غول CPG Unilever اعلام نمی کند بیشتر فیس بوک ، توییتر تبلیغات تا سال 2020

thumbnail

دیروز ورایزون اعلام کرد که به تحریم تبلیغات فیس بوک “توقف نفرت برای سود” پیوست. امروز یونیلور اعلام کرد که تمام تبلیغات در فیس بوک و توییتر را تا پایان سال متوقف خواهد کرد.

این شرکت بیانیه ای را توضیح داد تا تصمیم خود را که اولین بار توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است ، توضیح دهد. وی گفت: “با توجه به چارچوب مسئولیت پذیری ما و فضای قطبی در ایالات متحده ، تصمیم گرفته ایم که حداقل از پایان سال شروع کنیم ، تبلیغات مارک را در بسترهای خبری رسانه های اجتماعی فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر در ایالات متحده ادامه نخواهیم داد. در این سیستم عامل ها در این زمان ارزش افزوده ای به مردم و جامعه نمی دهد. ” این قانون افزود که این میزان سطح تبلیغات سال 2020 را حفظ می کند ، اما بودجه را به “رسانه های دیگر” تغییر می دهد.

یک لیست از مارک های خانگی. از جمله تعداد بیشماری Unilever صاحب مارک های CPG مانند Dove ، Lipton ، Vaseline ، Q-Tip ، Noxzema و بستنی بن و جری است. این شرکت سال گذشته بیش از 8 میلیارد دلار برای تبلیغات تجاری در سطح جهانی هزینه کرد. قبلاً بن و جری تصمیم به پیوستن به تحریم داشتند. این اقدام شاید باعث شده است که شرکت مادر و مادر این موضع را بگیرند.

مطالب مرتبط  جستجوی Google به کاربران کمک می کند تا بازی های ورزشی زنده ، نمایش های تلویزیونی خطی را پیدا کنند

اظهارات Verizon دیروز سطح جدیدی از دیدگاههای تبلیغاتی Stop Hate را نشان داد که شامل پاتاگونیا ، North Face ، REI ، ادی بائر ، Magnolia Pictures و چند نفر دیگر علاوه بر Verizon و Unilever است. این امر آن را به طور کامل به سطح دیگری می برد و مطمئناً مارك های دیگر را برای پیوستن به تحریم انگیزه می دهد. ما باید طی چند روز آینده شاهد اعلامیه های مشابه باشیم.

می خواست: سیستم عامل هایی که “سهم مثبتی” دارند. این اولین باری نیست که یونیلور در برابر یک محیط آنلاین “سمی” موضع گیری می کند. دو سال پیش تهدید کرد که متوقف کردن هزینه در گوگل و فیس بوک است. در آن زمان ، کیت وید یونیلور CMO گفت ، “یونیلور ، به عنوان یک تبلیغ کننده قابل اعتماد ،[es] نمی خواهم روی پلتفرم هایی تبلیغ کنم که سهم مثبتی در جامعه نداشته باشد. “

مطالب مرتبط  تأثیر COVID-19 در بازاریابی و سئو

ممکن است که سایر مارک های مهم CPG مانند Proctor & Gamble از رهبری Unilever پیروی کنند ، اگرچه هنوز هم قابل مشاهده است. مطمئناً این اقدام دیگران را تحت فشار قرار می دهد تا موضع عمومی را در این باره بگیرند. در حدی که Stop Hate شتاب و تبلیغات بیشتری کسب می کند ، باقی ماندن بر روی سکو در ماه ژوئیه می تواند به مصرف کنندگان دلالت کند که مارک ها تحمل نژادپرستی یا گفتار نفرت را دارند – موضعی که هیچ نام تجاری نمی خواهد با آن در ارتباط باشد.

چرا اهمیت می دهیم این تحریم احتمالاً در فیس بوک تأثیر مالی نخواهد داشت ، اگرچه دیگران از رهبری یونیلور پیروی کنند و تبلیغات را برای بقیه سال بکشند ممکن است. اما این شهرت سکو از بازاریابان و عموم افراد در معرض خطر است.

فیس بوک در تلاش برای پیشگویی بیشتر حرکت متوقف شده Hate ، با تبلیغ کنندگان و گروه های مدنی صحبت کرده است. اما دیگر در پشت پرده گفتگوها کافی نخواهد بود ، این شرکت مجبور خواهد شد در مورد تغییرات در مورد گفتار نفرت ، نژادپرستی و اطلاعات نادرست روی سکو ، اظهارات عمومی کند.

The post غول CPG Unilever اعلام نمی کند بیشتر فیس بوک ، تبلیغات توییتر تا سال 2020 برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top