عوامل رتبه بندی جستجو بینگ؛ ارتباط ، کیفیت و اعتبار ، تعامل کاربر ، تازه بودن ، مکان و زمان بارگیری صفحه

thumbnail

رهنمودهای Webmaster تازه به روز شده Bing اسناد می کند که موتورهای جستجو چگونه به طور کلی تصمیم می گیرند چگونه صفحات وب را در نتایج جستجو خود قرار دهند. بینگ نحوه رتبه بندی صفحات وب را بر اساس ارتباط ، کیفیت و اعتبار ، تعامل کاربر ، طراوت ، مکان و زمان بارگذاری صفحه تقسیم می کند.

دستورالعمل ها توضیح می دهد که نتایج جستجو الگوریتمی بوده و با دست انجام نمی شود. بینگ نوشت: “نتایج جستجوی بینگ با استفاده از یک الگوریتم برای مطابقت با جستجوی جستجو که کاربر در موتور جستجو با محتوای موجود در فهرست ما وارد می کند ، تولید می شود.” بینگ به طور مداوم الگوریتم های خود را بهبود می بخشد ، بینگ آن را نوشت “الگوریتم های خود را طراحی می کند – و به طور مداوم بهبود می بخشد تا جامع ترین ، مرتبط و مفیدترین مجموعه نتایج جستجوی موجود را ارائه دهد.”

بر این عوامل رتبه بندی تأکید کنید. قبل از اینکه بینگ عوامل رتبه بندی خود را ذکر کند ، بینگ توضیح داد که رتبه بندی پیچیده است و از معیارهای زیادی برای ارائه نتایج جستجو استفاده می کند. بینگ نوشت: “توجه داشته باشید كه سیستم های رتبه بندی پیچیده بینگ از معیارهای زیادی برای ارائه نتایج جستجو استفاده می كنند ، و اهمیت نسبی هر یك از پارامترهای شرح داده شده در زیر ممكن است از جستجو به جستجو متفاوت باشد و ممكن است با گذشت زمان تحول پیدا كند.” بینگ گفت اما عوامل رتبه بندی شده در زیر “به ترتیب اهمیت اهمیت ذکر شده اند”.

ارتباط. بینگ نوشت: “ارتباط به میزان نزدیکی مطالب موجود در صفحه فرود با هدف مربوط به پرس و جو جستجو است. این شامل اصطلاحات تطبیق مستقیم در صفحه و همچنین عباراتی است که در پیوندهایی به صفحه استفاده می شود. بینگ معادلهای معنایی ، از جمله مترادف یا اختصارات را نیز در نظر می گیرد ، که ممکن است منطبق با اصطلاحات پرسشنامه نباشند ، اما معنای مشابهی دارند. ”

این بند خیلی آشکار نمی کند اما به دلایل آشکار برای آنها خوب است.

مطالب مرتبط  20200908 SEL مختصر

کیفیت و اعتبار. بینگ در این بخش می گوید که بینگ می تواند از اعتبار نویسنده یا اعتبار سایت استفاده کند. بینگ به طور خاص می گوید می تواند تعیین کند “کیفیت و اعتبار یک وب سایت شامل ارزیابی خود صفحه است.” این شامل “عواملی مانند شهرت نویسنده یا سایت” می باشد. مثالی که در این مقاله آمده است: “مقاله ای با استناد و منابع به داده ها با کیفیتی بالاتر از مقاله ای ارائه می شود که منابع اطلاعات استناد را توضیح نمی دهد.” علاوه بر این ، ممکن است این تأثیر متضاد داشته باشد که “بینگ ممکن است محتوا را شامل شود که شامل نامگذاری ، بیانیه های توهین آمیز یا استفاده از زبان تحقیرآمیز برای بیان یک نکته) ، کامل بودن محتوا و شفافیت نویسندگی است.”

در اینجا بینگ گفته است که می تواند سایتهایی را که اسمش را انجام می دهند از بین ببرد ، بیانیه های توهین آمیز بنویسد یا از زبان تحقیرآمیز استفاده کند. همچنین به نظر می رسد که محتوای کامل است و تألیف شفاف است.

تعامل کاربر. در حالی که سالهاست ، گوگل می گوید که به عوامل درگیری کاربر نظیر گذرهای کلیک ، زمان صرف شده در سایت و غیره نگاه نمی کند. اکنون بینگ ، رقیب گوگل ، می گوید. بینگ نوشت: “بینگ همچنین نحوه تعامل کاربران با نتایج جستجو را در نظر می گیرد.”

بینگ چگونه این کار را انجام می دهد؟ بینگ می گوید: “برای تعیین مشغله کاربر ، بینگ سؤالاتی را از این قبیل می پرسد: آیا کاربران برای جستجوی نتایج برای یک پرس و جو معین ، کلیک می کنند و اگر چنین است ، کدام نتیجه است؟ آیا کاربران وقت خود را صرف این نتایج جستجو کرده اند که بر روی آن کلیک کرده اند یا آیا به سرعت به بینگ بازگشتند؟ آیا کاربر درخواست خود را تنظیم یا اصلاح کرد؟ ” در حقیقت ، ابزارهای بینگ Webmaster این تجزیه و تحلیل ها و بینش در مورد نحوه تعامل کاربران با صفحات وب شما را ارائه می دهد. بینگ می تواند از این بینشها برای اهداف رتبه بندی استفاده کند.

مطالب مرتبط  فیس بوک دستورالعمل بهینه سازی بودجه کمپین را دوباره به دست آورد

خنکی. بینگ می گوید که “ترجیح می دهد” محتوای تازه تر و دارای اطلاعات به روز باشد. اما به محتوا و دسته بستگی دارد. بینگ نوشت: “به طور کلی بینگ محتوا را” تازه تر “ترجیح می دهد – به این معنی که صفحه به طور مداوم اطلاعات به روز را ارائه می دهد. در بسیاری از موارد ، محتوای تولید شده امروز از این پس هنوز هم سالهای مرتبط خواهد بود. با این حال ، در برخی موارد ، محتوای تولید شده امروز به سرعت از تاریخ خارج خواهد شد. “

محل. یک مکان جستجوگر می تواند بر محتوای رتبه بندی شده محتوا تأثیر بگذارد. بینگ نوشت: “نتایج رتبه بندی بینگ در نظر می گیرد که کاربر در کجا واقع شده است (کشور و شهر) ، در آن صفحه میزبان ، زبان سند یا محل سایر بازدید کنندگان صفحه است.”

زمان بارگذاری صفحه سرانجام ، بینگ همچنین گفت كه “زمان بارگذاری صفحه آهسته می تواند یک بازدید کننده را ترك كند تا وب سایت شما را ترك كند ، احتمالاً قبل از بارگیری محتوا ، به جستجوی اطلاعات در جاهای دیگر.” به همین دلیل است که “بینگ ممکن است این را به عنوان یک تجربه کاربر ضعیف و یک نتیجه جستجو رضایت بخش مشاهده کند.” بینگ ، مانند گوگل ، “بارهای صفحه paster” را ترجیح می دهد ، اما بینگ افزود: “وب مسترها باید سرعت مطلق بارگذاری صفحه را با یک تجربه کاربری مثبت و مفید تعادل دهند.”

چرا اهمیت می دهیم ناگفته نماند که هر SEO و بازاریاب از چگونگی بهبود رتبه بندی سایت خود در بینگ و گوگل مراقبت می کنند. در اینجا جزئیاتی از نحوه رتبه بندی بینگ در صفحات وب آورده شده است.

پست عوامل رتبه بندی جستجو Bing؛ اهمیت ، کیفیت و اعتبار ، تعامل کاربر ، طراوت ، مکان و زمان بارگیری صفحه برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top