شورت های اجتماعی: نکات برجسته خلاق ، نمایش داده شدگان Quora ، داده های آگهی توییتر ، جدیدترین برنامه Facebook

thumbnail

(فراتر از اجتماعی) لحظات خلاقانه ای که توجه ما را به خود جلب کرده است

Audi x We Are Social بینندگان را در یک سفر جاده ای مجازی قرار می دهد. آئودی استرالیا با همکاری بسیاری از جهان در حالت قفل ، با همکاری آژانس خلاق “We Are Social” فرصتی را برای بازآفرینی درایو دیدنی برای کسانی که در خانه گیر افتاده اند ، پرش کرد. فیلم چهار ساعته و آهسته به سبک تلویزیون – که در داخل و اطراف یک سدان آئودی A6 شلیک شده است – بین مناطق حومه استرالیا ، بینندگان را از بین می برد و با تغییرات آب و هوایی در طول سفر کامل می شود. درست به زمان ، کارگردان لوک بوشیر برای ضبط فیلم از چندین دوربین با چهار خدمه در چهار اتومبیل جداگانه استفاده کرد ، در حالی که آهنگساز جان هاسل آهنگ از خانه خود در فرانسه به ثمر رساند. منبع: AdAge

ویلیام گرانت و پسران یک نوار مجازی باز می کند. ویلیام گرانت و پسران ویسکی اسکاتلندی با ارائه نوار برای افراد در خانه ، کارهای روزمره خود را در خانه تکان می دهد. نوار مجازی سال 1887 (نام آن سالی است که این شرکت خانوادگی تأسیس شده است) به عنوان میزبان و متصدی بار در مهمانان هفتگی برگزار می شود. اولین تجربه این هفته در Zoom اتفاق می افتد و شامل Charmaine Thio سفیر جین هندریک و برت بیلی Glenfiddich به عنوان میزبان های مکرر است. این یک مثال جالب در مورد چگونگی مارک های مانند WG&S در حالی است که با وجود محدودیت هایی که در مجامع حضوری وجود دارد ، می توانند با ارتباط با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. منبع: طبل

راهنمای دستورالعمل IKEA برای ماندن در خانه. برای تقویت پیام عمومی برای ماندن در خانه در طول این بحران ، خرده فروش سوئدی راهنمای گام به گام خود را برای آنچه در یک بیماری همه گیر انجام داد ، منتشر کرد. راهنما بسیار شبیه به کتابچه راهنمای دستورالعمل معمولی IKEA است – مارک تجاری و فقط ، کلمات “Stay Home” در بالای یک خانه نمایش داده می شود. این دفترچه راهنما به جای لیست ابزار برای ساختن خانه تصویری ، یک کلید ، یک قفل و 100 رول کاغذ توالت را نشان می دهد. در زیر آن ، گرافیکی از یک درب بسته ، یک علامت بازرسی را نشان می دهد در حالی که یک درب باز “x” را نشان می دهد و نشان می دهد که چه کاری نباید انجام شود. دستورالعمل ها در صفحه فیس بوک IKEA اسرائیل ارسال شده و با همکاری آژانس McCann Tel-Aviv Israel ساخته شده اند. “این واقعاً پیچیده نیست. فقط در خانه بمانید.” منبع: AdAge

کاربران Quora به دنبال جواب در زمینه ابزارهای بهره وری هستند

منبع: Quora. روش شناسی: افزایش درصد با استفاده از نماهای پاسخ جهانی در سه هفته گذشته (8/8/20 – 3/28/20) در مقایسه با سه هفته قبل (20/2/20 – 3/7/20) محاسبه می شود.

رئیس بازاریابی Quora ، JD Prater ، روندهای مربوط به نحوه جذب کاربران (و مارک های تجاری) در Quora را در این زمان بحران نشان داد. وی خاطرنشان كرد: “از ابزارهای بهره وری گرفته تا فعالیتهای خودسازی تا كنفرانس ویدئویی ، بدیهی است كه همه ما تلاش می كنیم تا در این حالت عادی جدید مستقر شویم.”

او به طور خاص ، مارک هایی را نشان می دهد که شاهد گرایش شدید درگیر شدن بر روی سکوی سؤال و پاسخ هستند. چندین ابزار بهره وری باعث سر و صدا می شوند و توجه زیادی به Quora می کنند. تیم های مایکروسافت 310٪ افزایش یافت در حالی که رقیب اصلی آنها Slack 19٪ بود. در اینجا جای تعجب نیست که برنامه های کنفرانس ویدیویی محبوب GoToMeeting ، زوم ، WebEx و اسکایپ در حال مشاهده افزایش خوب نمایش هستند. “

بزرگترین مشکل توییتر همچنان ادامه دارد ، بزرگنمایی وعده داده است که با وجود افزایش استفاده ، پلتفرم خود را بهبود ببخشد

بزرگنمایی متعهد شده است که سیستم ها را بهبود ببخشد ، امنیت را تقویت کند. با تلاش جهانی نیروی کار به WFH ، پلتفرم کنفرانس ویدیویی بزرگنمایی فشار را به عنوان سرگرمی استفاده حس می کند. زومیت سیستم های خود را به تأیید رسانده و اعلام کرده است که قصد دارد همچنان به بهبود سیستم عامل خود ، محافظت از امنیت کاربر و حمایت از افزایش ترافیک بپردازد. هفته گذشته ، زومیت در یك پست وبلاگ خود نوشت: “این موارد استفاده جدید به ما كمك كرده است تا از موضوعات پیش بینی نشده با پلتفرم خود پرده برداریم … ما از بررسی و سؤالاتی كه به دست ما رسیده است قدردانی می كنیم – در مورد چگونگی عملکرد سرویس ، در مورد زیرساخت ها و ظرفیت های ما و در مورد سیاست های حفظ حریم خصوصی و امنیتی ما این سؤالاتی است که زوم را به عنوان یک شرکت و برای همه کاربران آن بهتر می کند. ” منبع: بزرگنمایی. چرا اهمیت می دهیم: به عنوان بازاریاب ، ارتباط بسیار مهم است – حتی در مواردی مانند اینها. تعهد زوم برای ایجاد تغییر در بهره‌وری بهتر است پیشرفتی است که همه ما از آن سود خواهیم برد.

مطالب مرتبط  دستورالعمل های Google را به روز کرده است تا بگوید گزارش های اسپم برای اقدامات دستی نیست

ربات های توییتر زنده و خوب هستند – و به سیاست دامن می زنند. حساب های متفرقه و جعلی برای کاربران توییتر مدت طولانی سردرد بوده است ، اما به نظر نمی رسد مشکل بهتر شود. پروفایل های اجتماعی و ربات های جعلی بین 5 تا 15 درصد از کل کاربران را تشکیل می دهند ، گفت: Social Media Today یادآور می شود ، اما حضور آنها تأثیر بسیار بیشتری دارد. تحلیلگران رسانه های اجتماعی شماری از حساب های ربات را که برای اهداف مخرب از قبیل تقویت پیام های سیاسی یا بازتولید مجدد جمعی برای غرق کردن نظرات مخالف استفاده می شود ، خوانده اند. منبع: رسانه های اجتماعی امروز. چرا اهمیت می دهیم: علیرغم تلاش توییتر برای حل مسئله از طریق اقدامات مختلف (مانند حذف فله اکانت های جعلی) ، این موضوع همچنان یک پرچم قرمز برای کاربران و مارک های تجاری است. همانطور که توسط رسانه های اجتماعی امروز گفته شده است ، “ممنوعیت تبلیغات سیاسی بر روی سکو یک چیز است ، اما ممنوعیت چرخاندن ربات ها احتمالاً تأثیر مثبت بسیار بیشتری در مورد توییت ها خواهد گذاشت.”

برنامه Facebook برای زوجین ، توییتر داده های بیشتری را با تبلیغ کنندگان و آخرین مشکلات قانونی TikTok به اشتراک می گذارد

فیس بوک برنامه جدیدی برای زوجین دارد. در اوایل این هفته ، غول فناوری بی سر و صدا برنامه جدیدی را برای زوج هایی به نام Tuned منتشر کرد که توسط تیم آزمایش جدید محصول Facebook ساخته شده است. ظاهر برنامه پیام رسانی به شما کمک می کند تا به شرکای عاشقانه در ارتباط از طریق متن ، پیام های صوتی ، عکس ها و آهنگ ها کمک کند. منبع: اطلاعات. چرا اهمیت می دهیم: این برنامه از خط مشی داده های Facebook پیروی می کند ، این امکان را می دهد تا اطلاعات کاربر را برای اهداف تبلیغاتی جمع آوری کنید.

توییتر داده های بیشتری را با تبلیغ کنندگان به اشتراک می گذارد. توییتر این هفته به کاربران با پاپ آپ هشدار داد که داده های بیشتری را به تبلیغ کنندگان منتقل می کند تا به اثربخشی اثربخشی تبلیغات بر روی سکوی خود کمک کند. به عنوان بخشی از این تلاش ، توییتر تنظیمات حریم خصوصی را که کاربران می توانند برای جلوگیری از به اشتراک گذاشتن اطلاعات توییتر (مانند نمایش تبلیغات و شناسه دستگاه شما) تغییر دهند حذف کردند. برای اکثر کاربران ، این اطلاعات اکنون به صورت پیش فرض به اشتراک گذاشته می شود و نمی توان آنها را خاموش کرد. منبع: آستانه. چرا اهمیت می دهیم: طبق توئیتر ، این اقدام به تأیید صحت اینكه افراد در واقع تماشا می كنند ، در حال تعامل هستند و در غیر این صورت مشاهده تبلیغاتی كه تبلیغ كنندگان پرداخت می كنند ، کمک می كند تا این شركت “به فعالیت خود به عنوان یك سرویس رایگان ادامه دهد. برای تبلیغ کنندگان ، این به معنای داده های قابل اندازه گیری بیشتری است که می تواند عملکرد تبلیغاتی قوی تری داشته باشد. ناگهان ، تبلیغات در توییتر معنی دارد.

مطالب مرتبط  آیا Google برای حذف تدریجی ETA آماده شده است؟

ناشران تهدید می کنند که از TikTok بخاطر مشکلات صدور مجوز موسیقی شکایت می کنند. TikTok اقداماتی را برای کاهش میزان موسیقی دارای حق چاپ در سکوی خود انجام داده است ، اما اپلیکیشن متعلق به چینی هنوز راه دراز دارد. طبق گزارش روزنامه فایننشال تایمز ، انجمن ملی ناشران موسیقی اقدام حقوقی علیه TikTok را تهدید می کند و شایعه ای مبنی بر این وجود دارد که گروه انتشارات موسیقی جهانی در نظر دارد همین کار را انجام دهد. منبع: Financial Times. چرا اهمیت می دهیم: TikTok هنوز هم یک بستر جوان است و احتمالاً دردهای رو به رشد قانونی را تجربه خواهد کرد – به خصوص با موسیقی به عنوان ویژگی اصلی سیستم عامل. مارک های TikTok باید به موسیقی مورد استفاده خود توجه کنند (خصوصاً در کمپین ها). یا آنچه که e.l.f. لوازم آرایشی – و مسیر خود را دنبال کنید.

فیس بوک حالت آرام را از بین می برد ، اینستاگرام DM ها را به وب می آورد

ساعتی آرام در فیس بوک. هفته گذشته فیس بوک ویژگی جدیدی به نام Quiet Mode را منتشر کرده است که به کاربران اجازه می دهد تا در تلاش برای جلوگیری از خرابی از صفحه ، همه اعلان ها را نادیده بگیرند. این برنامه تا ماه آینده برای کاربران iOS ادامه خواهد یافت و از ماه مه برای کاربران اندرویدی در دسترس خواهد بود. منبع: VentureBeat. چرا اهمیت می دهیم Quiet Mode تلاشهای دیگر Facebook را برای ارائه امداد در زمان COVID-19 تکمیل می کند. این ویژگی با ویژگی “وقت شما” برنامه به عنوان بخشی از مجموعه بهزیستی فیس بوک که در سال 2018 راه اندازی شده همراه است. امکان قطع شدن همه اعلان ها نشان دهنده فشار گسترده ای برای پرداختن به نگرانی های فزاینده در مورد تأثیر فناوری بر سلامت روان – به ویژه در طول یک زمان بحران

اکنون اینستاگرام DM ها را در دسک تاپ نشان می دهد. اینستاگرام به عنوان یک ویژگی طولانی مورد انتظار کسب و کارها ، سازندگان و کاربران به طور یکسان مورد انتظار ، پیامهای مستقیمی را به سایت مرورگر دسک تاپ خود وارد می کند. اینستاگرام این اقدام را روز جمعه اعلام کرد و اعلام کرد که کاربران در سطح جهان از این پس می توانند به DM ها در وب دسترسی پیدا کنند. منبع: آستانه. چرا اهمیت می دهیم: DM های دسک تاپ از ژانویه در حال بتا بوده اند و پلتفرم به تدریج ویژگی های کوچکی را برای آینه کاری که کاربران تجربه DM از قبل با آن آشنا هستند اضافه کرده است. به ویژه برای بازاریابان ، امکان دسترسی مستقیم به DM ها از طریق کامپیوتر به معنای یک قدم کمتر در هنگام اتصال با مخاطبان یا مشتریان است.

The post Shorts Social: نکات برجسته خلاق ، نمایش داده شدگان Quora ، داده های آگهی توییتر ، جدیدترین برنامه Facebook برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top