شورت های اجتماعی: TikTok برای تجارت ، قرقره های اینستاگرام ، توییت های صوتی

thumbnail

مرکز تبلیغات جدید TikTok

پنج شنبه TikTok مرکز استودیوی جدید خود را برای برندها و آژانسها معرفی کرد. TikTok for Business در سراسر جهان در بازارهای 20 عجیب برنامه موجود است و میزبان خدمات و قالبهای تبلیغاتی برای تبلیغ کنندگان خواهد بود. این شرکت همچنین با نام تجاری Scan ، یک فرمت تبلیغاتی AR ، با شرکای فناوری Bare Tree Media ، Subvrsive و Tommy آغاز به کار کرد.

چرا اهمیت می دهیم TikTok for Business شواهد دیگری است که با افزایش مخاطبان خود ، این شرکت متمرکز بر ایجاد آگهی تجاری خود است.

اینستاگرام “قرقره” اکنون در 3 کشور جهان است

TechCrunch گزارش داد ، اینستاگرام پس از راه اندازی در نوامبر گذشته در برزیل ، محصول ویدئویی کوتاه شکل “Reels” مانند TikTok را به فرانسه و آلمان گسترش می دهد. با این نتیجه ، اینستاگرام به جای اینکه فقط آنها را در Stories محدود کند ، این امکان را برای کاربران به اشتراک گذاشت که Reels را در Feeds خود به اشتراک بگذارند. Reels همچنین در فضای برنامه با فضای اختصاصی در نمایه کاربران و در کاوش برجسته تر است.

چرا اهمیت می دهیم اگر یک مورد فیس بوک را دوست ندارد – و از کپی کردن شرم ندارد – این تهدیدات را پشت سر می گذارد. مانند TikTok ، Reels به کاربران انواع ابزار ویرایش فیلم های خود را می دهد که محدود به 15 ثانیه است. آیا این خالق فریبنده TikTok خواهد بود که فیس بوک در تلاش است؟

افتتاح خرید اینستاگرام برای سازندگان

اینستاگرام در حال گسترش دسترسی به خرید Instagram به انواع بیشتری از مشاغل است. این شامل سازندگان محتوا است که می توانند کالا را مستقیماً در اینستاگرام بفروشند. با این تغییر به روزرسانی در مورد شرایط لازم برای تجارت بروید. مشاغل باید محصولات خود را در اینستاگرام از وب سایت های خود نشان دهند “تا مردم تجربه خرید مداوم و قابل اعتماد داشته باشند.” این تغییر در تاریخ 9 ژوئیه لازم است.

مطالب مرتبط  راهنمای خرید Shop SEO: نحوه افزایش ترافیک ارگانیک به فروشگاه شما

چرا اهمیت می دهیم تجارت تمرکز اصلی برای اینستاگرام (و فیس بوک والدین) است. این حرکت خالقان و مشاغل کوچک تر را به سمت خرید می آورد. YouTube در حال حاضر سازندگان را قادر می سازد کالا را روی سیستم عامل بفروشند.

الگوی TikTok به پیروان شما اهمیتی نمی دهد

در حالی که یک ویدیو احتمالاً اگر توسط یک حساب کاربری که دنبال کننده بیشتری دارد ارسال شود ، به دلیل داشتن یک حساب دنبال کننده بزرگتر ، امکان مشاهده بیشتر را دریافت می کند ، نه تعداد دنبال کننده ها و نه اینکه آیا این حساب دارای ویدیوهای پر عملکرد قبلی بوده است ، عوامل مستقیمی در سیستم توصیه ، “TikTok در پستی در مورد چگونگی عملکرد الگوریتم توصیه آن توضیح داد.

چرا اهمیت می دهیم یکی از دلایل مهم صفحه # TikTok شما به نظر می رسد مانند یک شلیک منظم از دلیل اصلی بودن آن است نمی کند به حساب آوردن. بر خلاف اینستاگرام و دیگر شبکه های رسانه های اجتماعی ، فیلم های “بدون نام” می توانند در ضربان قلب در TikTok ویروسی شوند زیرا تعداد پیروان و عملکرد گذشته سیگنال استفاده از الگوریتم نیست. این بدان معنی است که فرصت بیشتری برای کشف وجود دارد – و برای هر کس ، از جمله مارک ها ، اعتصاب # طلا را به دست می آورید.

حرکت TikTok به قلمرو YouTube: محتوای آموزشی

فیلم های TikTok با برچسب #LearnOnTikTok در حال حاضر نزدیک به 8 میلیارد بازدید (با “b”) جمع آوری کرده اند. و بزرگتر فکر می کند بسیار بزرگتر. بی بی سی گزارش داد که TikTok برای ایجاد فیلم های آموزشی حرفه ای برای این پلتفرم به دانشگاه ها ، خیرین و سایر افراد پرداخت می کند.

مدیر کل TikTok برای اروپا به بی بی سی گفت: “پیش برویم ، LearnOnTikTok در مورد ما است که در شرکا و سازندگان محتوا با وسعت محتوای حرفه ای سرمایه گذاری می کنیم.”

مطالب مرتبط  گزارشات کنسول جستجوی Google ممکن است تغییر کرده باشد

چرا اهمیت می دهیم پتانسیل آنچه که “خرد یادگیری” خوانده می شود بسیار زیاد است. همچنین در ژانر چگونگی چگونگی تبدیل شدن به یک عنصر YouTube ، شلوغ است.

یک فیلم از Tastoor با عنوان “چگونه یک پیاز را مانند یک آشپز برش دهیم” بگیرید. نسخه TikTok حدود یک ماه است که افزایش یافته است و بیش از 20 میلیون بازدید ، 3.6 میلیون لایک ، 12.1 میلیون نظر و نزدیک به 50 هزار اشتراک کسب کرده است. آمار مربوط به نسخه YouTube آن فیلم که بیش از یک سال از آن گذشته است: 19 هزار بازدید ، 595 شست و 34 نظر.

اکنون می توانید مرا بشنوید: توییت های صوتی می رسند

توییتر توییت های صوتی اولین دیروز در iOS. این یک تست است و در حال حاضر برای گروه محدودی از کاربران موجود است ، اما این شرکت می گوید که در هفته های آینده در دسترس همه در iOS خواهد بود.

توییتر گفت: “چیزهای زیادی وجود دارد که می توان بدون استفاده و یا بدون تفسیر از متن استفاده کرد ، بنابراین ما امیدواریم که صدای توییت کردن یک تجربه انسانی بیشتر برای شنوندگان و داستان نویسان ایجاد کند.” توییت های صوتی می توانند تا 140 ثانیه طول داشته باشند ، اما اگر بیش از محدودیت زمانی بروید ، صدای جیر جیر صوتی جدید به صورت خودکار در یک موضوع شروع می شود.

چرا اهمیت می دهیم این بعد رسانه ای دیگری را به توییتر منتقل می کند. مطمئناً ، ما می توانیم تعداد زیادی از مردم را فریاد بزنند که به جلو و عقب می روند ، اما ما همچنین می توانیم کاربران را – و صدای مارک – برای درگیر کردن مردم به روش های جدید مشاهده کنیم.

The post Shorts Social: TikTok for Business، Reel Instagram، توییتهای صوتی برای اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top