ظهور مدیریت تجربه شهرت

thumbnail

اگر سال 2020 چیزی به ما آموخته است ، این همان است: مشاغل از دنیای دیجیتال-اول استقبال می کنند ، همچنین باید با اقتصاد بازخورد سازگار شوند.

ما همیشه می دانیم که بازخورد مشتری بر اینکه افراد تصمیم به تجارت با شما می گیرند تأثیر می گذارد. طبق نظرسنجی مصرف کنندگان توسط Fan & Fuel ، 97٪ از شرکت کنندگان گفتند که بررسی مشتری در تصمیم گیری در مورد خرید تأثیر می گذارد و 92٪ از مصرف کننده در صورت عدم بررسی مشتری ، در خرید خود مردد هستند.

اما چیز دیگری در جریان است. مصرف کنندگان براساس چگونگی درک یک کسب و کار در نتایج جستجوی Google تصمیم می گیرند. به عنوان مثال در نظر بگیرید:

  • تقریباً 75٪ از مصرف کنندگان به دلیل لیست های تجاری نادرست در مقاصدی مانند Google برای کسب و کار من (GMB) اعتماد خود را به مشاغل از دست می دهند.
  • این فرسایش اعتماد نه تنها بر اعتبار یک کسب و کار تأثیر می گذارد – بلکه می تواند بر نحوه درک خود Google از تجارت نیز تأثیر بگذارد. چطور؟ زیرا مصرف کنندگان در حال بررسی در لیست های GMB هستند. و این بررسی ها بر رتبه بندی مشاغل در Google تأثیر می گذارد. به عبارت دیگر ، بازخورد مصرف کننده ، منفی و مثبت ، بیش از توجه تأثیر می گذارد. روی دید تأثیر می گذارد.

این واقعیت در سال 2020 صادق بود ، زیرا گوگل تلاش کرد تا به واقعیت همه گیر COVID-19 پاسخ دهد ، که باعث ایجاد اختلالات گسترده در خدمات خارج از کنترل مشاغل – از جمله فروشندگان خودرو ، رستوران ها و خرده فروشان با لیست GMB می شود.

گوگل می دانست که در اکثر موارد مشاغل فاقد ابزاری برای به روزرسانی صحیح لیست های خود با اطلاعات مربوط به ساعات موقت ، تعطیلی موقت و افزودن خدمات راه حل مانند پیک آپ حاشیه (که به خدمات دائمی تبدیل می شوند) هستند. گوگل با ارائه سریع ویژگی های جدید برای کمک به مشاغل در مدیریت صحیح لیست های خود پاسخ داد. و طی یک دوره گذار ، گوگل بررسی های مشتری را به حالت تعلیق درآورد تا از مشاغل مورد انتقاد قرار نگیرد که به دلیل مشکلاتی خارج از کنترل آنها نیست.

مطالب مرتبط  هنگامی که لیست Google برای کسب و کار من تبدیل به زندگی شما می شود

Google می دانست که بازخورد منفی مشتری می تواند چیزی بیش از صدمه زدن به رتبه بندی / بررسی در GMB باشد. این بازخورد می تواند به یک تجارت آسیب جدی برساند.

بازنگری در نقش بررسی ها و رتبه بندی ها در تجربه مشتری

به جلو ، مشاغل باید به رابطه بین بازاریابی (از جمله سئو) و تجربه مشتری متفاوت فکر کنند. آنها باید در مورد مدیریت تجربه شهرت بیندیشند. با مدیریت تجربه شهرت ، مشاغل به سه روش مهم و بهم پیوسته که بر کل عملیات آنها تأثیر می گذارد ، به بازخورد مشتری فکر می کنند:

  • یافتن: گوگل می گوید بررسی های مثبت و با کیفیت مشتری باعث بهبود دید یک برند می شود و احتمال مراجعه مشتری احتمالی شما را افزایش می دهد. به دلیل این رابطه بین درک مشتری و قابلیت مشاهده در جستجو ، از اهمیت بیشتری برخوردار است که مشاغل بهترین روشهای جستجوگرها را بالا ببرند و دنبال کنند تا لیست های GMB خود را برای جستجو دقیق ، کامل و بهینه سازی کنند. لیست های بهتر GMB بر کل تجربه مشتری تأثیر می گذارد – حتی بیشتر از آن در حال حاضر که تجربه مشتری عمدتا دیجیتال است.
  • انتخاب شدن: رتبه بندی و بررسی مهمترین عاملی است که مصرف کنندگان هنگام انتخاب بین مشاغل محلی استفاده می کنند و بیش از نیمی از مصرف کنندگان مکانهایی با رتبه کمتر از 4 ستاره را پشت سر می گذارند. و در زمانی که بیش از نیمی از جستجوهای Google در Google باقی بمانند ، بازخورد آن حتی بیشتر می شود. این نکته را نیز درنظر بگیرید که مردم در حال تصمیم گیری در مورد تجارت با شما هستند. فیس بوک اکنون ماهانه بیش از 3 میلیارد کاربر متوسط ​​در همه برنامه های خود مانند فیس بوک ، اینستاگرام و واتس اپ دارد. فیس بوک به همراه گوگل در سال 2020 به تقویت کننده بررسی تأثیرگذارتر تبدیل شده است.
  • بهتر شدن: این جایی است که بسیاری از مشاغل کوتاه می آیند. افراد زیادی هم رتبه بندی / بازبینی و هم بازخورد غیر ساختاری در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی نمی کنند تا بپرسند چگونه واقعاً می توانند از یک مکان به مکان دیگر بهتر شوند. چرا؟ زیرا بازاریابی و تجربه مشتری از یکدیگر جدا شده است. تیم بازاریابی ، که مالک رسانه های اجتماعی است ، بر پاسخگویی به مردم ، تبلیغ محصولات و خدمات و ساخت مارک های آنها بر پایه اجتماعی تمرکز دارند. اما بینشی که آنها از بازخورد مشتری کسب می کنند اغلب در تیم بازاریابی باقی می ماند. برای شناسایی مناطق مشکلی که باید قبل از آسیب رساندن به اعتبار یک شرکت مورد استفاده قرار گیرند ، با تیم تجربه مشتری به اشتراک گذاشته نمی شود.
مطالب مرتبط  شغل خود را در همه گیر محافظت کنید

بازاریابی و همسویی تجربه مشتری

در اینجا چیز دیگری وجود دارد که بسیاری از مشاغل نادیده گرفته اند: وقتی برای بهتر شدن از هر دو رتبه بندی / بازبینی مشتری و بازخورد غیر ساختاری استفاده می کنید ، شما:

  • نظرات مثبت بیشتری دریافت کنید ، که احتمال انتخاب شدن شما را بیشتر می کند.
  • به نوبه خود ، این بازبینی ها باعث بهبود دید شما در Google می شوند – چرخه ای با عیب و نقص که می تواند باعث ایجاد یا شکسته شدن یک تجارت شود زیرا استفاده آنلاین از آن در زمانی افزایش می یابد که بازدید از یک تجارت آجر و ملات به معنای واقعی کلمه خطر سلامتی را ایجاد می کند.

اما نمی توانید یک عصای جادویی تکان دهید تا از این چرخه فضیلت بهره مند شوید. مشاغل باید:

  • بازاریابی و تجربه مشتری را برای همکاری در به اشتراک گذاشتن داده های بازخورد مشتری که تأثیر گسترده ای بر دید ، بررسی و عملکرد دارد ، دریافت کنید.
  • اهمیت سئو را بالا ببرید. سئو بیشتر از کمک به یافتن مشاغل عمل می کند. SEO خوب بر اعتبار شرکت تأثیر می گذارد.
  • سرمایه گذاری در ابزارهای بهتر برای ردیابی و گزارش بازخورد مشتری ، از جمله بسترهای نرم افزاری هوش مصنوعی که داده های غیر ساختار یافته را سریعتر از هر انسانی جمع آوری و معنی می کند.

مدیریت تجربه شهرت تشخیص می دهد که تجربه مشتری با تمام مراحل قیف بازاریابی در هم آمیخته است. و بازخورد مشتری موضوع مشترک است.

The post افزایش مدیریت تجربه شهرت اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top