک برند کمک کند که قطعات یدکی مورد نیاز آنها را برای آنها فراهم کند و یک تولید کننده خودرو می تواند اتومبیل های جدیدی را برای خودروهای خود در هنگام رسیدن به چرخه عمر خود تبلیغ کند.
  • سرگرمی: برندها می توانند از داده های شخص اول آمازون و همچنین اطلاعات متنی برای تبلیغات در IMDB ، تلویزیون IMDB با پشتیبانی تبلیغات و سایر پیشنهادات OTT استفاده کنند.
  • مسافرت رفتن: والر خاطرنشان كرد: خریدارانی كه اخیراً موارد مرتبط با مسافرت مانند روكش گذرنامه یا ماسك های چشم را خریداری كرده اند ، می توانند از طریق خطوط هوایی یا زنجیر هتلها شنوایی داشته باشند.
  • ورزش ها: خریداران نشان دهنده ترجیح آنها برای برخی از مارک های ورزشی در فروشگاه فن آمازون می توانند توسط این مارک ها در مکان های دیگر در شبکه آمازون مورد هدف قرار گیرند.
  • خدمات مالی: والر گفت كه آمازون برنامه ای دارد كه به صادرکنندگان كارت اعتباری می توان امتیازهای اضافی را به مشتریانی ارائه كرد كه كارت خود را به عنوان اصلی ترین نوع پرداخت خود تعیین می كنند.
  • CPG: این مارک ها باید برنامه هایی را در رابطه با مواد غذایی آمازون یا کل محصولات غذایی متعلق به آمازون در نظر بگیرند.

بنابراین برخی از روش های واقعاً جالب وجود دارد که داده های شخص ثالث به علاوه در دسترس بودن آمازون می تواند واقعاً ایجاد کند [brands] زندگی برای چندین عمودی متفاوت در خارج از خرده فروشی ، “والر گفت.

برای مشاهده پخش مجدد جلسه والر و دسترسی به همه محتوای ارزشمند بعدی SMX بعدی ، مرکز رویداد را بررسی کنید!

اطلاعات بیشتر از SMX Next

  • ثبت نام کنید تا تمام جلسات را به صورت تقاضا مشاهده کنید!
  • به یاد ماندنی ترین به روزرسانی های الگوریتم گوگل در همه زمان ها
  • چگونه فناوری در حال تغییر معنای بازاریابی مؤثر (جستجو) است
  • تعهد به تنوع در یک سازمان چگونه به نظر می رسد؟

The post فرصت های تجاری در آمازون: نه فقط برای خرده فروشان اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top