شرکت سه شنبه اعلام کرد که گوگل صفحه گزارش جدید AdSense را راه اندازی کرده است. صفحه گزارش های جدید به صورت فاز پیموده می شود و تا رسیدن به همه ناشران می تواند تا دو هفته باشد.


محدودیت داده های جدید Google داده های گزارش را به سه سال گذشته برای کلیه محصولات AdSense محدود کرده است. به استثنای داده های صورتحساب و پرداخت ، همه داده های گزارش AdMob و YouTube را نیز حذف کرده است. گوگل گفت این محدودیت باعث می شود گزارش ها دقیق تر شوند.
هنوز هم می توانید داده های تاریخی را از صفحه گزارش های قدیمی یا صفحه گزارش های جدید بارگیری کنید ، جایی که تا پایان سال 2020 قابل دسترسی خواهد بود.
صفحه گزارش های قدیمی به طور موقت در دسترس خواهد بود. با بروزرسانی حسابهای خود ، ناشران به طور خودکار وارد صفحه گزارش های جدید می شوند. با این حال ، تکرار قبلی صفحه گزارشها تا پایان ماه سپتامبر قابل دسترسی خواهد بود.
آینده AdSense. AdSense API در سال 2021 با پارامترها و سیگنال های بیشتر به روز می شود. در طول سال آینده ، Google به ناشران این امکان را می دهد که با داده های گزارش دهی با پیشنهادات ، اطلاعات بیشتری را از داده های قبلی خود دریافت کنند.
چرا اهمیت می دهیم رابط جدید گزارش ها باید دستکاری و تجسم داده های خود را برای ناشران آسانتر کند. این برنامه همچنین از طریق آیکون های اطلاعات مربوط به معلق در هوا ، به محصول بیشتری کمک می کند. این پیشرفت ها می تواند به ناشران کمک کند تا روندها را شناسایی کنند ، معیارهای مهم را با یکدیگر مقایسه کنند و در مورد عملکرد حساب آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند.
ناشرانی که می خواهند داده هایی را که بیش از سه سال عمر دارند بارگیری کنند ، باید این کار را انجام دهند ، قبل از آنکه این امر به خوبی پیش برود ، که اگر از نسخه گزارش های جدید یا پایان سپتامبر استفاده می کنید ، در صورت نسخه قدیمی تر ، پایان سال 2020 خواهد بود. .
در صفحه جدید گزارش های AdSense Google ، جابجایی و تجسم داده ها برای اولین بار در زمین موتور جستجو آسان تر می شود.