طبق گفته Adobe فروش تعطیلات آنلاین می تواند به 200 میلیارد دلار برسد

thumbnail

طبق جدیدترین پیش بینی Adobe ، پیش بینی می شود هزینه های تجارت الکترونیکی تعطیلات در ایالات متحده بیش از 189 میلیارد دلار باشد. این نشان دهنده رشد 33 درصدی سال به سال است. با این حال ، اگر فروشگاه های فیزیکی به دلیل COVID تا حد زیادی بسته نشوند و در صورت پرداخت هزینه محرک دوم به مصرف کنندگان ، درآمد آنلاین می تواند به بیش از 200 میلیارد دلار برسد.

چشم انداز هزینه های نامشخص اعتماد مصرف کننده در ماه اکتبر کاهش یافته و داده های متناقضی در مورد هزینه های پیش بینی شده برای تعطیلات وجود دارد. برخی از نظرسنجی ها ، مانند نظرسنجی از Feedvisor ، اظهار می دارند که اکثر مصرف کنندگان ایالات متحده حداقل به اندازه سال گذشته هزینه خواهند کرد. با این حال ، نظرسنجی های دیگر (به عنوان مثال ، از سوزی) استدلال می کنند که تنها درصد کمی از مصرف کنندگان همان میزان یا بیشتر را در سال 2019 خرج می کنند. جدیدترین نظرسنجی خرید شرکت نشان داد که 53٪ از مصرف کنندگان مطمئن نیستند که چه مقدار خرج می کنند یا می خواهند کمتر خرج کن؛ فقط 13٪ اطمینان داشتند که هزینه بیشتری خرج خواهند کرد.

دستاوردهای بزرگ برای Cyberweek. با این وجود هیچ سوالی وجود ندارد که تجارت الکترونیکی به دلیل الگوی خرید جدیدی که به طور عمده یا به طور کامل توسط COVID هدایت می شود ، نسبت به سال گذشته سود قابل توجهی خواهد دید. Adobe انتظار دارد که هفته سنتی شکرگذاری نسبت به سال گذشته ، به ویژه جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ، دستاوردهای چشمگیری داشته باشد. اما جمعه سیاه به دلیل شیوع همه گیر ، مصرف کنندگان کمتری در فروشگاه ها و “درگیری” کمتر مشاهده خواهد کرد. بیشتر این محصولات ویژه به صورت آنلاین حرکت می کنند و باعث خرید بیشتر خرید آنلاین می شوند. علاوه بر این ، بسیاری از مراکز خرید و خرده فروشان ، از جمله Walmart ، Target ، Kohl’s و JCPenney ، برای روز شکرگذاری امسال بسته می شوند.

مطالب مرتبط  ادغام چهار ضلعی و واقعی ، مدیر عامل شرکت Shim به رهبری شرکت ترکیبی

پیش بینی خرید آنلاین سایبرویک

دست انداز BOPIS. خرید آنلاین باربری در فروشگاه (BOPIS) و خرید کنار ماشین نیز شاهد افزایش است و می تواند یک حلقه نجات برای خرده فروشان فیزیکی باشد. Adobe می گوید BOPIS نسبت به سال 2019 40 درصد افزایش خواهد داشت و خریداران “9 درصد بیشتر از خرده فروشانی که در روزهای فروش بزرگ BOPIS / حاشیه کنار ماشین خرید می کنند خرید می کنند.” نظرسنجی مصرف کنندگان در ماه سپتامبر توسط Adobe نشان داد که “30٪ از مصرف کنندگان آنلاین استفاده از BOPIS یا حاشیه محدود را به تحویل در خانه ترجیح می دهند.”

انتظار می رود تلفن های هوشمند بیشتر ترافیک خرده فروشی آنلاین (60٪ یا بیشتر) و 42٪ از فروش واقعی را به خود اختصاص دهند. بر اساس پیش بینی های صورت گرفته ، درآمد خرید از تلفن های هوشمند 55٪ رشد سالانه را نشان می دهد. این امر برای خرده فروشان و تجارب خرید از طریق تلفن همراه پیامدهای “بهترین روشها” آشکار دارد.

خرده فروشان کوچکتر شاهد افزایش فروش خواهند بود. Adobe انتظار دارد خرده فروشان کوچکتر با درآمد 10 تا 50 میلیون دلار رشد درصد فروش بیشتری نسبت به خرده فروشان بزرگ داشته باشند. در نظرسنجی مصرف کنندگان در ماه اکتبر گزارش شده است که 51٪ پاسخ دهندگان در شنبه تجارت کوچک در خرده فروشان محلی خرید می کنند و 38٪ از مصرف کنندگان “تلاش عمدی برای خرید در خرده فروشان کوچکتر در طول فصل تعطیلات انجام می دهند.” با این حال نظرسنجی ها و داده های دیگر برای کسب و کارهای کوچک در سه ماهه چهارم یک فضای کم نظیر و چالش برانگیزتر است.

Adobe می گوید که مقدار متوسط ​​سفارش در مقایسه با 2019 ثابت باقی خواهد ماند اما هجوم گسترده خریداران آنلاین جدید باعث افزایش درآمد خواهد شد. Adobe گزارش داد که در ماه مه ، هزینه های آنلاین خریداران جدید از هزینه های مشتریان وفادار دو بر یک بیشتر بوده است.

مطالب مرتبط  اکثر زنجیره ها ، بازاریابی دیجیتال محلی را "فرصتی بی استفاده" می نامند.

یافته ها و پیش بینی ها براساس تجزیه و تحلیل خرده فروشان با استفاده از Adobe Analytics و Adobe Commerce Cloud است. این شرکت می گوید مجموعه داده ها نشان دهنده 100 میلیون SKU ، یک تریلیون بازدید از وب سایت های خرده فروشی ایالات متحده و داده های معاملات از 80 مورد از 100 خرده فروش آنلاین برتر ایالات متحده است. همچنین یک نظرسنجی همراه از 1000 مصرف کننده آمریکایی در ماه اکتبر انجام شده است.

چرا اهمیت می دهیم این یک سال بسیار غیرقابل پیش بینی است ، با عناصر کارت وحشی مانند اعتماد به نفس مصرف کننده و بازگشت احتمالی قفل شدن COVID-19. با این حال ، رشد تجارت الکترونیکی امری مطمئن است و نظرسنجی های متعدد تأیید کرده اند که خرید تعطیلات ، پس از روز نخست ، در حال انجام است.

خرده فروشان برای دستیابی به مزیت امسال باید از هر ابزار بازاریابی موجود استفاده کنند. این شامل تبلیغات موجودی محلی خرید Google و خوراک های محصول ، تخفیف ها ، مشوق های حمل و نقل ، BOPIS و وانت حاشیه ای است. برای خرده فروشان سنتی ، بهینه سازی Google برای کسب و کار من حیاتی است. موجودی و مدیریت زنجیره تامین نیز کلید موفقیت خواهد بود – اطمینان از موجود بودن محصول کافی برای تأمین تقاضا.

مربوط:

  • Holiday 2020 برای بسیاری از SMB ها انجام می شود یا می میرد
  • با نگاهی به طرف معامله گران ، Google تبلیغات را تبلیغ می کند ، به روزرسانی قیمت را برای تبلیغ کنندگان و کاربران در این تعطیلات به روز می کند
  • آنچه Prime Day برای خرده فروشی تعطیلات سال 2020 نشان می دهد
  • فیس بوک مخاطبان جدید خرید ، تبلیغات برچسب محصول اینستاگرام ، تخفیف های فروشگاه ها را آزمایش می کند

The post فروش تعطیلات آنلاین می تواند به 200 میلیارد دلار برسد با توجه به Adobe اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top