شورت های اجتماعی: افت تعامل تبلیغاتی در توییتر ، راه اندازی اسنپ مینیس ، مارک های بیشتر تبلیغات فیس بوک را مکث می کنند

thumbnail

تعامل با تبلیغات توییتر رنج می برد. کاربر Snapchat کند می شود

درگیر تبلیغات آگهی توییتر به همراه افت شدید درآمد تبلیغ کاهش یافت.

در حال شروع به گرفتن تصویری واضح تر از چگونگی تأثیر همه گیری در سیستم عامل های اجتماعی در سه ماهه گذشته هستیم. این هفته ، حتی با افزایش قابل توجهی کاربران فعال روزانه با 34٪ افزایش به 186 میلیون نفر ، توییتر درآمد آگهی گزارش شده در مقایسه با سال گذشته 23٪ نسبت به سال گذشته به 562 میلیون دلار در سه ماهه دوم سال گذشته (درآمد کل 683 میلیون دلار بود که 19٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است) ، که رشد درآمد آگهی مسطح در سه ماهه اول سال 2020 را کاهش می دهد. کاهش درآمد آگهی با افت شدید درگیر شدن آگهی و هزینه برای هر تعهد مطابقت داشت.

چرا اهمیت می دهیم روند این دو معیار ، که در نمودار بالا نشان داده شده است ، چالش تجاری تبلیغاتی توییتر را در حال حاضر برای بسیاری از محله ها روبرو کرده است. تبلیغ کنندگان عملکرد نیاز به تعامل با تبلیغات خود دارند. ند سگال ، CFO توییتر ، در بیانیه ای گفت که این شرکت هنوز روی تبلیغات عملکرد تمرکز دارد. ما بازسازی سرور تبلیغ خود را به اتمام رسانده ایم و پیشرفت می کنیم تا نقشه راه تبلیغات تبلیغات خود را تسریع کنیم. با توجه به مخاطبان بیشتر و پیشرفت در تبلیغات ، ما حتی بهتر از این می توانیم وقتی رویدادهای زنده و محصول را شروع می کنیم که بسیاری از افراد و تبلیغ کنندگان در توییتر به زندگی ما برگرداند ، برای تبلیغ کنندگان ارائه دهیم. ” (این شرکت همچنین به دنبال گزینه های اشتراک است.)

در اوایل هفته ، ضربه محکم و ناگهانی درآمد گزارش شده نسبت به سال گذشته 17٪ افزایش یافته و به 454 میلیون دلار رسیده است. سرمایه گذاران ناامید شدند از بزرگ بودن کاربران که Snapchat در ابتدای پناهگاه در محل خود دیده بودند ، ادامه پیدا نکردند. کاربران فعال روزانه 17٪ افزایش به 238 میلیون نفر داشتند ، فقط از 239 میلیون شركت برای شركت استفاده می كردند.

چرا اهمیت می دهیم درآمد آگهی اسنپ تحت تأثیر اختلال در صنایعی مانند خدمات حمل و نقل ، رستوران ها و اماکن تفریحی قرار گرفته است ، اما مدیر عامل اسنپ ، ایوان اشپیگل گفت که تبلیغات الکترونیکی ، پخش و پخش و پخش بازی در حال تکیه بر این بستر هستند. در حالی که مخاطبان اسنپ چت از جوانی چشم پوشی می کنند ، این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که میانگین روزانه تعداد اسنپ چتترهای بالای 35 سال درگیر شدن با مطالب Discover بیش از 40 درصد نسبت به سال گذشته در Q2 2020 افزایش یافته است. این شرکت همچنین اعلام کرده است که از امنیت مارک فیس بوک سود می برد. با مارک های بیشتر با نگاهی تازه به اسنپ چت مشکل دارید.

مطالب مرتبط  SEL 20200605

اعتصاب توییتر به محتوای توطئه

توییتر فعالیت QAnon را ممنوع می کند

توییتر اعلام کرده است که از ابتدای این هفته علیه محتوای QAnon با تئوری توطئه اقدام خواهد کرد. این به طور دائم حساب های توییت در مورد موضوعات را متوقف می کند ، نشانی های اینترنتی مرتبط با QAnon را در Twitter به اشتراک گذاشته نمی شود ، و محتوا و حساب های مرتبط با QAnon در روندها و توصیه ها ارائه نمی شود. NBC News گزارش داد ، توییتر 7000 حساب QAnon را حذف کرد و 150،000 نفر دیگر را که با محتوای توهین آمیز و تلاشهای هماهنگ برای دستیابی به هشتگ ها روبرو هستند ، محدود کرده است.

چرا اهمیت می دهیم اقدام توییتر در برابر اطلاعات غلط و نظریه های توطئه برای یک پلتفرم قابل توجه است و برخلاف رویکرد “ما حامی حقیقت نیستیم” در فیس بوک در میان تحریم تبلیغ کننده در مورد تحریم تبلیغاتی درباره نگرانی های مربوط به ایمنی برند و تعدیل محتوا است.

تحریم تبلیغات فیس بوک: مارک های بیشتر بی سر و صدا نشسته اند

والمارت هزینه های تبلیغات فیس بوک را در ژوئیه و مسائل رسانه ای کاهش داد

چندین مارک بزرگ بی سر و صدا تبلیغات را در فیس بوک متوقف کرده اند. طبق گزارش وال استریت ژورنال ، دیزنی تبلیغات خود را برای دیزنی + جلب کرد ، و هر گزارش جدید از گروه دیده بان رسانه مهم ، والمارت ، جیکو ، آلستیت ، کلوگ ، کوه ، دل ، مک دونالد ، Peloton و Ikea در اوایل ماه ماه تبلیغات را متوقف کردند. به گفته رسانه ماترس ، والمارت دومین اسپندر فیس بوک در سال 2019 با بیش از 145 میلیون دلار بود.

بیش از 1000 تبلیغ کننده مانند یونیلور ، استارباکس ، آدیداس و ورایزون وارد کمپین #StopHateForProfit شدند و موافقت کردند که تبلیغات خود را از طریق آگهی های فیس بوک برای ماه ژوئیه به دلیل نگرانی در مورد تعدیل محتوا و اجرای سیاست پیرامون محتوای قابل اعتراض متوقف کنند.

مطالب مرتبط  فیس بوک جعبه اطلاعات جدید مانند پانل دانش را وارد می کند

چرا اهمیت می دهیم نتیجه مالی این تبلیغ کنندگان بزرگ به تنهایی فیس بوک را فلج نمی کند ، که میلیون ها تبلیغ کننده SMB به دلیل COVID-19 با چالش های خود روبرو هستند. نکته این نیست. الیاها هریس ، معاون ارشد رئیس حقوق و دستمزد اجتماعی در IPG Mediabrands گفت: “ما به عنوان بازاریابان و داوران حقوق صاحبان سهام خود ارزیابی خواهیم کرد که آیا باید همچنان به طور پیش فرض به سکویی بپردازیم که مخالف احساسات مصرف کننده باشد”. خودی ماه گذشته فیس بوک به روزرسانی در مورد اقدامات ایمنی نام تجاری خود را منتشر کرد. یک مرحله شامل ثبت نام در شورای رتبه بندی رسانه ها (MRC) برای انجام ارزیابی از سیاست های کسب درآمد از شریک زندگی و محتوا و کنترل ایمنی نام تجاری و همچنین صحت گزارش های مربوط به فیس بوک است.

اسنپ ​​مینیس شروع به جمع شدن می کند

اکنون برنامه های Snap Mini در دسترس هستند

Snapchat اولین مجموعه از برنامه های کوچک را روی سیستم عامل منتشر کرده است. TechCrunch گزارش داد که برنامه های سبک وزن HTML “به منظور ایجاد تعامل بین کاربران با ایجاد امکان استفاده از آنها برای انجام طیف وسیعی از کارهای اضافی بدون ترک برنامه Snap ، طراحی شده اند.”

برنامه های اولیه عبارتند از Headspace برای میانجیگری ، کارتهای مرتبا برای مطالعه با دوستان ، Master Prediction برای پیام رسانی و Let’s Do It It ، که توسط اسنپ تهیه شده است تا به کاربران امکان تصمیم گیری با دوستان خود را بدهد.

چرا اهمیت می دهیم مینی برنامه ها در بخش گپ Snapchat در دسترس هستند و بخشی از استراتژی برای تقویت هرچه بیشتر مشارکت در میان 229 میلیون کاربر روزانه این برنامه هستند که تقریبا 90٪ از افراد 13 تا 24 ساله را در ایالات متحده نشان می دهند. و تبلیغ کنندگان هفته گذشته ، اسنپ چت صفحات برند را آغاز کرد که به مارک ها پایگاه خانه می دهد ، مشابه سایر شبکه های اجتماعی.

The post شورت های اجتماعی: درگیر تبلیغات آگهی توییتر ، راه اندازی اسنپ مینیس ، مارک های بیشتر مکث می کنند تبلیغات فیس بوک برای اولین بار در موتور جستجو زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top