فراتر از راه اندازی مجدد: استراتژی وب خود را به سمت تکرارهای منظم توسعه دهید

thumbnail

در روزهای ابتدایی همه گیری ، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ، مانند بسیاری از م institutionsسسات آموزشی دیگر ، مجبور شد که یک محوری سریع را انجام دهد:

جوش کونیگ ، بنیانگذار و رئیس محصول در پلت فرم WebOps Pantheon ، که USC را مشتری می داند ، در طول 3 هفته ، دانشگاه یک تجربه شروع مجازی را طراحی و راه اندازی کرد.

کوئنیگ در کنفرانس اخیر MarTech گفت: “آنها تجربه مشابه Twitch-stream خود را ایجاد کردند ، جایی که آنها می توانند یک خوراک ویدئویی و چت و پیام های دیگر را در خود جای دهند.” “بنابراین آنها می توانند 27 کانال مختلف از این امر برای مدارس و مخاطبان و مخاطبان مختلف داشته باشند.”

کونیگ گفت ، هنگامی که روز بزرگ فرا رسید ، USC 77،000 نفر را مجبور به شرکت در این تجربه کرد ، به طور قابل توجهی بیشتر از آنچه ممکن است به صورت حضوری طبیعی باشد.

وی گفت: “اولین كاری كه تیم هنگام جمع آوری مجدد به ما گفت این بود:” مطمئناً سال آینده نیز این كار را می كنیم. ” “از آنجا که توانایی آنها برای دسترسی به شبکه های خانوادگی گسترده و شبکه های دوستانه و باز کردن تجربه آغاز کار برای مخاطبان بسیار گسترده تر از هر زمان دیگری که می توانستند در سالن اجتماعات پذیرفته شوند ، چیزی نیست که هر کس می خواهد آن را رها کند.”

قاعده جدید

کونیگ این تجربه را به عنوان نمونه ای از چگونگی تحول دیجیتال ناشی از دوران COVID-19 ذکر کرد که باعث ایجاد تغییرات پایدار می شود.

در زمانی که تعاملات بسیاری از افراد با مشاغل صرفاً به صورت آنلاین انجام می شود ، کونیگ از مخاطبان خواست تا در چالش ارائه یک تجربه کاربری عالی قدم بردارند.

وی گفت: “این کانال اصلی است ، اگر نه فقط ، که می توانید از طریق آن به افراد دسترسی پیدا کنید ، مطمئناً نمی خواهید آنها تجربه ضعیفی داشته باشند.” “من فکر می کنم که ما خواهیم دید که بسیاری از سازمانهای دیگر واقعاً قدم می گذارند ، این را جدی می گیرند و برای تعالی تلاش می کنند.”

مطالب مرتبط  CTV و B2B: 3 دلیلی که تبلیغات تلویزیونی متصل را برای B2B معرفی می کنند

به گفته کونیگ ، این بدان معنی است که شما قادر هستید سریعاً به تغییرات شرایط پاسخ دهید ، بنابراین ارتباطات دیجیتال شما همیشه به اندازه موثر هستند.

عملیات خود را برای فعال کردن بازاریابی چابک ساختار دهید

“آیا می توانید در زمان واقعی به رسانه های اجتماعی پاسخ دهید؟ آیا می توانید تجربه وب سایت خود را به صورت هفتگی ، یا به طور بالقوه ، در صورت لزوم ، به صورت روزانه توسعه دهید ، زیرا مجبور شده اید یک کمپین را تقسیم کنید یا نوع جدیدی از ارتباطات را ارسال می کنید؟ ” “اگر م experienceلفه تجربه وب پشته شما نتواند با آن سرعت حرکت کند ، این واقعا یک مشکل است.”

کونیگ خاطرنشان کرد: “شما می خواهید بتوانید استراتژیک فکر کنید ، می توانید فعالانه عمل کنید ، اما بسیاری از سازمانهای بازاریابی صادقانه می گویند ، آنها فقط در آنجا نیستند ، حتی اگر آنها آرزو کنند که چنین باشند.

کونیگ گفت: بازاریابان باید از ایده راه اندازی مجدد وب سایت فراتر روند – که این فرایند انفجار بزرگ که ممکن است هر سال یکبار اتفاق بیفتد راهی برای مدیریت سایت شما است.

“آنچه اتفاق می افتد به ناچار رونمایی از وب سایت است ، راه اندازی مجدد اتفاق می افتد. و این بسیار هیجان انگیز است ، یک پیشرفت بزرگ است ، شما بسیاری از مسائل را برطرف کردید ، اما از بسیاری جهات نیز نادرست است ، “او گفت. “به هیچ وجه نمی توانید همه چیز را درست کنید و فرود را کاملاً بچسبانید. بنابراین این لیست مواردی وجود دارد که باید اصلاح یا تنظیم شوند. ”

در عوض ، بازاریابان باید منابع خود را در توانایی تکرار زودهنگام و اغلب سرمایه گذاری کنند – این امر با استفاده از WebOps حاصل می شود. وی گفت: “به جای اینکه به فکر راه اندازی مجدد باشید که همه مشکلات را برطرف می کند ، به فکر استفاده از روش جدید مدیریت و تحویل از طریق کانالهای وب خود باشید.”

مطالب مرتبط  SMX Overtime: استراتژی ها و تاکتیک های تبلیغات پیشرفته با لینکدین برای تبلیغ کنندگان B2B

همه چیز در مورد فناوری نیست

یکی از عناصر مهم برای دستیابی به این هدف ، پشته فناوری است که می تواند از این فرایندهای تکرار شونده پشتیبانی کند ، اما کونیگ گفت شما همچنین برای تقویت توانمندسازی محتواسازان ، باید فرایندهای مشخصی را ایجاد کنید.

وی گفت: “شما در حال کشف این مسئله خواهید بود که چگونه به افراد اختیار نوشتن مطلبی را می دهید و با حداقل بررسی دیوانسالارانه یا اداری منتشر می کنید.” “چگونه ما در نوع دستورالعمل های پیام رسانی و استراتژی محتوا سرمایه گذاری کنیم ، به طوری که شما می توانید سازندگان محتوا را در مورد تأثیرات آنچه که ایجاد می کنند واقعاً پاسخگو باشید ، زیرا آنها می دانند چگونه در مارک تجاری باشند.”

پاسخگویی همزمان با تجزیه و تحلیل است ، بنابراین شما می توانید هر تکرار را به سمت اهداف بزرگ تجاری خود هدایت کنید.

“در نهایت ، هدف از همه اینها این است که شما استراتژی وب را با ارزش کسب و کار مرتبط کنید. وب سایت شما وظیفه ای دارد که باید انجام دهد – شما باید تصمیم بگیرید که این شغل چیست. ” “و بسیاری از سهامداران یک وب سایت گل سرسبد برای چهره عمومی برند شما یا شرکت شما وجود دارد. اما شما واقعاً باید بفهمید که مهمترین چیز چیست ، و سپس شروع به اندازه گیری آن کنید و فعالیتهای خود را با این هدف تنظیم کنید. “

پست فراتر از راه اندازی مجدد: استراتژی وب خود را در جهت تکرارهای منظم توسعه دهید اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top