غیر قابل پیش بینی ترین فصل تعطیلات را از دست ندهید

thumbnail

تبلیغ کنندگان برای دانستن عنوان جمعه سیاه و دوشنبه سایبری چه چیزهایی باید بدانند؟ تاکنون از روند تعطیلات سال 2020 چه می دانیم؟ نام تجاری شما چگونه باید تبلیغات و پیام رسانی شما را تنظیم کند؟ بگذارید بفهمیم

در حالی که ما در فصل خرده فروشی تعطیلات امسال در آبهای ناشناخته در حال گشت و گذار هستیم ، تغییرات در رفتار مصرف کنندگان باعث می شود باور کنیم که فصل تعطیلات خرده فروشی زودتر از حد معمول آغاز شده است ، این رویداد با شروع فروش روز آمازون در اکتبر آغاز می شود. مصرف کنندگان برای شروع خرید در تعطیلات به معاملات Prime Day مراجعه کردند و در نتیجه فروشندگان شخص ثالث آمازون بیش از 3.5 میلیارد دلار فروش کسب کردند – تقریباً 60٪ افزایش نسبت به سال گذشته.

با شروع COVID ، مصرف کنندگان به دلیل تعطیلی فروشگاه ها و نگرانی های ایمنی ، خرید مایحتاج و سایر کالاهای خرده فروشی را به صورت آنلاین تغییر دادند. براساس eMarketer ، فروش تجارت الکترونیکی ایالات متحده در سال جاری به 794.50 میلیارد دلار خواهد رسید که نسبت به سال گذشته 32.4 درصد رشد نشان می دهد. و خرید و فروش تجارت الکترونیکی به 14.4٪ کل هزینه های خرده فروشی ایالات متحده در سال جاری و 19.2٪ تا سال 2024 خواهد رسید. خرید آنلاین به قدری قوی است که بیش از 3.2٪ کاهش هزینه های آجر و ملات در سال جاری را جبران می کند.

ممکن است کسب و کار شما شروع خیلی خوبی داشته باشد یا بعد از Prime Day شتاب بیشتری به خود بگیرد و اکنون در حال فكر كردن راه هایی برای ادامه این روند هستید تا روند پیروزی خود را ادامه دهید و فروش خود را در ماه های آینده افزایش دهید. Microsoft Advertising اینجا است تا بینش دیگری در مورد نحوه تبلیغات در یک فصل تعطیلات خرده فروشی بر خلاف موارد دیگر به شما ارائه دهد. در اینجا پنج نکته برای تنظیم موفقیت شما در تبلیغات که منجر به جمعه سیاه و تعطیلات می شود ، آورده شده است:

1. کمپین های تعطیلات خود را برای دستیابی به خریداران تعطیلات آنلاین بهینه کنید

مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری به جستجو متکی هستند. هنگامی که مصرف کنندگان در سراسر جهان در مواجهه با محدودیت های COVID-19 به جستجوی حیات نجات روی آورده اند ، جهش عظیمی در رشد جستجو رخ داده است.

این ، همراه با سایر تغییراتی در سبک زندگی ، منجر به رشد 18 درصدی جستجو در رایانه های لوحی شده است در حالی که جستجوهای دسک تاپ در مقایسه با سطح قبل از COVID-19 در ایالات متحده 8 درصد افزایش دارد ، گزارش eMarketer. افراد بیشتری نیز در آخر هفته از جستجو استفاده می کنند که منجر به افزایش 12 درصدی حجم می شود. این دو برابر سرعت رشد حجم جستجو در هفته است. مصرف کنندگان همچنین در ساعات غیر کاری ، به ویژه بین ساعت 5 عصر در حال جستجو هستند. و ساعت 5 صبح ، با دو برابر ساعات کاری معمول.

مطمئن شوید که کمپین های تعطیلات شما برای برقراری ارتباط با آن گرایش ها از قبل در حال اجرا هستند. زود جستجو و خریداران تعطیلات غیر سنتی را تبلیغ کنید و با آنها صحبت کنید. همانطور که می گویند ، تبلیغ کننده اولیه خریدار اولیه را بدست می آورد.

2. تبلیغات را برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری آماده کنید

هفته های منتهی به هفته سایبر شاهد فروش و تبلیغات جمعه سیاه و دوشنبه سایبری خواهیم بود ، خرده فروشان اغلب قبل از هفته شکرگذاری محصولات را به خوبی تحریک می کنند. و با دلیل خوبی: هفته سایبر بیشترین فروش و بیشترین مصرف کننده را در فصل تعطیلات به خود اختصاص می دهد.

مطالب مرتبط  استفاده از صدا پلاک خورده است - در حال حاضر

پیش بینی می شود تاریخ جمعه سیاه و دوشنبه سایبری بعد از شکرگذاری امسال تحویل داده شود. دوشنبه سایبری با فروش 12.89 میلیارد دلار ، 38.3 درصد بیشتر از سال گذشته ، بزرگترین روز آنلاین در تاریخ ایالات متحده است. پیش بینی می شود جمعه سیاه دومین روز بزرگ فصل باشد که پیش بینی می شود فروش 39.4٪ به 10.2 میلیارد دلار افزایش یابد.

و چه دسته هایی از نظر خریداران در این سال بیشترین توجه را دارند؟

  • خریداران قصد دارند کارت های هدیه ، پوشاک و اسباب بازی ها و بازی ها را خریداری کنند.
  • 65٪ قصد دارند یک یا چند رویداد فروش را خریداری کنند.
  • تحقیقات ما نشان می دهد که 30٪ در این تعطیلات برای حیوانات خانگی خود هدیه خریداری می کنند.

از این بینش ها استفاده کنید و کمپین های تبلیغاتی جمعه سیاه و دوشنبه سایبری خود را بسازید و آنها را قبل از عجله در معرض دید خریداران قرار دهید.

3. به مخاطبان با ارزش بالا برسید

مصرف کنندگان در ابتدای شیوع همه گیر به دسک تاپ مراجعه کرده و همچنان برای نیازهای جستجوی خود به آنها اعتماد می کنند. در واقع ، تقریبا 70 درصد از فروش تجارت الکترونیکی در Q1 2020 روی میز کار بوده است.

از آنجا که جستجوهای خرده فروشی به دلیل COVID-19 و اقتصاد اقامت در خانه سالانه افزایش یافته است ، دسته های خاصی رشد چشمگیرتری نسبت به سایرین داشتند. در ماه های اخیر دسته های برتر خرید شامل پوشاک ، لوازم الکترونیکی کوچک و مراقبت از پوست است. در جستجوی مواد غذایی و مواد غذایی ، 44٪ افزایش سالیانه وجود داشت ، زیرا مصرف کنندگان در خانه می ماندند ، مواد غذایی و تحویل غذا را جستجو می کردند و خیلی کمتر به رستوران می رفتند.

با توجه به اینکه مراقبت روزانه به والدین شاغل تغییر می کند و کار از راه دور و آموزش آنلاین به یک امر عادی تبدیل می شود ، مصرف کنندگان 36٪ بیشتر از سال قبل به دنبال رایانه و سایر لوازم الکترونیکی بودند. تغییر به سمت سرگرمی و کار در خانه منجر به این شد که گروه خانگی و باغی تقریباً 30٪ افزایش جستجو در سال داشته باشد ، و گروه زیبایی و مراقبت شخصی با 23٪ افزایش در جستجوها در سالی که مصرف کنندگان در ایالات متحده مجبور به تغییر روال زیبایی خود به دلیل تعطیلات COVID-19 و آبگرم شدند.

تبلیغ کنندگان می توانند به عنوان:

  • 97٪ احتمالاً کاربران در 10٪ درآمد برتر قرار دارند از جستجوی متوسط ​​اینترنت
  • جستجوی منحصر به فرد 25٪ بیشتر از متوسط ​​جستجوگر اینترنتی در اینترنت خرج می کنند.

با استفاده از این دسته بندی ها و شیفت های مصرف کننده ، به این فکر کنید که چگونه کسب و کار یا خدمات شما می تواند برای پاسخگویی به رفتارهای جدید مصرف کننده انطباق پیدا کند و چگونه می توانید در صورت جستجوی واقعی به آنها در جایی که هستند برسید.

4. از جمع آنلاین جدا شوید

با رشد فروش و فروشنده تجارت الکترونیکی ، تبلیغ کنندگان به روشی برای متمایز کردن از هزاران آگهی تبلیغاتی که احتمالاً مورد توجه خریداران آنلاین قرار دارد ، نیاز دارند. برای ایجاد مزاحمت برای فروش آینده و افزایش تبلیغات متنی خود ، از سفارشی سازهای تبلیغاتی چشم نواز استفاده کنید.

شبکه جستجوی مایکروسافت می تواند به شما در دستیابی به مشتریانی که قصد خرید دارند کمک کند ، بنابراین با استفاده از اصلاح کننده های پیشنهاد قیمت مخاطبان در تبلیغات تعطیلات و کمپین های خرید ، حتماً این مخاطبان را هدف قرار دهید.

توصیه های محصول برای دسامبر:

  • نشان وانت حاشیه ای برای تبلیغات موجودی محلی
  • تبلیغات بازرگان
  • بازاریابی مجدد پویا و بازاریابی مجدد استاندارد
  • مخاطبان داخل بازار
  • تبلیغات جستجوی پویا و تبلیغات جستجوی پاسخگو
  • شمارش معکوس سفارشی سازی
  • برنامه های افزودنی فراخوانی
مطالب مرتبط  Google دارای یک تست تبلیغاتی تبلیغاتی جدید است - و یک آزمایش عجیب است

سرانجام ، استفاده از بهترین روش فصلی استفاده از بودجه های مشترک ، نظارت بر پیشنهادات و بودجه برای اطمینان از رقابت در آخرین مرحله از فصل تعطیلات.

5. مانند Bose باشید – همه برای تجارت الکترونیکی در تعطیلات

امروزه ، Bose یکی از شرکتهای پیشرو صوتی است که دارای محصولی از گوشهای اسپرت بی سیم ، بلندگوهای قابل حمل ، بلندگوهای هوشمند ، هدفونهای حذف کننده نویز و سایر تجهیزات صوتی است. در یک بازار رقابتی فزاینده در فصل تعطیلات 2019 ، بوز باید محصولات و نام تجاری خود را در عین حال که منجر به تبدیل می شود ، در ذهن خود نگه دارد. برای تحقق این اهداف ، آژانس Bose MediaCom از تبلیغات مایکروسافت برای ارتقا sales فروش و پیشنهادات ، تقویت پیام برند خود و ارائه تماس های اغوا کننده برای عمل استفاده کرد.

MediaCom بیش از ساخته شده است 50 لیست مخاطب بازاریابی مجدد برای هدف قرار دادن بازدید کنندگان قبلی وب سایت با پیشنهادات و پیام های کاملاً مرتبط. آنها برای گسترش مخاطبان خود ، از لیست های جستجوی موجود در بازار از طریق مخاطبان داخل بازار استفاده کردند و از مخاطبان مشابه برای خریداران شبیه مشتریان فعلی Bose استفاده کردند.

تلاش آنها نتیجه داد. Bose در تبلیغات جستجوی پرداختی خود از جمعه سیاه تا دوشنبه سایبری سال گذشته از 69 درصد نرخ کلیک (CTR) افزایش یافته است. علاوه بر این ، مخاطبان در بازار 28٪ CTR بیشتر از بازدیدکنندگان غیر مخاطب و همچنین 21٪ نرخ تبدیل بالاتر ارائه دادند. در واقع ، 47٪ از کل بازدیدهای سایت Bose را می توان به استفاده از سه ویژگی هدف گیری مخاطب نسبت داد.

امروز کامل داستان جستجوی پولی تعطیلات Bose را بخوانید.

نکته نهایی کمپین تعطیلات

به یاد داشته باشید: جستجو جایی است که مصرف کنندگان سفر خرید خود را آغاز می کنند. در حقیقت ، 57٪ از مصرف کنندگان وقتی مارکی در ذهن ندارند ، به جستجو روی می آورند و 91٪ از جستجوها در شبکه جستجوی مایکروسافت در فصل تعطیلات 2019 بدون مارک بوده است. اطمینان حاصل کنید که پیام رسانی شما با مراحل اصلی تعطیلات و نقاط تماس سفر مشتری همسو است.

اگر امسال چیزی مانند سال گذشته باشد ، پس از 25 دسامبر ، 68٪ از مصرف کنندگان قصد دارند که خرید هدیه و مبادلات کالا را ادامه دهند. به همین دلیل کمپین شما باید قبل از هفته سایبر اجرا شود و در کل فصل تعطیلات گسترش یابد.

کمپین تبلیغاتی تعطیلات دیجیتال خود را حول گرایش های خرید برنامه ریزی کنید تا مارک تجاری را بهبود ببخشید و بر تصمیم گیری مصرف کننده چه در مورد محصولات تحقیق می کنید و چه آماده خرید. همانطور که تبلیغات به سمت جمعه سیاه و دوشنبه سایبری آماده می شود ، از آماده بودن نام تجاری خود اطمینان حاصل کنید.

منابع تبلیغاتی برای فصل تعطیلات 2020

برای کمک به تصمیم گیری و رشد تجارت خود در این فصل تعطیلات ، اطلاعات عملی و بهترین شیوه ها را از Microsoft Advertising insights دریافت کنید ، محتوای خرده فروشی تعطیلات و منابع ما را بررسی کنید ، یا کتاب الکترونیکی Holiday 2020 Insights را با روندهای ارزشمند ، نکات ، تاریخ های مهم و بهترین روش ها برای کمک به شما در پیمایش در این فصل تعطیلات خرده فروشی.

The post غیر قابل پیش بینی ترین فصل تعطیلات را از دست ندهید appeared first on موتور جستجوگر زمین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top