عملکرد دسته بندی خرده فروشی را در سراسر کمپین های جستجو و خرید تبلیغات Google تحلیل کنید

thumbnail

گزارش دسته بندی خرده فروشی های جدید Google Ads به خرده فروشان این امکان را می دهد که عملکرد دسته بندی محصولات را در کمپین های جستجو و خرید مشاهده کنند.

این گزارشات عملکرد در مجموعه ای از دسته بندی محصولات از پیش تعریف شده را نشان می دهد که براساس برچسب های Google “از آنها برای طبقه بندی کلماتی که افراد در گوگل جستجو می کنند استفاده می کند.”

برای شروع. یک گزارش جدول سفارشی جدید از برگه گزارش در Google Ads ایجاد کنید. سریعترین راه برای شروع ساختن گزارش دسته بندی خرده فروشی ، فقط وارد کردن “خرده فروشی” در نوار جستجو در سازنده گزارش است.

مطالب مرتبط  شرکت CHEQ برای جلوگیری از کلاهبرداری تبلیغ وارد بازار PPC می شود

پنج سطح از دسته بندی محصولات وجود دارد که هر یک گرانتر از سطح دیگر هستند. شما می توانید هر سطح یا سطح پشته را در بخش ردیف ها اضافه کنید. سپس “نوع کمپین” را اضافه کنید تا بتوانید عملکرد توسط جستجو و خرید را مشاهده کنید و معیارهایی را که می خواهید در بخش ستون ها تجزیه و تحلیل کنید اضافه کنید. البته ابعاد دیگری نیز اضافه می کنید ، از جمله نام کمپین و زیر مجموعه کمپین که عملکرد شما را برای فعالیتهای خرید هوشمند نشان می دهد.

مطالب مرتبط  چگونه برندها می توانند با هدف کار کنند و با تغییر مشاغل به سمت بازگشایی ، تغییر را تحمل می کنند

چرا اهمیت می دهیم تبلیغ کنندگان خرده فروشی می توانند از فیلترها و بخشها استفاده کنند تا تنها دسته هایی را مشاهده کنند که آستانه فعالیت خاصی را برآورده می کنند و با استفاده از استراتژی پیشنهاد ، هدف گذاری ، موقعیت مکانی و موارد دیگر ، به تفاوت عملکردها می پردازند تا به آگاهی از تخصیص بودجه و بهینه سازی کمپین کمک کنند.

The post عملکرد دسته بندی خرده فروشی را در سراسر کمپین های جستجو و خرید آگهی های Google تجزیه و تحلیل کنید برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top