شیرجه عمیق تر به بیشتر عوامل رتبه بندی جستجوی بینگ

thumbnail

در پوشش مداوم ما از عوامل رتبه بندی جستجوی بینگ ، که شرکت هنگام انتشار رهنمودهای جدید وب مستر خود را ذکر کرد ، من با بینگ نشستم تا در مورد برخی از این عوامل با آنها صحبت کنم.

این از مصاحبه ما با كریستی اولسون و كانال فابریس مایكروسافت ، در لایو با موتور جستجو زمین در مورد آنچه SEO باید درباره دستورالعملهای مدیر وبینگ مستر بینگ بدانند ، می باشد. ما قبلاً به این واقعیت گنجانیده ایم که بینگ از معیارهای جذب کاربر در فاکتورهای رتبه بندی جستجوی خود استفاده می کند. اکنون ما به شهرت نویسنده و سایت ، کامل بودن محتوا ، شفافیت تألیف و منفی بودن به عنوان سیگنالی که بینگ از آن در رتبه بندیها استفاده می کند ، پرداخته ایم.

این مکالمه از علامت 36 به داخل فیلم شروع می شود و تقریباً با علامت 47 دقیقه پایان می یابد:

عامل رتبه بندی شهرت نویسنده

از بینگ پرسیدم که چگونه از شهرت نویسنده به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می کند. کانال ، مدیر اصلی برنامه در بینگ ، مایکروسافت ، گفت: “من نمونه قهوه را خواهم گرفت. اگر به دنبال “چرخ قهوه” هستید ، اکثر مشتریان چرخ اصلی قهوه را می دانند ، یعنی من نمی دانم ، 25 دلار در یک فروشگاه و این همان است. این خوب است ، آنها از این راضی هستند. اما متخصصان یا افرادی که واقعاً عاشق قهوه هستند علاقه ای به چرخ قهوه ارزان ندارند. آنها چیزهای متخصص را می خواهند که قهوه را به روشی خاص و غیره غله می کنند. و برای این مشتری ، آنها واقعاً می خواهند از افراد خاص در ایالات متحده که مشغول نوشتن وبلاگهای باکیفیت ، اطلاعات باکیفیت هستند ، که دارای بررسی های باکیفیت هستند ، پاسخ تخصصی دریافت کنند. “

“آنچه که بسیار مهم است داشتن دانش و درک اینکه افرادی که این محتوا را نوشتند قابل اعتماد هستند – این کیفیت عالی است. بنابراین برمی گردیم به شما ، باری ، بدیهی است که شما یکی از برترین ها هستید [reporters]اگر در صدر موتورهای جستجو قرار نگیرد و وقتی جستجو می کنیم [search engine-related content]، ممکن است ما به مقالات شما بیشتر از سایر افراد علاقه مند باشیم که برخی نظرات تصادفی راجع به SEO یا رتبه بندی انجام می دهند. شما به عنوان یک مقام مسئول تبدیل می شوید ، ما اعتقاد داریم که ما می دانیم و حتی بیشتر به جلو خواهیم فهماند که شما یک شخصیت مشهور ، آگاه در موتورهای جستجو هستید و بنابراین ما محتوای شما را تبلیغ می کنیم زیرا شما می نویسید اسناد با کیفیت بالا. “

اولسون ، رئیس اوانجلیسم در مایکروسافت گفت: “اما ، ما احتمالاً شما را برای COVID رتبه بندی نمی کنیم.”

من یک سوال فرضی پرسیدم ، “آیا بینگ می داند که باری شوارتز مقاله ای را در The Verge منتشر کرده است؟” سایتی که من تاکنون چیزی ننوشته ام ، اما نام نویسنده من آنجاست؟ كانال گفت: “ما در ابتدا ممكن است بدانیم كه ممكن است شما یكی دیگر از باری شوارتز داشته باشید.” اما با گذشت زمان ، بینگ ممکن است یاد بگیرد که اگر من همچنان در آن سایت بنویسم ، توضیح داد.

مطالب مرتبط  Google My Business و نظرات در نظرسنجی عوامل رتبه بندی محلی 2020 به دست آمده است

عامل رتبه بندی شهرت سایت

چگونه بینگ اعتبار یک وب سایت خاص را تعیین می کند؟ كانال مثال دیگری را به اشتراک گذاشت ، او گفت ، “بیایید امروز ویروس را مثال بزنیم: اگر COVID-19 را تایپ كنید ، چه اهمیتی دارد؟ آیا ویکی پدیا است زیرا ما مطالب جالبی را در مورد همه مشاهده می کنیم؟ یا آیا شما به WebMD یا برخی سایتهای دولتی که جدیدترین مطالب را ارائه می دهند ، علاقه مند هستید؟ یا آیا شما به سندی علاقه مندید که بتوانید COVID-19 را که در موتور جستجوگر زمین انجام داده اید ارسال کنید؟ و در پایان ، واقعاً در مورد نقشه برداری و درک این موضوع است که این وب سایت برای این دامنه خاص اقتدار دارد. و درک این مسئله همه چیز به معنای این است که محتوای بسیار قابل اعتماد در آنجا وجود دارد که بتوانیم از آنها برای پیوند دادن مشتری و ارضای مشتری استفاده کنیم. و همینطور [there are] تکنیک های زیادی در بازی برای درک واقعی و طبقه بندی مطالب اینترنت ، دامنه های اینترنتی ، میزبان اینترنت و غیره و همکاران وجود دارد. خوب ، این مورد معتبر است [this] موضوع خاص. “”

به نظر می رسد که بینگ با گذشت زمان می تواند یک وب سایت را بیاموزد و سپس طبقه بندی کند تا در مورد یک موضوع خاص باشد.

کامل بودن عامل رتبه بندی محتوا

اولسون نمونه ای از این معنی را به اشتراک گذاشت ، وی گفت: “لازم نیست که تاریخچه همه چیز را در یک صفحه واحد داشته باشید. تعداد زیادی وب سایت وجود دارد ، و این در مناطق مختلفی قرار می گیرد ، [for example, a page with the title] “شما تغییر شگفت انگیز بین مری کیت و اشلی در خانه کامل را در مقابل امروز باور نخواهید کرد ،” و این مقاله ای است که هر صفحه فقط در همه جا پیوند دارد یا تبلیغات می کند و به جای نشان دادن عکس قبل و بعد شما باید بروید. از طریق 75 عکس برای رسیدن به آنجا. این محتوای کامل نیست – شما باید به معنای واقعی کلمه از 75 صفحه مختلف عبور کنید. بنابراین این امر در ذهن من کامل نیست. “

“فقط مطمئن شوید که مقاله ای دارید که یک مقاله کامل است: اگر در مورد یک موضوع صحبت می کنید ، شما فقط یک کلمه یا یک جمله یا یک برچسب H1 را نمی گویند ، بلکه شما واقعاً در حال تکمیل آن فکر هستید ، شما جواب را کامل کنید بنابراین ، دوباره به کیفیت ، بر اساس پرس و جو و مجموعه کاربر مفید و مرتبط است ، بنابراین لازم نیست آنها را از طریق 40 صفحه کلیک کنید تا جواب را دریافت کنند. “

مطالب مرتبط  غول CPG Unilever اعلام نمی کند بیشتر فیس بوک ، توییتر تبلیغات تا سال 2020

شفافیت عامل رتبه بندی نویسندگی

از آنها پرسیدم که آیا هر مقاله به نویسنده احتیاج دارد؟ اولسون گفت: “نه ، همه ی نویسندگان مجبور نیستند. بخشی از شفافیت درک این بود: آیا این توسط یک شخص نوشته شده است؟ آیا این یک شرکت شرکتی است؟ از آنجا که محتوا وجود دارد که منتشر می شود و مجدداً منتشر می شود ، بنابراین برای من که از طرف شفافیت درک می کنم وجود دارد یک نویسنده یا شخص واقعی وجود دارد. “

اولسون با استناد به نوشته های خودش مثال زد. “من در وبلاگ تبلیغات مایکروسافت می نویسم و ​​این به من ارتباط می یابد ، اما گاهی اوقات برای مایکروسافت تبلیغات می نویسم در جایی که لزوماً من به عنوان کریستی در مورد یک موضوع صحبت نمی کنم.” او توضیح داد که این در مورد “توانایی گفتن کسی است که این را نوشت ، یا این به نمایندگی از یک مارک یا یک موضوع است”.

منفی بودن به عنوان یک عامل رتبه بندی

بخشی از عوامل رتبه بندی شامل منفی است. به عنوان مثال ، ممکن است بینگ اظهارات نام آور و توهین آمیز را از بین ببرد.

“به هنگام بازگشت بینگ در چیزی به نام پروژه اعتماد ، آنها سؤالاتی از قبیل پرسیدند: آیا این یک بیانیه واقعی است یا فقط توهین آمیز است؟ آیا می گویم چیزهای وحشتناک درباره کسی که ادعاهای غیرقابل اثبات است ، آیا حقیقت وجود دارد یا پشتوانه آن است؟ “” گفت: اولسون. وی گفت ، این به این واقعیت برمی گردد که آنها چه کسی نویسنده معتبری هستند ، آیا آنها منبع قابل اعتماد یا منبع کیفی هستند ، آیا به وب سایت هایی که می دانند دارای اطلاعات غلط هستند ، استناد می کنید. “من می توانم بگویم که من یک مهمانی برگزار کردم و آن بزرگترین مهمانی جهان بود ، اما اگر اتاق نشیمن من را ببینید ، آیا واقعاً می توانم بزرگترین مهمانی جهان را در اتاق نشیمن خود برگزار کنم؟”

چگونه می توانید بدانید که آیا می توانید به منبع اعتماد کنید یا نه؟ او توضیح داد که این کمی به سطح گفتمان برمی گردد. برای مثال ، آیا یک مقاله استناد و منابع خود را به منابع داده دارد؟ “اگر بیانیه می دهید ، مثبت یا منفی است ، آیا داده ای برای تهیه نسخه پشتیبان از آن دارید ، آیا این منبع اطلاعاتی قابل اطمینان است ، آیا این پیوندها را ارائه می دهید؟” او گفت.

The post شیرجه عمیق تر به بیشتر عوامل رتبه بندی جستجوی بینگ برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top